Дистанційне навчання 30.04



30.04
Навчання грамоти
Читаю про дні тижня. С. Жупанин «Хто молодець?». Загадка. З.Мензатюк «Сім днів»

Як навчити дитину днів тижня | Новости
1. Мультик "Дні тижня"
https://www.youtube.com/watch?v=0e7X3frDlQI

1.            «Експрес-тест».
Завдання: До кожної пори  року дібрати назви місяців.

січень  лютий  березень  квітень травень червень липень  серпень вересень  жовтень  листопад  грудень
-                       Як ви думаєте, чому саме ці літери я вибрала?
П   В  С  Ч  П  С  Н
Робота із загадкою. С. 92
·                 прочитати;
·                 відгадати;
·                 назвати дні тижня по порядку.
Опрацювання твору Степана  Жупанина  «Хто молодець?» с. 92
Робота з заголовком.
-            Прочитайте заголовок.
-       Чи можете ви дати відповідь на це питання?
Читання вірша. 
-                 Чи сподобалась вам казка?
-                 Поясніть, будь ласка, походження назв інших днів тижня.
Понеділок – …
Вівторок – …….
Субота – ……….
Неділя -  ……….
тлумачення слова
КАЛЕНДАР - довідкова таблиця або книжка з послідовним переліком усіх днів року за місяцями й поданням інших відомостей, пов'язаних із цими днями.
Календар-будиночок перекидний 2020: продажа, цена в Киеве ...
1.                   Гра «Додай словечко»
Вранці ми із добрим ділом привітали ….
Ніченька минула скоро, - трудовий іде …
Спритна, вміла, молода, вже настала …
Йде четвертий день тепер, називається …
Діло добре ладиться, як настала …
Дома скрізь кипить робота, як почався день …
А субота з хлібом-сіллю привела сестру …
Ось і тижневі кінець, хто трудився - ….
Можливо зараз здогадались, чому саме ці літери були записані на початку  уроку?
П   В  С  Ч  П  С  Н

Навчання грамоти
Слова – назви предметів. Розрізнення слів – назв предметів за питаннями хто? що? Розподіл предметів за групами
1. Мовні ігри
1) Гра «Хто? що?».
Гравці одночасно починають і пишуть протягом умовленого часу (2-5 хв) слова, які відповідають на питання що? (назви предметів у кімнаті, назви меблів чи одягу, посуду, тощо). Таке саме завдання дається і щодо слів, що відповідають на питання хто?.
2. Закріплення навичок письма вивчених букв
Письмо великих букв С, Є, Х, Ж, О, Ю, Ф, З.
3.Каліграфічна хвилинка
Завдання
— Напишіть каліграфічно:
Т т тр ст ат
У траві стрибає коник.
4. Пропедевтика української мови
— Слова — назви істот відповідають на питання хто?.
Слова — назви неживих предметів відповідають на питання що?.
5. Мовленнєва діяльність
— Запишіть слова у 2 стовпчики: І- хто? ІІ – що?
Пенал, лимон, бабуся, азбука, ведмідь, яблуко, диван, брат, учениця, слон.
— Складіть речення із записаними словами. Запишіть їх.

Мистецтво
Митці – професіонали. Скульптури. Ліплення котика (пластилін або солоне тісто)
Садово - парковая скульптура из искусственного камня " Кот- Баюн ...


Сьогодні ви будете справжніми скульпторами і  виліпите котика з пластиліну.



Дизайн і технології
З днем народження, динозаврику. Робота з папером. Послідовність дій під час створення аплікацій. Виготовлення композиції за зразком





Я досліджую світ
Як поводитися за столом

Этикет за столом: правила поведения.



