Дистанційне навчання 22.12
Вівторок 22.12
Читання
Тема. Що означає «економити»? Головна думка твору.
М.Чумарна «Як зайчики зимували». Зимові розваги П.Воронько «Гра у сніжки».
Виразне читання.
1. Послухайте казочку М.Чумарної "Як зайчики зимували"
https://www.youtube.com/watch?v=YJHVwg1oFAI
-Назви дійових осіб.
-Що зайчики робили на городі?Яка розмова відбулася між ними?
-Чому наступного дня не можна було з нірки носа висунути?Як зайчики
перебули негоду?
-Як бережливий зайчик допоміг своєму другу?
-Як у казці пояснюється слово економити?
Прочитайте казку виразно(с.74-75).Дайте відповідь на питання:
-Що головне хотіла сказати авторка у своєму творі?
-У якій частині казки висловлено її головну думку:у зачині чи кінцівці?
Марія Чумарна
Як зайчики зимували
Узимку двоє зайчиків забрели на город. Снігу було небагато — вони потрудилися
лапками і вигребли з-під землі декілька морквинок.
— Як добре! Сьогодні ми наїмося досхочу! — сказав перший
зайчик.
— Може, не варто з’їдати всю моркву одразу? Давай з’їмо
стільки, щоб не бути голодними, а решту зекономимо — пізніше пригодиться! —
запропонував другий зайчик.
— Не знаю я такого слова — економити! Є морква — їж, нема —
шукай чогось іншого поїсти!
Другий зайчик не став сперечатися. Він міцно затис лапками дві морквинки, що
залишились від обіду, і пострибав до своєї нірки. А перший усе їв та їв, аж
нарешті відчув, що живіт у нього повнісінький.
Залишився ще шматок моркви, та він уже на неї і дивитись не міг. Узяв та й
викинув рештки.
Наступного дня город і ліс замело снігом. Знялася така хуртовина, що з нірки й
носа не висунеш. У другого зайчика — дві морквинки. Він їх потрохи куштує, аби
лише не відчувати голоду, — і так перебув у нірці негоду.
А перший з голоду аж занедужав. Коли нарешті можна було вибігти у ліс — в нього
не стало сили вилізти із нірки. Добре, що товариш допоміг: збігав на город та
притягнув примерзлу капустину.
Зате перший зайчик добре запам’ятав слово «економити»: він зрозумів, що треба
навчитися зберігати їжу, поки не здобудеш нової. А хто вміє зберігати — той
уміє й господарювати.
2. 2. П.Воронько «Гра у сніжки».
Виразне читання.
Математика
Запрошую всіх на конференцію Zoom
Діагностична робота №
4
Варіант 1
1.Обчисли значення виразів.
36 + 43 =
58 – 32 =
27 + 55 =
72 – 46 =
2.За зразком обчисли значення виразів зручним способом.
Зразок: (36 + 9) – 8 = 36 + (9 – 8)
= 36 + 1 = 37
(54 + 7) – 5 =
(42 + 5) – 4 =
3.Знайди значення виразу с
+ 8, якщо с = 36.
4.Устав таке число, щоб нерівність була істинна.
💭 + 12 < 32 + 12 17 – 💭 >17 - 3
5.Розв’яжи задачу.
Бабуся спекла 16 пиріжків. Сергійко з’їв 4 пиріжки, а
Катруся – 3. Скільки пиріжків залишилося?
6. Запиши у кожній послідовності 3
наступних числа.
31, 35, 39, 43, … , … , … .
92, 82, 72, 62, … , … , …
7.Порахуй трикутники і чотирикутники. Яких фігур
більше, на скільки?
Варіант 2
1.Обчисли значення виразів.
34 + 53 =
69 – 36 =
47 + 15 =
52 – 16 =
2.За зразком обчисли значення виразів зручним способом.
Зразок: (36 + 9) – 8 = 36 + (9 – 8)
= 36 + 1 = 37
(43 + 7) – 4 =
(22 + 9) – 6 =
3. Знайди значення
виразу с + 6, якщо с = 47.
4.Устав таке число, щоб нерівність
була істинна.
😕+ 14 < 32 + 14 19 – 😗 >19 - 3
5.Розв’яжи задачу.
У дворі стояло 18 машин. Спершу поїхали 3 машини, а потім ще
6. Скільки машин залишилося у дворі?
6. Запиши у кожній послідовності 3
наступних числа.
31, 41, 51, 61, … , … , … .
69, 66, 63, 60, … , … , … .
7.Порахуй трикутники і чотирикутники. Яких фігур більше, на скільки?
Українська мова
Запрошую всіх на конференцію Zoom
Коментарі
Дописати коментар