Дистанційне навчання
Четвер 22.02
Літературне читання
Тема. Допомога поруч. К. Бабкіна «Мсьє Жак та квітнева риба».
Викреслити назви позитивних рис характеру людини і прочитати ім’я та
прізвище письменниці, з чиїм оповіданням ви сьогодні познайомитесь. Ав другому
рядку – назву оповідання.
КАДОБРОТАТЕЩИРІСТЬРИЧЕСНІСТЬНА БАЧУЙНІСТЬБКІЛЮДЯНІСТЬ
МСЬЄРАДІСТЬ ЖАКНАДІЙНІСТЬ ТАОПТИМІЗМ КВІТНЕВАВІРА РИБАПОВАГА
1.Познайомитися з творчістю К. Бабкіної. Читати, переказувати текст. ХРЕСТОМАТІЯ
СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ДИТЯЧОЇ ЛІТЕРАТУРИ 3- 4 КЛАСИ
2.Виконати тестові завдання :
1.Учитель французької мови був :
а)веселий і кмітливий; б)добрий і лагідний; в)сердитий і сварливий.
2.Як діти кепкували з мсьє Жака:
а)сміялися з його одягу; б)копіювали ходу вчителя;
в)називаючи по імені,додавали українські слова з літерою "ж".
3.У Франції існує традиція - напередодні 1 квітня:
а)купити рибку; б)вирізати рибку з паперу;
1.Учитель французької мови був :
а)веселий і кмітливий; б)добрий і лагідний; в)сердитий і сварливий.
2.Як діти кепкували з мсьє Жака:
а)сміялися з його одягу; б)копіювали ходу вчителя;
в)називаючи по імені,додавали українські слова з літерою "ж".
3.У Франції існує традиція - напередодні 1 квітня:
а)купити рибку; б)вирізати рибку з паперу;
в)власноруч упіймати рибку у ставку.
4.Від чийого імені ведеться розповідь:
а)дівчинки Катрін; б)мсьє Жака; в)автора.
5.Чого навчив дітей мсьє Жак:
а)бути слухняними і виконувати усі завдання; б)завжди перемагати;
в)нікого не кривдити і бути до всіх уважними.
6.Чому діти почували провину перед вчителем:
а)не виконали домашнє завдання; б)не виготовили йому рибок;
в)не провели до потягу.
7. Продовж речення "Бо найгірша провина - ..."
8.Прочитаний вами твір-це:
а)текст-опис; б)текст-розповідь; в)текст-міркування.
4.Від чийого імені ведеться розповідь:
а)дівчинки Катрін; б)мсьє Жака; в)автора.
5.Чого навчив дітей мсьє Жак:
а)бути слухняними і виконувати усі завдання; б)завжди перемагати;
в)нікого не кривдити і бути до всіх уважними.
6.Чому діти почували провину перед вчителем:
а)не виконали домашнє завдання; б)не виготовили йому рибок;
в)не провели до потягу.
7. Продовж речення "Бо найгірша провина - ..."
8.Прочитаний вами твір-це:
а)текст-опис; б)текст-розповідь; в)текст-міркування.
У чому полягає повчальність
оповідання? Дай від імені літературного героя своїм однокласникам поради, що
були б важливими у їхньому житті. (намагайтеся у своїх порадах уникати вживання
частки не).
Фізична
культура
Біг зі зміною швидкості.
Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою.
Рухлива гра з довгою скакалкою.
Завдання:
Вправа 1. В.П – О.С : скакалка внизу, складена вчетверо (Мал. 1). 1 –
руки вгору; 2 – піднятися на носки, прогнутися і потягнутися – вдих; 3-4 – в.п.
– Видих. При русі рук вгору дивитися на скакалку. Руки прямі, скакалка
натягнута.
Вправа 2. В.П : ноги на ширині плечей, скакалка внизу, складена вдвічі (Мал.