Правила етикету за столом | harchi.info

Правило 1
За столом сиди прямо, не клади на нього ліктів, не гойдайся на стільці.
Правило 2
Їж не поспішаючи, не плямкай, не сьорбай.
Правило 3
Коли їси, не відволікайся - не читай, не дивися телевізор, не розмовляй по телефону.
Правило 4
Учися користуватися столовим приладдям - ложкою, виделкою, ножем.
Коли їси виделкою - тримай її в правій руці. Коли користуєшся виделкою і ножем, то ніж тримай у правій руці, а виделку - у лівій (якщо ти ліворукий - навпаки). Не їж з ножа.
Правило 5
Не бери пальцями сіль, користуйся спеціальною ложечкою або набирай її кінчиком ножа.
Кісточки від фруктів, кістки від риби і м’яса клади на край тарілки або на окрему тарілочку.
Фрукти з компоту діставай маленькою ложечкою.
Правило 6
Користуйся серветкою, не витирай рота рукою.
Правило 7
Після їди поклади столове приладдя на тарілку.
Правило 8
Обов’язково подякуй тому, хто готував їжу і пригощав тебе.
Слово «етикет» походить із французької мови й означає правила гідної поведінки людей. Його почали вживати при дворі короля Франції Людовика XIV. Гостям навіть роздавали спеціальні картки з правилами поведінки.
Столовий етикет(етикет за столом)-перелік правил поведінки під час прийому їжі або норма поведінки під час перебування за столом.
Уроки этикета за столом для малышей
Інсценізація «Столові прибори»
Прочитайте уявну розмову між столовими приборами і поміркуйте над нею:
Ложка:
- Ви впізнали мене? Я створена для гарячих страв. Які страви ви їсте ложкою? А чи вмієте ви мене правильно тримати? Покажіть це. Так, мене слід тримати у правій руці. А ліва тим часом лежить на столі. Часто у нашій їдальні я чую хлюпання, плямкання. А чи знаєте, як уникнути цього? Не наповнюйте ложку по самі вінця, її просто перехиляють до рота із загостреного краю. Поївши, мене кладуть у тарілку. У мене є сестричка - маленька ложечка. Нею кладуть цукор у чай і розмішують, дістають фрукти і ягоди з компоту, їдять тістечка. Розмішавши цукор, ложку треба покласти на тарілочку, а не залишати в чашці.
Виделка:
- Я - виделка. Скажіть, для чого у мене зубчики? Так, щоб наколювати їжу. Яку? Покажіть, як мене треба тримати. (Опуклим боком догори.) Так роблять, коли їдять м’ясо, котлети, вареники. А щоб їсти виделкою овочі, картоплю чи інший гарнір, необхідно перевернути опуклим боком донизу.
Ніж:
- Я - ніж. Скажіть, для чого мене використовують? Так, щоб розрізати їжу на маленькі шматочки. Мене тримають у правій руці. Я люблю працювати з виделкою. Я прошу, щоб не нарізати мною усе м’ясо чи картоплю, а робити це поступово: врізати шматочок і покласти до рота, потім врізати наступний шматок.
Серветка:
- Я - серветка. Я буваю паперовою або полотняною. Якщо я полотняна, мене кладуть на коліна. Перед тим як запити їжу, необхідно витерти губи серветкою.
Спробуйте придумати репліки для інших важливих об’єктів:
- Що мав би сказати стіл? (подбайте про мою чистоту).
- Що мав би сказати стілець? (не розхитуйтеся, бо ви ризикуєте собою і псуєте мене).
- Що мала б сказати тарілка? (залишайте мене чистою, не вихлюпуйте їжу тощо)
Гра  « Так  чи ні».
(Якщо "так"-плескайте в долоньки,якщо "ні"-тупайте ніжками.)
1. Перед  вживанням  їжі  мию руки  я  завжди.  Так  чи  ні?
2. Їм  суп  виделкою.  Так  чи  ні?
3. Фрукти  з  компоту  дістаю  зі  склянки  руками.  Так  чи  ні?
4. Завжди  користуюсь  серветкою.  Так  чи  ні?
5. Після  того  як  поїв,  кажу:  «Дякую».  Так  чи  ні?
Смішинка.
— Не тягнися через увесь стіл! Що, в тебе нема язика? — зупиняє бабуся онука.
— Язик є, але руки довші, — відповідає онук.
Загадки:
1. У лісі народився, у лісі виріс,
У дім зайшов — всіх навколо себе зібрав. (Стіл)
1.     Рівно, прямо сидимо, 
Якщо за столом... (їмо).
3.Що ми скажемо матусі, 
Що ми скажемо бабусі,
Як смачненько поїмо?
Дорослим скажем... (дякуємо).
- Розкажи правила поведінки за столом.
• Яких правил ти дотримуєшся, а яких - ні? Чому?
• Як ти вважаєш, чи важко їх дотримуватися?

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу