Дистанційне навчання 22.12

 Вівторок 22.12

Читання

Тема. Що означає «економити»? Головна думка твору. М.Чумарна «Як зайчики зимували». Зимові розваги П.Воронько «Гра у сніжки». Виразне читання.


1.    Послухайте казочку М.Чумарної "Як зайчики зимували"

https://www.youtube.com/watch?v=YJHVwg1oFAI


-Назви дійових осіб.

-Що зайчики робили на городі?Яка розмова відбулася між ними?

-Чому наступного дня не можна було з нірки носа висунути?Як зайчики перебули негоду?

-Як бережливий зайчик допоміг своєму другу?

-Як у казці пояснюється слово економити?

 Прочитайте казку виразно(с.74-75).Дайте відповідь на питання:

-Що головне хотіла сказати авторка у своєму творі?

-У якій частині казки висловлено її головну думку:у зачині чи кінцівці?

Марія Чумарна

Як зайчики зимували

Узимку двоє зайчиків забрели на город. Снігу було небагато — вони потрудилися лапками і вигребли з-під землі декілька морквинок.
—    Як добре! Сьогодні ми наїмося досхочу! — сказав перший зайчик.
—    Може, не варто з’їдати всю моркву одразу? Давай з’їмо стільки, щоб не бути голодними, а решту зекономимо — пізніше пригодиться! — запропонував другий зайчик.
—    Не знаю я такого слова — економити! Є морква — їж, нема — шукай чогось іншого поїсти!
Другий зайчик не став сперечатися. Він міцно затис лапками дві морквинки, що залишились від обіду, і пострибав до своєї нірки. А перший усе їв та їв, аж нарешті відчув, що живіт у нього повнісінький. 
Залишився ще шматок моркви, та він уже на неї і дивитись не міг. Узяв та й викинув рештки.
Наступного дня город і ліс замело снігом. Знялася така хуртовина, що з нірки й носа не висунеш. У другого зайчика — дві морквинки. Він їх потрохи куштує, аби лише не відчувати голоду, — і так перебув у нірці негоду.
А перший з голоду аж занедужав. Коли нарешті можна було вибігти у ліс — в нього не стало сили вилізти із нірки. Добре, що товариш допоміг: збігав на город та притягнув примерзлу капустину.
Зате перший зайчик добре запам’ятав слово «економити»: він зрозумів, що треба навчитися зберігати їжу, поки не здобудеш нової. А хто вміє зберігати — той уміє й господарювати.

2.    2. П.Воронько «Гра у сніжки». Виразне читання.

Математика

Запрошую всіх на конференцію Zoom

Діагностична робота № 4

Варіант 1

1.Обчисли значення виразів.

36 + 43 =                       58 – 32 =

27 + 55 =                       72 – 46  =

2.За зразком обчисли значення виразів зручним способом.

Зразок: (36 + 9) – 8 = 36 + (9 – 8) = 36 + 1 = 37

(54 + 7) – 5 =

(42 + 5) – 4 =

3.Знайди значення виразу с + 8, якщо с = 36.

4.Устав таке число, щоб нерівність була істинна.

     💭 + 12 < 32 + 12                        17 –    💭   >17 - 3 
 

5.Розв’яжи задачу.

Бабуся спекла 16 пиріжків. Сергійко з’їв 4 пиріжки, а Катруся – 3. Скільки пиріжків залишилося?

6. Запиши у кожній послідовності 3 наступних числа.

       31, 35, 39, 43, … , … , … .

       92, 82, 72, 62, … , … , …


7.Порахуй трикутники і чотирикутники. Яких фігур більше, на скільки?


Діагностичн робота № 4


Варіант 2

1.Обчисли значення виразів.

34 + 53 =                       69 – 36 =

47 + 15 =                       52 – 16  =

2.За зразком обчисли значення виразів зручним способом.

Зразок: (36 + 9) – 8 = 36 + (9 – 8) = 36 + 1 = 37

(43 + 7) – 4 =

(22 + 9) – 6 =

3.  Знайди значення виразу с + 6, якщо с = 47.

4.Устав таке число, щоб нерівність була істинна.

😕+ 14 < 32 + 14                        19 –    😗   >19 - 3



5.Розв’яжи задачу.

У дворі стояло 18 машин. Спершу поїхали 3 машини, а потім ще 6. Скільки машин залишилося у дворі?

6. Запиши у кожній послідовності 3 наступних числа.

       31, 41, 51, 61, … , … , … .

       69, 66, 63, 60, … , … , … .

7.Порахуй трикутники і чотирикутники. Яких фігур більше, на скільки?



Українська мова

Запрошую всіх на конференцію Zoom

 












 


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Дистанційне навчання 30.04