Дистанційне навчання 30.04
30.04
Навчання грамоти
Читаю про дні
тижня. С. Жупанин «Хто молодець?». Загадка. З.Мензатюк «Сім днів»
1. Мультик "Дні тижня"
https://www.youtube.com/watch?v=0e7X3frDlQI
https://www.youtube.com/watch?v=0e7X3frDlQI
1.
«Експрес-тест».
Завдання: До кожної пори року дібрати назви місяців.
січень лютий березень
квітень травень червень липень
серпень вересень жовтень листопад
грудень
-
Як ви думаєте, чому саме ці літери я вибрала?
П В С Ч П С Н
Робота із загадкою. С. 92
·
прочитати;
·
відгадати;
·
назвати дні тижня по порядку.
Опрацювання твору Степана Жупанина «Хто молодець?» с. 92
Робота з заголовком.
-
Прочитайте заголовок.
-
Чи можете ви дати відповідь на це питання?
Читання
вірша.
-
Чи сподобалась вам
казка?
-
Поясніть,
будь ласка, походження назв інших днів тижня.
Понеділок – …
Вівторок – …….
Субота – ……….
Неділя - ……….
тлумачення
слова
КАЛЕНДАР - довідкова таблиця або книжка з послідовним переліком усіх днів року за
місяцями й поданням інших відомостей, пов'язаних із цими днями.
1.
Гра «Додай словечко»
Вранці ми із добрим ділом привітали ….
Ніченька минула скоро, - трудовий іде …
Спритна, вміла, молода, вже настала …
Йде четвертий день тепер, називається …
Діло добре ладиться, як настала …
Дома скрізь кипить робота, як почався день …
А субота з хлібом-сіллю привела сестру …
Ось і тижневі кінець, хто трудився - ….
Можливо зараз здогадались, чому саме ці літери
були записані на початку уроку?
П В С Ч П С Н
Навчання грамоти
Слова – назви предметів. Розрізнення слів – назв предметів
за питаннями хто? що? Розподіл
предметів за групами
1. Мовні ігри
1) Гра «Хто? що?».
Гравці одночасно починають і пишуть протягом умовленого часу (2-5 хв)
слова, які відповідають на питання що? (назви предметів у кімнаті, назви меблів
чи одягу, посуду, тощо). Таке саме завдання дається і щодо слів, що
відповідають на питання хто?.
2. Закріплення
навичок письма вивчених букв
Письмо великих букв С, Є, Х, Ж, О, Ю, Ф, З.
3.Каліграфічна хвилинка
Завдання
— Напишіть каліграфічно:
Т т тр ст ат
У траві стрибає коник.
4. Пропедевтика української мови
— Слова — назви істот відповідають на питання хто?.
Слова — назви неживих предметів відповідають на питання що?.
5. Мовленнєва
діяльність
— Запишіть слова у 2 стовпчики: І- хто?
ІІ – що?
Пенал, лимон, бабуся, азбука, ведмідь, яблуко, диван, брат, учениця,
слон.
— Складіть речення із записаними словами. Запишіть їх.
Мистецтво
Митці –
професіонали. Скульптури. Ліплення котика (пластилін або солоне тісто)
Сьогодні ви будете справжніми скульпторами і виліпите котика з пластиліну.
Дизайн і технології
З днем народження,
динозаврику. Робота з папером. Послідовність дій під час створення аплікацій.
Виготовлення композиції за зразком
Я досліджую світ
Як поводитися за
столом
Правило
1
За столом сиди прямо, не клади на нього ліктів, не
гойдайся на стільці.
Правило
2
Їж не поспішаючи, не плямкай, не сьорбай.
Правило
3
Коли їси, не відволікайся - не читай, не
дивися телевізор, не розмовляй по телефону.
Правило
4
Учися користуватися столовим приладдям - ложкою,
виделкою, ножем.
Коли їси виделкою - тримай її в правій руці. Коли
користуєшся виделкою і ножем, то ніж тримай у правій руці, а виделку -
у лівій (якщо ти ліворукий - навпаки). Не їж з ножа.
Правило
5
Не бери пальцями сіль, користуйся спеціальною ложечкою
або набирай її кінчиком ножа.
