Дистанційне навчання 25.03



25.03
Навчання  грамоти
Відпрацювання злитої вимови звуків [дз], [дз’]. Опрацювання вірша Грицька Бойка «Горобець» та оповідання «Лісовий майстер» (за Ю.Старостенком)
1.     Мовна зарядка
Дзиґи – дзвіночки
Водять таночки.
В полі дзвін, в лісі дзвін:
Дінь-дзінь, дінь-дзінь
2.     Звуко-буквений аналіз слова дзвіночки
3.     Читання складів та слів
Дза  дзо  дзу  дзи  дзе  дзя  дзьо  дзю  дзі 
Дзвін          ґудзик        дзвіночки            дзьоб
Дзиґа         дзвоник      кукурудза           дзьобати
Дзьоб         дзеркало    дзюрчить            видзьобувати
4.     Читання вірша Грицька Бойка «Горобець»
5.     Робота над текстом «Лісовий майстер»
1)    Розгляд малюнків різних птахів;
2)    Звуко-буквений аналіз слова дзьоб;
3)    Віршик
ᐈ Картинка дятла рисунки, фотографии дятел | скачать на ...

Дятел дзьобом дуб лікує
І дупло собі майструє.
Дзьоб міцний і гострий має,
Шкідників ним здобуває.

4)    Читання тексту «Лісовий майстер»
5)    Словникова робота
Затишна            - тепла, зручна, гарна
6.     Творча робота
Скласти речення, утворивши слова з поданих анаграм
ЕВЕДР       РІЛАК       ЛЯТДЕ
(Дятел – лікар дерев)
-Чому дятла називають лікарем дерев?
7. Робота над прислів’ям
Де багато пташок, там немає комашок.
8.Скоромовка
Дзьобнув хлібця горобець,
Дзьоб обтер об стовбурець.
Барабольки подзьобав,
По бруківці пострибав.
Навчання  грамоти
Закріплення вміння писати вивчені букви. Побудова і записування речень.
1.     Загадки. Звуко-буквений аналіз слів-відгадок
Крутиться, вертиться,
Не знає, де дітись.
Люблять нею гратись,
Особливо – діти ( дзиґа )
         На горді молода
         Пишні коси розпліта,
         У зеленії хустинки
         Золоті хова зернинки ( кукурудза)
Як подивишся на нього,
Бачиш в нім себе самого
Отаким, яким буваєш.
Що це, друже? Відгадаєш?  (дзеркало)
2.     Написання під диктовку складів і слів з буквосполученням дз.
Дза  дзя  дзо  дзьо  дзу  дзю  дзе  дзи  дзі
Дзвін, ґедзь, ґудзик, дзюрчати, дзьоб, кукурудза, дзеркало, дзиґа .
3.     Написання речень під диктовку
Дзвонить дзвоник  кожен день.
Дзюрчить вода.
Дзвоник кличе учнів на урок.
Дзвінко дзюркотить струмок.
У дятла міцний дзьоб.
Марійка зробила яскраве намисто з кукурудзи і ґудзиків.
Математика
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.
1.     Усно
·        Як називаються числа при додаванні? Як називається результат дії додавання?
·        Яке число при додаванні зазвичай найбільше?
·        З якою арифметичною дією пов’язана дія додавання? Що залишиться, якщо від суми двох чисел відняти перший доданок? Другий доданок? Як обчислити невідомий доданок?
·        Як називаються числа при відніманні?Як називається результат дії віднімання?
·        Яке число в рівності на віднімання зазвичай найбільше?
·        Зазвичай від’ємник більший чи менший за зменшуване?

2.     Каліграфічна хвилинка. Написання цифри 5 та числа 55.
-         Пригадайте, чого у людини 5? (пальців на 1 руці чи нозі). Яке число утвориться, якщо записати поряд дві п’ятірки?
-         Дайте характеристику цим числам?
3.     Математичний диктант
*    Запишіть числа6 п’ятдесят шість, дванадцять, вісім, сорок чотири, шістдесят. Підкресліть однією рискою десятки, двома рисками одиниці
*    Запишіть числа, які містять: 4десятки і 8 одиниць, 5десятків, 2десятки і 7одиниць, 2одиниці, 1десяток і 9одиниць.
*    Запишіть «сусідів» числа: 49, 15
*    Замініть число 23 сумою десятків і одиниць
*    Обчисліть другий доданок, якщо перший доданок 30, а значення суми – 46
*    Обчисліть зменшуване, якщо від’ємник 7, а значення різниці – 4
*    Обчисліть від’ємник, якщо зменшуване 48, а значення різниці 40
4.     Обчислити
76+3           68 – 40       47 – 1         34 + 20       44 +5
21 + 4         52 + 7         83 +2                   97 – 6         34 +50
5.     Порівняти
68….60+8           73+1….62 – 2               20…. 24 – 20
34+2….40 – 4     98 – 6….86                            29 – 9…. 14 + 6
6.     Розв’язати задачу
У магазині було 60кг цукру. 30кг продали. Скільки кг цукру залишилося в магазині?
7.     Накресли два відрізки. Один довжиною 6см, а другий на 4см довший.
8.     Зошит із друкованою основою ст.30
Фізична культура
Організовуючі та загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для профілактики плоскостопості. Зупинка м’яча, що котиться, підошвою. Удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м’ячу. Рухлива гра.


1.     Ходьба (10с.), Ходьба із зупинками за сигналом (25с.), ходьба звичайна (10с.), ходьба з високим підніманням стегон, руки в сторони – «долаємо перешкоди» (10с.), ходьба звичайна (10с.), ходьба на зовнішньому (внутрішньому) боці стопи (по 10с.), ходьба звичайна (10с.), біг у середньому темпі (15с.), біг з високим підніманням стегон (15с.), ходьба звичайна (10с.).
2.     Техніка виконання удару по нерухомому м’ячу внутрішнім боком стопи
Під час удару вага тіла переміщується на зігнуту в коліні опорну ногу. М’яч знаходиться на рівні носка опорної ноги, приблизно за 10см збоку. Носок ноги, якою завдається удар, розвернутий назовні під прямим кутом, внутрішнім боком уперед і в такому положенні зберігається як у момент удару, так і після нього.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Дистанційне навчання 30.04