Дистанційне навчання 10.02
ЧЕТВЕР 10.02
Я досліджую світ
Тема. Державні символи нашої країни
24 серпня 1991 року прийнято Акт проголошення незалежності України. Кожна держава має свої символи-це прапор, герб і гімн- урочиста національна пісня.У нас також є державні символи.
Державний прапор- стяг синьо- жовтого кольору.
Державний Герб- тризуб, що символізує волю,до якої завжди прагнув
український народ.
Державний Гімн- " Ще не вмерла України". Гімн України
виконується під час державних та урочистих заходів, демонстрацій, військових
парадів, при вшануванні почесних гостей держави, переможців спортивних змагань.
Коли звучить ця урочиста пісня потрібно обов'язково встати і припинити будь-які
рухи.
Робота за підручником (98-100)
Робота у зошиті (ст.55-56)
Математика
Тема. Ділення з остачею. Сутність ділення з остачею
Урок онлайн у Zoom
Читання
Тема. Квітень землю квітчає, з
вирію пташок стрічає. В. Скомаровський «Місяць-квітникар». Робота з картиною
— Прочитайте правильно слова.
Різнобарвні,
спалахують, заквітчавсь, узгірок, невдовзі.
— Поясніть значення цих слів.
y Вправа «Передбачення» (за заголовком).
— Прочитайте заголовок.
— Як ви гадаєте, про що може йтися у вірші?
2) Опрацювання вірша Вадима Скомаровського «Місяць-квітникар» (с. 109).
Читання вірша учнями.
Вправа «Читацьке колесо».
— Який період весни описано у вірші?
— Як ви розумієте вислів «ходить квітень по траві»?
— Назвіть пари римованих слів.
Вибіркове читання.
— Знайдіть порівняння у вірші. Що автор хотів ними сказати?
Гра «Хто більше?»
— Позмагайтеся, хто більше назве квітів, згаданих у вірші.
Вправа «Трибуна думок».
— Що ви знаєте про весняні квіти,
крім того, що вони ніжні, гарні?
Вправа «Біном фантазії».
— Обговоріть! Чому кажуть, що квіти — окраса землі?
5. Закріплення вивченого матеріалу
1) Література в колі мистецтва (с. 109).
— Чи упізнали ви лісову красуню — квітку, зображену на картині?
— Що в ній особливе?
— Яку форму мають пелюстки?
— Доберіть рядок із вірша, яким можна підписати цю картину.
2) Вправа «Я — дослідник. Я — дослідниця».
— Придивіться: особливої краси і кольорової виразності весні надає
квітування. Об’єднайтеся
у групи. Оберіть одне із запропонованих завдань для своєї групи.
Дізнайтеся, чому перші квіти весни
називають первоцвітами
y Дослідіть, яких кольорів бувають весняні квіти.
3) Робота над прислів’ями.
— Поясніть значення прислів’я.
Квітень землю квітчає, а вирко пташок зустрічає.
4) Вправа «Тест».
1. Що навесні на деревах з’являється першим?
а) Листя;
б) бруньки;
в) цвіт.
2. Яка з цих рослин розквітає навесні?
а) Жоржина;
б) мак;
в) фіалка.
3. Який місяць є серединою весни?
а) Березень;
б) травень;
в) квітень.
4. Якого числа (за календарем) розпочинається весна?
а) 1 січня;
б) 1 вересня.
в) 1 березня.
5. Як у народі називають бруньки верби?
а) Цуцики;
б) мишенята;
в) котики.
6. Якого кольору найбільше в природі навесні?
а) Червоного;
б) білого;
в) зеленого.
7. Які птахи повертаються навесні з вирію?
а) Голуби;
б) журавлі;
в) горобці.
8. Якого явища природу не буває навесні?
а) Дощ;
б) вітер;
в) хурделиця.
9. Як називається ділянка землі, де сходить сніг?
а) Крига;
б) калюжа;
в) проталина.
10. Яка тварина не прокидається навесні після зимової сплячки?
а) Ведмідь;
б) вовк;
в) їжак.
11. Який весняний місяць найхолодніший?
а) Березень;
б) квітень;
в) травень.
12. Яка з цих прикмет у природі є весняною?
а) Спекотне сонце;
б) дні стають короткими, а ночі — довгими;
в) підвищується температура повітря.
6. Домашнє завдання (за вибором)
1)Виразне читання вірша Вадима Скомаровського «Місяць-квітникар» (с. 109).
2)Виразне читання вірша Вадима Скомаровського «Місяць-квітникар» (с. 109).
Виконання ілюстрації до вірша
Мистецтво
Тема. Картини М. Приймаченко. Контрастні кольори. Зображення фантастичної
тварини (гуаш)
Картини М. Приймаченко мають свої секрети. Це поєднання контрастних
кольорів, наповненість кольорового тла картини деталями і використання влучних
примовок до зображень.
Кольори, розташовані в колірному колі протилежно один одному, називаються контрастними.
Підручник (ст. 72-73)
Самостійна робота.
Коментарі
Дописати коментар