Дистанційне навчання 05.05


05.05
Я досліджую світ

Про акуратність

15 лайфхаків, які привчать дітей чистити зуби | MaMaluk Блог

Акуратність - риса характеру  людини, що включає любов до чистоти і порядку,  точність у справах, зовнішню охайність, старанність та організованість.

Діти на усій Землі – і великі, і малі –                         
Знають правила прості:
Треба жити в чистоті!
Умиватись чисто з милом,
Щоб усі тебе любили!   
Мити руки, ноги мити і охайними ходити.           
Щоб мікроб хвороботворний,           
Злий, страшний, такий потворний,                               
В організм наш не проник,
Від води і мила зник.
Привчайся змалку до порядку.                                   
І силу волі виробляй!
Раненько встань, зроби зарядку                                     
І гарно ліжко застеляй!         
І речі всі тримай в порядку.
До школи з радістю біжи.   
А не роби собі на шкоду –
Навік з порядком подружи!
Навчися сонце зустрічати
І відкривай чудовий світ.
Учись себе перемагати       
З малесеньких, з маленьких літ!

Робота з підручником ( ст. 68)

п'ять кроків до акуратності             
 1  Брудні речі вдягати не треба


 2. Негарно ходити з немитим волоссям, не почистивши зуби.
  

 3. Звикай вішати одяг, а не кидати його.

 

4. Слідкуй, щоб взуття було чистим



 5. Прибирай речі на свої місця




Відгадай помічників, які допоможуть зробити п'ять кроків до акуратності.

Я – невтомна трудівниця, мені вірять люди,             
Хто зі мною поведеться – той здоровий буде.                   
Буде часто усміхатись білими зубами,               
Мене знає вся малеча і бабусі й мами.           
Чистоту тримаю в домі.
Справу знаю чітко,           
Вам  ім’я моє знайоме,           
бо зубна я ….( щітка)   

  Будуть зубки здоровенькі –
Я почищу їх гарненько.
Візьму в руки зубну щітку,
Густу і пухнасту.                 
Що крім цього треба дітки?
Ще й і зубну…(пасту)


Як купатися ідеш                     
І мене також береш.                   
Я гладеньке й запашне,     
Ти намилюєш мене.                   
Всі мікроби змило                 
Я – корисне…(мило)

Коли миюсь, чи вмиваюсь,
Потім ним я витираюсь.
Витирати сухо звик         
Мій м’якесенький…(рушник)



Він по зачісках мастак,   
Вас причеше гарно так.
Розчесав моє волосся,   
Так давно вже повелося,
Що охайний молодець,   
Той, хто має…(гребінець)     

 
Ліг в кишеню і вартую
Плаксі, реві та бруднулі
Витру вранці струмки сліз,
Не забуду і про ніс.                 
( носовичок)   


У кожному домі                     
є озера прозорі,                   
ми на них дивимся,               
щоб себе побачити. (Дзеркало.)



Всі ми навчені порядку –
Зранку робимо … .           
Миєм шию, ручки, личка.
Акуратність – наша … .   
Свої кімнати прибираєм     
 І батькам … .                           
Все навколо бережи,                   
З акуратністю … .   
       
Переглянути мультик

https://www.youtube.com/watch?v=xTIVznmnHok&list=PL5E8LrSI9SmQRg1xyxpIMuHn7yc059j5G&index=41

Поясни, як ти розумієш прислів'я:                                             
-  Чистота дорожча за багатство.                                 
-   Хвороба з брудом у дружбі.                                       
-     Мило сіре, та миє біло.
Перегляньте мультик

   https://www.youtube.com/watch?v=6Bp_e-UP6mY

Відкрий підручник на сторінці 69 та роздивись верхній малюнок. Знайди, хто загубив речі?


       

Пам'ятка акуратного учня

1.    Звечора готую собі одяг, складаю його акуратно на стільчику.                                 
2.    Не забуваю про носовичок.                               
3.    Чищу, мию своє взуття. 
4.    Вчасно лягаю спати.      
5.    Дружу з зубною пастою і щіткою.                                      
6.    Вмію поводитися за столом.        

