Дистанційне навчання
Четвер 01.03
Літературне
читання
Тема. Урок позакласного читання.
Твори Т. Г. Шевченка
1. Ім’я Т. Г. Шевченка невіддільно пов’язане з
Україною. Україна – це Шевченко, Шевченко
– це Україна. У ньому наша історія, наша мрія, наша надія. Шевченко був
справжнім народним співцем, бо з дитинства знав і любив простий український
народ, знав його страждання, бо сам їх пережив. Через усе життя проніс великий
Кобзар палку любов до рідної землі, до неньки – України, у своїх творах
нагадував про минулу славу України.
Ім’я великого Кобзаря ми часто згадуємо і будемо
згадувати, бо він подарував нам безцінний скарб. Цей скарб – його чудові твори,
в яких струменить любов до Батьківщини та турбота про її майбутнє.
Дата 9 березня 1814 р. пам’ятна в історії
української літератури. Тоді, темної ночі, перед світанком, у селі Моринцях на
Звенигородщині, у хаті Григорія Шевченка, кріпака пана Енгельгарда, блиснув
єдиний на все село вогник: народилася нова панові кріпацька душа, в Україні –
її великий співець – Т.Шевченко.
Читати вірші Т.Г.Шевченка.
2. Конкурс «Чи знаєш ти твори Т. Г. Шевченка?»
• ...соловейко в темнім гаї сонце зустрічає... («_______________...»)
• ...сім’я вечеря коло хати, вечірня зіронька встає... («______________...»)
• ...хлюпочуться качаточка поміж осокою... («____________...»)
• ...пташечка зраділа і защебетала... («___________________...»)
• ...у Дніпра веселочка воду позичає... («______________...»)
• ... ще треті півні не співали, ніхто ніде не гомонів... («_________________...»)
Вивчити вірш Т.Г.Шевченка напам’ять за бажанням
Природознавство
Тема: Будова грибів
Тема: Будова грибів
Фенологічні
спостереження . У рідний край прийшла весна.
Місяць – березень. Сонце піднімається вище, його косе проміння пригріває землю.
День довгий, а ніч коротша. Небо блакитного кольору на ньому блукають хмари.
Часом з них виривається дощ. Температура повітря вранці становила ___ градусів.
Нехай негода ранньої весни не псує вам настрій!
Перегляньте відео:
https://www.youtube.com/watch?v=lPspaNNLFpg
Розгляньте на с. 121 у підручнику будову гриба.
Розгляньте на с. 121 у підручнику будову гриба.
Гриби розмножуються спорами і
частинами грибниці. Спори за допомогою вітру потрапляють в ґрунт. Після дощику,
коли сонце прогріває землю, спори утворюють грибницю і з’являються нові гриби.
Ростуть вони дуже швидко і живуть близько 10 днів. Тому коли
збирають гриби, їх потрібно акуратно зрізати, а не рвати, щоб не
зруйнувати грибницю.
Виконайте у зошиті завдання на с.44.
1. Вікторина
- Як називається та частина у гриба, яка знаходиться
на поверхні ґрунту?
- Як називається та частина у гриба, яка знаходиться в
ґрунті?
- А плодове тіло у шапинкового гриба що має?
- Як називається гриб, який має трубочки на шапинці?
- Як називається гриб, який має пластинки на шапинці?
2. Тестування
1. Чи можна сказати, що гриби — це
рослини?
Так.
Ні.
2. Чим відрізняються дерева і гриби?
Вони не відрізняються.
Будовою.
У гриба є капелюшок, а у дерева — гілки з листям.
Гриби і дерева — це різна група живих істот.
Дерева — їстівні, а гриби можуть бути неїстівними.
3. Розгляньте схему будови гриба та
позначте правильне твердження.
Гриб складається з кореня, ствола і капелюшка.
Гриб складається з капелюшка, ніжки і грибниці.
Гриб складається з капелюшка і ніжки.
Підсумки
— Яку будову мають гриби? Наведіть приклади шапинкових
грибів.
— Доведіть, що існують різні форми грибів.
— Чим гриби подібні до тварин, а чим — до рослин?
— Де вам доводилося бачити не шапинкові гриби?
— Доведіть,
що гриби — частина живої природи.
Російська мова
Тема. «Правильно произносим и пишем слова с согласными, обозначенными
буквами ж,ш,ц,,ч,щ. Составляем высказывание по рисунку.»
Чистоговорки ( произносить чётко, правильно, быстро).
Чистоговорки ( произносить чётко, правильно, быстро).