Кісточки від фруктів, кістки від риби і м’яса клади на
край тарілки або на окрему тарілочку.
Фрукти з компоту діставай маленькою ложечкою.
Правило
6
Користуйся серветкою, не витирай рота рукою.
Правило
7
Після їди поклади столове приладдя на тарілку.
Правило
8
Обов’язково подякуй тому, хто готував їжу і пригощав
тебе.
Слово «етикет»
походить із французької мови й означає правила гідної поведінки людей. Його
почали вживати при дворі короля Франції Людовика XIV. Гостям навіть роздавали
спеціальні картки з правилами поведінки.
Столовий етикет(етикет за столом)-перелік правил поведінки під час прийому
їжі або норма поведінки під час перебування за столом.
Інсценізація «Столові прибори»
Прочитайте уявну розмову між столовими приборами і
поміркуйте над нею:
Ложка:
- Ви впізнали мене? Я створена для гарячих страв. Які
страви ви їсте ложкою? А чи вмієте ви мене правильно тримати? Покажіть це. Так,
мене слід тримати у правій руці. А ліва тим часом лежить на столі. Часто у
нашій їдальні я чую хлюпання, плямкання. А чи знаєте, як уникнути цього? Не
наповнюйте ложку по самі вінця, її просто перехиляють до рота із загостреного
краю. Поївши, мене кладуть у тарілку. У мене є сестричка - маленька ложечка.
Нею кладуть цукор у чай і розмішують, дістають фрукти і ягоди з компоту, їдять
тістечка. Розмішавши цукор, ложку треба покласти на тарілочку, а не залишати в
чашці.
Виделка:
- Я - виделка. Скажіть, для чого у мене зубчики? Так, щоб
наколювати їжу. Яку? Покажіть, як мене треба тримати. (Опуклим боком догори.)
Так роблять, коли їдять м’ясо, котлети, вареники. А щоб їсти виделкою овочі,
картоплю чи інший гарнір, необхідно перевернути опуклим боком донизу.
Ніж:
- Я - ніж. Скажіть, для чого мене використовують? Так,
щоб розрізати їжу на маленькі шматочки. Мене тримають у правій руці. Я люблю
працювати з виделкою. Я прошу, щоб не нарізати мною усе м’ясо чи картоплю, а
робити це поступово: врізати шматочок і покласти до рота, потім врізати
наступний шматок.
Серветка:
- Я - серветка. Я буваю паперовою або полотняною. Якщо я
полотняна, мене кладуть на коліна. Перед тим як запити їжу, необхідно витерти
губи серветкою.
Спробуйте придумати репліки для інших важливих об’єктів:
Спробуйте придумати репліки для інших важливих об’єктів:
- Що мав би сказати стіл? (подбайте про мою чистоту).
- Що мав би сказати стілець? (не розхитуйтеся, бо ви
ризикуєте собою і псуєте мене).
- Що мала б сказати тарілка? (залишайте мене чистою, не
вихлюпуйте їжу тощо)
Гра « Так чи ні».
(Якщо "так"-плескайте в долоньки,якщо "ні"-тупайте
ніжками.)
1. Перед вживанням
їжі мию руки я завжди. Так чи ні?
2. Їм суп
виделкою. Так чи ні?
3. Фрукти з
компоту дістаю зі склянки руками. Так
чи ні?
4. Завжди
користуюсь серветкою. Так чи ні?
5. Після того
як поїв, кажу: «Дякую». Так чи ні?
Смішинка.
— Не тягнися
через увесь стіл! Що, в тебе нема язика? — зупиняє бабуся онука.
— Язик є,
але руки довші, — відповідає онук.
Загадки:
1. У лісі народився, у лісі виріс,
У дім зайшов
— всіх навколо себе зібрав. (Стіл)
1.
Рівно, прямо
сидимо,
Якщо за столом... (їмо).
3.Що ми скажемо матусі,
Що ми скажемо бабусі,
Як смачненько поїмо?
Дорослим скажем... (дякуємо).
- Розкажи
правила поведінки за столом.
• Яких
правил ти дотримуєшся, а яких - ні? Чому?
• Як ти
вважаєш, чи важко їх дотримуватися?
Коментарі
Дописати коментар