Переглянемо мультик

https://www.youtube.com/watch?v=ZyYHbMTzjdo


Навчання грамоти
Слова –ознаки предметів. Розрізнення слів – ознак предметів за питаннями який? яка? яке? Списування тексту, поданого рукописним шрифтом
1. Мовні ігри
1) Гра «Збери букет».
— Леся та Іванко збирають букет для мами. Але Леся може брати тільки квіти, назви яких починаються з м’яких приголосних, а Іванко — назви яких починаються з твердих приголосних. Допоможіть дітям.
Тюльпан, нарцис, троянда, півонія, айстра, ромашка, лілія...
2) Гра «Правильно наголошуй!».
Батьківщина         кропива            предмет
бібліотека             кулінарія           сантиметр
2. Закріплення навичок письма вивчених букв
Письмо малих букв, які складаються з похилої палички із заокругленням унизу та допоміжних елементів: і, ї, и, й, ш, щ, ч, л, м, я.
Каліграфічні вправи
Завдання
— Напишіть каліграфічно:
Овочі — огірок, морква, помідор.
3. Пропедевтика української мови
— Слова — назви ознак предметів відповідають на питання який?, яка?, яке?, які?
Завдання
— Доповніть усно речення словами з вірша «Сперечались овочі».
Морква (яка?)... і... Коси у неї (які?)..., і платтячко (яке?)...
Огірки (які?)... Помідор — (який?)... Часничок (який?)... Хоч (який?)... він — та (який?)...
(Яка?)... диня на городі господиня. Вона (яка?)..., ...
Гарбуз (який?)... і..., ... і...
4. Виконання письмових вправ
Завдання
— Допоможіть мамі зварити український борщ. Запишіть назви овочів, які потрібно покласти в каструлю.
Зразок. Картопля (яка?) смачна.
— Чи все ви поклали у борщ? Я кладу сім овочів. А скільки поклали ви?
Завдання
— У кожному рядку знайдіть «зайве» слово.
• Полуниця (яка?) гірка, червона, соковита.
• Лимон (який?) солодкий, жовтий, кислий.
• Яблуко (яке?) кучеряве, солодке, рум’яне.
Виконання творчих завдань
— Доберіть слова — ознаки за питаннями.
Фарба (яка?) ...
Шафа (яка?) ...
Фікус (який?) ...
Фрукти (які?) ...
Фініки (які?) ...
— Поміркуйте і доберіть до слів першого рядка слова з другого рядка так, щоб вийшло словосполучення.

Смачний, веселий, лагідний, солодкий.

Кавун, пиріг, татусь, хлопчик.

2. Робота над загадками
— Відгадайте загадки. Відгадки запишіть. Поставте над словами наголос.
• Чистить курточку, штанці,
Чобітки і сап’янці.
Дуже працьовита тітка.
Здогадались, хто це? (щітка)
Упіймав Тарасик рибку,
Але витягнути — мука!
Бо велика і сердита
На гачок піймалась... (щука).
• Таке м’якеньке і кудлате,
Таке кумедне й вайлувате,
Від молочка росте щодня.
А називається... (щеня).
3. Письмо під диктовку слів, речень
Гайок, йод, йорж, майорить, йому, йогурт, Йосип.
Пролітає сніг, падає до ніг. Вітер в морі повіває і кораблик підганяє.
4. Списування з рукописного шрифту

Математика
Числовий промінь. Знаходження невідомого доданка. Геометричні фігури

Усні обчислення:


Каліграфічна хвилинка. Запишіть числа у порядку зростання:
17  22  5  82  49  43  14 

 Робота за підручником - с.117
Завд.1, 2, 4 - письмово.

 
Пригадайте назви геометричних фігур:



Завд.3,5 і практична робота - усно.