В яйце
цыплёнку не сидится
Как ему освободиться?
Котёнок ЦАП
кусается,
Цыплёнок ЦЫП клюётся.
Ждут ежа
ежата,
Ждут ужа ужата.
Жук жуку
жужжал: «Жжжу - -жжжу.
Я с ежжом давно дружжу».
Летучие мыши
на крыше
Платочками машут и пляшут
Шесть мышат
шагают в школу,
Шаловливых и
весёлых.
На уроках
шесть мышат
Шелестят,
шумят, шуршат.
Тише, кот
сюда спешит!
Шмыг – и в школе ни души.
Петя леща
Поймать обещал.
Щуку я тащу,
тащу,
щуку я не упущу!
Ученик
задачей
Очень озадачен.
Удовольствие
для чаек
Когда волны их качают.
Запомни:
– Чу, щу
пиши с буквой у (учу, пишу)
- Жи,ши пиши
с буквой и (жираф, жизнь).
Задание: спиши текст, подчеркни в словах буквы ж,ш,ц,,ч,щ
Папа,Женя и Миша шли от станции к
речке, чтобы ловить
рыбу. Папа поймал
большую щуку и трех лещей. Женя - двух щук. А у Миши лещ сорвался с крючка и упал в воду...
Фізична
культура
Тема. Дихання під час виконання
фізичних вправ. Ходьба у присіді і напівприсіді з різним положенням рук.
Рівномірний біг зі зміною напрямку руху. Загальнорозвивальні вправи зі
скакалкою.
Вправи:
1. Біг закидаючи гомілку назад
2. Біг високо піднімаючи стегна
3. Дріботливий біг з переходом на звичайний
4. Рівномірний біг зі зміною напрямку руху.
Гра "Гномики". Ходьба у
напівприсяді. Виконувати
вправу у змінному темпі впродовж 1-1,5 хвилин.
Комплекс
загальнорозвивальних вправ зі скакалкою
1. в.п. – основна
стійка (о.с.), скакалка складена в четверо внизу. 1- 4 – ходьба на носках на
місці не відриваючи носки від підлоги.
2. в.п. – о.с.,
скакалка складена в четверо внизу. 1- руки вперед, 2- на носки руки вгору, 3-
руки вперед, 4- в.п.
3. в.п. – о.с.,
скакалка складена в четверо внизу.1- руки вгору, прау ногу назад на носок, 2-
в.п. 3-4 – те саме лівою ногою.
4. в.п. – о.с.,
скакалка складена в двоє внизу. 1-4 – викрути правою рукою через ліву сторону
назад, 5-8 – в.п., 1-8 – те саме лівою рукою.
5. в.п. – скакалка
складена в четверо внизу, ноги на ширині плечей, 1 – поворот тулуба ліворуч
руки вперед, 2- в.п., 3-4 – те саме праворуч.
6. в.п. – о.с.,
скакалка складена в четверо вгорі. 1- нахил ліворуч, 2- в.п., 3-4 – те саме
праворуч.
7. в.п. – ноги нарізно
скакалка в четверо за спиною. 1- відведення рук максимально вгору, 2- в.п., 3-4
– те саме.
8. в.п. – ноги нарізно
скакалка в четверо за спиною. 1- нахил тулуба вперед руки максимально відвести
назад вгору. 2- в.п., 3-4 –те саме.
9. в.п. – о.с.,
скакалка складена в четверо внизу.1- випад лівою ногою вперед руки вгору.2-
в.п., 3-4 – те саме правою ногою.
10. в.п. – о.с., скакалка складена в
четверо внизу. 1- присісти руки вгору, 2-4 – повільно встати в в.п.
11. в.п. – о.с., скакалка складена в
четверо внизу. 1- випад лівою ногою ліворуч в напвприсід руки вгору. 2- в.п.,
3-4 – те саме правою ногою праворуч.
12. в.п. – руки на поясі скакалка на
підлозі складена в четверо перед собою. 1-4 – стрибки через скакалку
вперед-назад.
13. в.п. – руки на поясі скакалка на
підлозі складена в четверо ліворуч. 1-4 – стрибки через скакалку
праворуч-ліворуч.
14. в.п. – о.с., скакалка складена в
четверо внизу. 1-4 – ходьба на місці.
15. в.п. – стійка ноги на різно скакалка
складена в четверо внизу. 1-2 – повільно руки вгору, прогнутися назад, вдих.
3-4 – нахил тулуба вперед.
Руки вниз, видих.
Коментарі
Дописати коментар