2). 1 – руки вперед в сторони, поворот тулуба вправо; 2 – В.П.; 3- те саме
з поворотом вліво. 4 – В.П. Під час повороту плечі не опускати, ноги
з місця не зрушувати. Дихання довільне, без затримки.
Вправа 3. В.П ноги нарізно на скакалці; скакалку тримати вільно за кінці (Мал.3). 1
– нахил вліво, ліва рука, згинаючись, натягує скакалку – видих; 2 – випрямитися,
опускаючи ліву руку вниз – вдих; 3-4 – те ж в інший бік. При нахилах ноги
не згинати, голову не опускати і тулуб не повертати, вага тіла розподілити
рівномірно на ноги.
Вправа 4. В.П.: ноги разом; скакалка за головою, складена вчетверо, руки до
плечей (Мал. 4). 1-3 – нахил вперед, руки вперед – видих; 4 –
випрямитися, відводячи плечі назад, – вдих. В.П. При нахилі ноги не
згинати. Амплітуду рухів збільшувати поступово.
Вправа 5. В.П.; скакалка внизу, складена вчетверо (Мал. 5). 1-2 –
переступити через скакалку; 3-4 – В.П.; 5-6 – те ж іншою ногою.; 7-8 В.П. Під
час виконання вправи потрібно піднімати коліно високо, при цьому
дуже низько не нахилятися.
Вправа 6. В.П.: сидячи, із зігнутими ногами; скакалка на підлозі
збоку (Мал.6). 1-2 – поворот кругом обличчям до скакалки, в упор
стоячи на колінах; 3-4 – тим же способом повернутися у В.П. При повороті
спиратися на прямі руки.
Вправа 7. В.П.: ноги разом; скакалка за спиною. Біг на місці стрибками з лівої
ноги на праву, обертаючи скакалку вперед (Мал.7). Кілька стрибків
через скакалку виконуються з правої ноги, а потім з лівої. Спину тримати прямо,
голову не опускати, вправу виконувати без напруги. Після стрибків перейти на
ходьбу.
Природознавство
Тема. Міні – проект: Добра справа
для природи.
Щодня підгодовувати пташок,
перевіряти вміст годівничок. Написати декілька речень про те, які саме добрі
справи для природи робиш ти.
Російська
мова
Тема. Различаем, правильно
произносим твердые и мягкие
согласные. Сопоставляем произношение и написание слов. Пересказываем
прочитанное.
1.Прочитайте пары слов. Определите,
какие гласные звуки произносятся в словах (для этого повторите их протяжно).
Одинаково ли звучат согласные в парах слов? Какие гласные служат для
обозначения мягкости согласных на письме?
Мыл — мил, вол — вёл, лук — люк, рад — ряд, мол — мёл.
— Закончите предложение
Мягкость согласных звуков на письме
обозначается с помощью ...
— Какая буква русского алфавита
служит для обозначения мягкости согласных, а сама звука не обозначает?
— Сравните произношение и написание
слов:
мел — мель, полка — полька, стал — сталь, кров — кровь.
— Переведите на украинский язык и
запишите слова парами. Чем различается их произношение и написание в двух
близкородственных языках?
Зверь, токарь, косарь, звонарь, царь, корь, дверь.
— Запишите слова. Запомните их
произношение и ударение.
Подпись, роспись, звукопись, рукопись, живопись, летопись, скоропись,
тайнопись.
— Чем отличается их написание и произношение в украинском языке?
Слова : здесь, степь, стена.
— Охарактеризуйте первый звук в каждом слове: твердый он или мягкий.
— Запишите слова, объясните
постановку ь:
Молотьба, косьба, борьба, судьба, восьмёрка, письмо, Кузьма.
— Запишите предложения. Подчеркните в словах мягкие согласные.
Ночь надвигалась. Красное зарево костров освещало лес. За треском горевших
ветвей и фырканьем лошадей слышались лесные голоса.
Читаем и пересказываем текст на странице учебника
Коментарі
Дописати коментар