Дистанційне навчання 28.05


28.05
Навчання грамоти
Узагальнення і систематизація знань учнів. Робота з дитячою книжкою. Підсумок за рік
Дівчинка і ромашка» В. Сухомлинського. Діагностична робота ...
1.Читання казки В. Сухомлинського «Дівчинка і Ромашка»
Сонячним ранком маленька Дівчинка вийшла погратися на зеленій галявині. Раптом вона почула: хтось плаче... Прислухалася. Плач долинав з-під каменя, який лежав у кінці галявини. Нахилилась дівчинка до каменя та й питає:
— Хто там, під каменем, плаче?
— Це я, Ромашка, — почувся тихий, слабкий голос. — Звільни мене, Дівчинко, гнітить мене камінь.
Відкинула дівчинка камінь і побачила ніжну стеблинку Ромашки.
— Спасибі тобі, Дівчинко, — сказала Ромашка, зітхнувши на повні груди. — Ти звільнила мене з-під кам'яного гніту.
— Як же ти потрапила сюди, під камінь?
— Підманув мене камінь, — розповіла Ромашка. — Була я маленькою насінинкою. Восени шукала теплого куточка. Камінь дав мені притулок, обіцяв оберігати мене від холоду та спеки. А коли я захотіла побачити сонечко, він ледве не задавив мене. Я хочу бути твоєю, Дівчинко.
— Гаразд, будь моєю, — погодилася Дівчинка.
Подружилася Дівчинка та Ромашка. Щоранку Дівчинка приходила до Ромашки, і вони разом зустрічали сонечко.
— Як добре мені бути твоєю, Дівчинко, — часто говорила ромашка.
— А коли б ти виросла у лісі або при дорозі? Якби ти була нічиєю?
— Я б померла від горя, — тихо сказала Ромашка. — Але я знаю, що нічиїх квітів не буває. Вони завжди чиїсь. Ось той Маковий Дзвіночок товаришує із Сонечком. А ось та маленька квіточка Незабудка — подруга Весняного вітру. Ні, квітка не могла б жити нічиєю.
2.Обговорення казки
— Діти, як ви вважаєте, чи бувають «нічиї люди», «нічиї квіти»? Коли так трапляється?
— А чи можуть рослини або тварини дружити з людьми?
— Розкажіть про свою дружбу з якоюсь рослиною чи твариною.

3.Створення малюнка

Навчання грамоти
Узагальнення і систематизація знань учнів. Розвиток зв’язного мовлення. Підсумок за рік
Зошит для списування з калькою. 1 клас.. - CALAMEO Downloader

Зошит для списування з калькою. 1 клас.. - CALAMEO Downloader

1.Робота над утворенням речень.(ст.42)
— Нам потрібно утворити речення.
— Прочитайте перше слово. Утворіть речення. (Риба плаває у воді.)
— Прочитайте друге слово. Утворіть речення. (Птах літає у небі.)
— Прочитайте третє слово. Утворіть речення. (Заєць стрибає у полі.)
— Прочитайте четверте слово. Утворіть речення. (Равлик повзає у траві.)
2.Складання речень.
— Засумував ведмідь. Він ніяк не може записати речення. Виручимо його?
— Прочитайте перше речення, написане пунктирними лініями. (Єнот — невелика тварина.)
— Чому слово Єнот пишеться з великої літери? (Бо це початок речення.)
— Які з'єднання зустрічаються?
— Запишіть речення в зошит.
3. Розвиток зв'язного мовлення.
«Вчуся розподіляти предмети на групи» (с. 42)
— Ми всіх мешканців зоопарку навчили писати. А тепер разом з ними виконаємо найскладніше завдання.
— Назвіть зображених тварин. (Слон, сова, ведмідь, гуска, кіт, їжак, лелека, півень, лев, коза.)
— Розподіліть усіх тварин на групи. (Гуска, півень — свійські птахи. Сова, лелека — дикі птахи. Слон, ведмідь, лев, їжак — дикі звірі. Кіт, коза — свійські звірі.)
— Скільки груп у вас утворилося? (4 групи.)
— Назвіть ще кілька тварин, що належать до кожної з цих груп.
Мартин бешкетливий бананом ласує,
А нижче на гілці Папуга сумує.
Пантера у клітці сидить і сміється,
Побачив щось Лев і не ворухнеться.
Рятунок в басейні знаходить Тюлень,
А поруч страждає від спеки Олень.
Дивись, Ведмежа й Тигреня разом грають,
А Пава і Лебідь у парку гуляють.
В воді за парканом лежить Крокодил
І згадує Африку й рідний свій Ніл.
Годують птахів тут і звірів відмінно,
Тому в зоопарку всі добрі тварини.
                                      К. Чурюмов
Прочитати і виписати звітів.
4. Гра «Правда чи ні?»
Борсук — це дика тварина.
Єноти вміють літати.
До свійських тварин належить корова.
Лелека — це зимуючий птах.
Домашній котик любить м'ясо.
Їжак має багато голочок.
Рак червоного кольору.
Білка живе у дуплі.
Зайчик узимку білий, а влітку — сірий.
5.Зошит ст. 38
— Незабаром завершиться навчальний рік. Скоро літо! Чим тобі подобається ця пора року?
— Якими влітку бувають погода, дерева, квіти, вода в річці чи на морі?
— Попереду — твої перші літні канікули. Як ти мрієш провести їх? Що плануєш зробити?
— Складіть і запишіть речення за поданим початком.
Я мрію влітку ___________________________________________
Я планую влітку _________________________________________
Мистецтво
Завдання Лясольки. Узагальнення і систематизація знань

Завдання Лясольки:
1. Пригадай і виконай вивчені пісні. Яка з них стала твоєю улюбленою? Заспівай її.


2. Назви музичні інструменти. Обери українські народні
інструменти для ансамблю.



















 3. Які ти знаєш танці? Який танець подобається тобі
найбільше?

4. Порівняй оперу й балет: знайди спільне та відмінне. Наведи приклади з прослуханих творів.


Дизайн і технології
На лужку. Робота з папером . Виготовлення сюжетної аплікації за зразком. Виготовлення виробів за допомогою раніше опанованих технік. Підсумок за рік








Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Дистанційне навчання 30.04