Навчання грамоти
Читаю про родину. Л. Вознюк «Татко і матуся». І. Кульська «Старший брат». О. Полянська «Старша сестричка»
1.Гра «Впіймай оплесками слово»
— Ловимо оплесками слово, що належить до родини.
Мама, сонечко, зайчик, тато, котик, бабуся, клас, будинок, дерева, зошит, дідусь, діти.
— Нумо ще раз назвемо слова, що впіймали оплесками. (Мама, тато, дідусь, бабуся, діти.)
— Що ці всі слова означають?
— Яким одним словом ми можемо їх об'єднати? (Родина, сім'я.)
СІМ'Я
Сім'я, давно вже кажуть, — це сім «Я».
Під нашим дахом весело і шумно.
Татусь, бабуся, матінка моя,
Сестричка, брат і песик наш розумний.
Коли вечірня настає година,
Збирається уся моя родина.
Лиш до вечері ми встигаєм сісти —
Вже кожен поспішає розповісти,
Як день пройшов і що було цікаво.
А потім ми п'ємо хто чай, хто каву.
Віолетта Дворецька
2. Обговорення вірша
— Колись в Україні жили великими сім'ями. Ось про таку сім'ю ми зараз послухаємо народну примовку.
У нашого Омелька —
Невеличка сімейка.
Тільки він та вона,
Та старий, та стара,
Та дві дівки косаті,
Та два парубка вусаті,
Та дві Христі в намисті,
Та дві ляльки в колисці.
— Велика чи маленька сімейка у дядька Омелька?
3. Вправа «Квест-цікавинка».
Скрізь в Україні знають слово тато. Закарпатці називають тата няньом. Подекуди уживаємо слово батько. У багатьох місцевостях побутує ще слово отець. Тепер це слово вважають застарілим, а колись часто промовляли: «Шануй отця й матір своїх». Збереглося слово отець у значенні Бог, Отець Небесний. Головна наша молитва починається звертанням: «Отче наш...». А ще це слово вживають як шанобливе звертання до священника: Отчепанотче.
4. Робота над прислів'ями та приказками. Поясніть, як ви їх розумієте.
·    Маму ані купити, ані заслужити.
·    Яка хата, такий тин, який батько, такий син.
·    У кого є ненька, у того й голівка гладенька.
·    Усе купиш, лиш маму і тата ніколи.
·    Шануй батька і неньку — буде тобі все гладенько.
5. Робота над віршем Лесі Вознюк «Татко і матуся» (с. 96).
    Робота за малюнком.
— Розгляньте уважно малюнок.
— Що ви помітили?
— Кого ви бачите на малюнку?
— Скільки членів родини зображено?
— Прочитайте вірш.
— Поміркуйте! Дівчинка чи хлопчик розповідають про своїх батьків?
— Що у вірші розповідається про тата? Знайдіть і прочитайте ці рядки.
— Прочитайте, як у вірші сказано про маму.
    Гра «Трибуна думок»
— Кого з членів родини ви б намалювали? Чому?
— Які свята у вашій сім'ї є найулюбленішими?
— Чи святкуєте ви дні народження?
— Кого з рідних запрошуєте на сімейні свята?
— Що даруєте одне одному?
— В Україні на щастя прийнято дарувати рушник. У кожний рушник укладено працю наших пращурів. Рушники передавали від покоління до покоління як сімейну реліквію. Реліквія — це все, що переходить до дітей і онуків на згадку про батьків.
— Які ще родинні реліквії вам відомі? (Фотографії, намиста, національний одяг...)
   Виконання малюнка «Моя родина».


Фіз культура
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи для метання м’яча. Вправи для опанування навичок володіння м’ячем (вправи з малим м’ячем). Рухлива гра
1. Види ходьби:
- ходьба на носках, руки на пояс;
- ходьба на зовнішній та внутрішній стороні стопи, руки до плечей;
- ходьба перекатом з п’ятки на носок, оберти руками вперед та назад.
2. Бігові вправи:- повільний біг;
- біг «змійкою»;
- біг схресним кроком;
- біг із захлестом гомілки назад;
- біг із доторканням руками до внутрішньої частини стопи;
- те саме, але із доторканням руками до зовнішньої частини стопи.
3.Вправи на розслаблення та відновлення дихання:
- поперемінне потрушування правою і лівою ногою;
- ходьба з глибокими вдихами та глибокими видихами.
4. Імітація метання на місці і в русі.
Урок №11. Метання малого м'яча на дальність з розбігу

 В.п.- стоячи лівим (правим) боком у напрямку метання, випад вправо (вліво), ліва (права) рука в сторону, м'яч у правої (лівої) напівзігнутої руці, кисть з м'ячем відведена в сторону на рівні вуха, вага тіла на напівзігнутої правої (лівої) нозі, стопа правої (лівої) ноги розгорнута носком назовні на 30-45 градусів, по-
ворот плечового пояса на 30-45 градусів з невеликим пригинання в попереку, активним розгинанням правої (лівої) ноги, тулуба та правої (лівої) руки виконати.

Те ж іншою рукою.


Техніка метання малого м'яча на дальність з розбігу






Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Дистанційне навчання 30.04