Дистанційне навчання 30.11

 

Понеділок 30.11

Я досліджую світ

Тема. Які правила в сім’ї

1.Розгадай ребус.  

Ребус цей ви відгадайте,

Всі разом відповідайте.

Ось вам відповідь  й моя:

Дружна тут живе …(сім’я)

Сім'я – це найрідніші у світі люди: мати і батько, бабуся і дідусь, які один одного шанують.

2. Відгадування загадок.

1.      Ніжна, лагідна і мила,

На цей світ нас народила.

Я до неї пригорнуся,

Це ріднесенька… (матуся)

2.      Хто ж важку роботу

     Може робити по суботах? –

     З сокирою, пилкою, лопатою

     Будує, працює наш…(тато)

3.      Ніжна, лагідна, рідненька.

Добра, мила і старенька.

Я ніколи не журюся,

Бо у мене є …   (бабуся)

  4. Сивий, мудрий і поважний.

Заклопотаний, відважний.

Всього я в житті навчусь,

Бо зі мною мій…(дідусь)

5. Хитрі очі, дві косички.

    У веснянках в неї личко.

    Непосида невеличка,

    Називається…(сестричка)

3.Розповідь учителя

-        У природі живуть парами лебідь і лебідка, гусак і гуска, голуб і голубка та інші птахи. У них народжуються діти – пташенята. Батьки доглядають за ними і годують, аж поки вони не стануть самостійними.

Так і у кожного з людей є найдорожчі люди. Хто це для вас?

-        Так, це мама, тато, братик, сестричка (якщо вони є) і ви – це сім’я.  Сім’я  зігріває кожного із нас своєю любов’ю і теплом.

    Але  кожного з членів родини є свої обов’язки в сім’ї. Наприклад, тато в сім’ї найчастіше заробляє гроші, майже завжди важкою працею. Мами зазвичай пораються по господарству: готують їжу, прибирають у домі. Діти мають простіші обов’язки: помити посуд за собою, витерти пил з меблів.

У вас обов’язків не дуже багато, але ви дорослішаєш — і їх стає дедалі більше.

А у вихідні дні зазвичай справ стає більше.

У дітей ще здавна були певні обов’язки, причому більше, ніж зараз, бо не було техніки, і тому дітям змалку доводилося  допомагати батькам.

Обов’язки батьків.

        Забезпечувати житлом, харчами, одягом.

        Фінансування сім'ї .

        Дбати про духовність сім'ї

Словникова робота

ДУХОВНІСТЬ  сім'ї –  освіченість, яка починається з читання книг, слухання музики, походів до театру, милування природою, вміння отримувати насолоду від картин.

        Дбати про здоров'я членів сім'ї.

                     Для тебе також є правила.

        Турбуватися про братиків і сестричок.

        Турбуватися про старших.

        Повертати все на свої місця.

        Складати свій одяг.

        Виходиш з дому – скажи, куди йдеш і коли повернешся.

4. Робота з підручником              с. 50.

-        Розгляньте малюнки. Дайте відповіді на питання.

1.   Опрацювання вірша   Г. Биченюк   «Таня -помічниця»   с. 51

-        Прочитайте вірш.

Дайте відповіді на запитання.

-        Яку роботу виконувала мама?

-        Це обов’язок мами?

-        Як Таня допомагала своїй мамі?

-        Чи виконала Тетянка свої  обов’язки?

5. Гра «Так чи ні»

-        Що ти можеш виконувати вдома?

        сервірувати стіл

        мити посуд

        ремонтувати електричні прилади

        чистити взуття

        прибирати подвір'я

        приготувати обід на всю родину

        годувати курей, гусей

        доглядати собаку

        шити одяг

6. Робота в зошитах          С. 44

Хороша сім'я  це та сім'я, де люди

                      люблять

                      шанують

                    піклуються

                   допомагають

           один одному, і один одного.

Читання

Тема. Гуртом можна багато зробити. «Ведмідь і бджоли» (українська народна казка). Читання в особах.

 1. Відгадати загадки

Хоч у нього шуба є,

Та як холод настає,

Він не їсть тоді, не п’є

І не ходить, не гуляє

А у лігво спать лягає.

                            (ведмідь)

Наче птиця крила має,

Все літає та співає:

Я медок вам ношу,

Не чіпайте, бо вкушу.

                            (бджола)

2. Перегляд запису казки

https://www.youtube.com/watch?v=EcewWsCZbdQ

3. Робота з підручником.

Читання української народної казки «Ведмідь та бджоли»

Вправа «Закінчіть речення»

Ведмідь уткнув…

Дикі бджоли…

А рій …

То бджоли…

У казці…

4. Читання в особах.

Математика

Тема. Набуваємо досвіду. Розвивальні завдання.

1. Каліграфічна хвилинка.


2. Математичний диктант

3. Усні обчислення

4. Робота за підручником.

6. Робота у зошиті.

Фізична культура

Тема. Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з гімнастичною палицею. Танцювальні кроки. Рухлива гра.








 


 



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Дистанційне навчання 30.04