Дистанційне навчання

Четвер 22.02
Літературне читання
Тема. Допомога поруч. К. Бабкіна «Мсьє Жак та квітнева риба».
Викреслити назви позитивних рис характеру людини і прочитати ім’я та прізвище письменниці, з чиїм оповіданням ви сьогодні познайомитесь. Ав другому рядку – назву оповідання.
КАДОБРОТАТЕЩИРІСТЬРИЧЕСНІСТЬНА БАЧУЙНІСТЬБКІЛЮДЯНІСТЬ
МСЬЄРАДІСТЬ ЖАКНАДІЙНІСТЬ ТАОПТИМІЗМ КВІТНЕВАВІРА РИБАПОВАГА
1.Познайомитися з творчістю К. Бабкіної. Читати, переказувати текст. ХРЕСТОМАТІЯ  СУЧАСНОЇ  УКРАЇНСЬКОЇ  ДИТЯЧОЇ  ЛІТЕРАТУРИ 3- 4 КЛАСИ
2.Виконати тестові завдання :
1.Учитель французької мови був :
а)веселий і кмітливий;  б)добрий і лагідний; в)сердитий і сварливий.
2.Як діти кепкували з мсьє Жака:
а)сміялися з його одягу; б)копіювали  ходу вчителя;
в)називаючи по імені,додавали українські слова з літерою "ж".
3.У Франції існує традиція - напередодні 1 квітня:
а)купити рибку; б)вирізати рибку з паперу;
в)власноруч упіймати рибку у ставку.
4.Від чийого імені ведеться розповідь:
а)дівчинки Катрін;  б)мсьє Жака;  в)автора.
5.Чого навчив дітей мсьє Жак:
а)бути слухняними і виконувати усі завдання; б)завжди перемагати;
в)нікого не кривдити і бути до всіх уважними.
6.Чому діти почували провину перед вчителем:
а)не виконали домашнє завдання; б)не виготовили йому рибок;
в)не провели до  потягу.
7. Продовж речення "Бо найгірша провина - ..."
8.Прочитаний вами  твір-це:
а)текст-опис;  б)текст-розповідь;  в)текст-міркування.
У чому полягає повчальність оповідання? Дай від імені літературного героя своїм однокласникам поради, що були б важливими у їхньому житті. (намагайтеся у своїх порадах уникати вживання частки не).
Фізична культура
Біг зі зміною швидкості. Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою.
Рухлива гра з довгою скакалкою.
Завдання:
Вправа 1. В.П – О.С : скакалка внизу, складена вчетверо (Мал. 1). 1 – руки вгору; 2 – піднятися на носки, прогнутися і потягнутися – вдих; 3-4 – в.п. – Видих. При русі рук вгору дивитися на скакалку. Руки прямі, скакалка натягнута.
Вправа 2. В.П : ноги на ширині  плечей, скакалка внизу, складена вдвічі (Мал. 2). 1 – руки вперед в сторони, поворот тулуба вправо; 2 – В.П.; 3- те саме з поворотом вліво. 4 – В.П.  Під час повороту плечі не опускати, ноги з місця не зрушувати. Дихання довільне, без затримки.
Вправа 3. В.П ноги нарізно на скакалці; скакалку тримати вільно за кінці (Мал.3). 1 – нахил вліво, ліва рука, згинаючись, натягує скакалку – видих; 2 – випрямитися, опускаючи ліву руку вниз – вдих; 3-4 – те ж в інший бік. При нахилах ноги не згинати, голову не опускати і тулуб не повертати, вага тіла розподілити рівномірно на ноги.
Вправа 4.  В.П.: ноги разом; скакалка за головою, складена вчетверо, руки до плечей (Мал. 4). 1-3 – нахил вперед, руки вперед – видих; 4 – випрямитися, відводячи плечі назад, – вдих. В.П. При нахилі ноги не згинати. Амплітуду рухів збільшувати поступово.
Вправа 5.  В.П.; скакалка внизу, складена вчетверо (Мал. 5). 1-2 – переступити через скакалку; 3-4 – В.П.; 5-6 – те ж іншою ногою.; 7-8 В.П. Під час   виконання вправи потрібно піднімати коліно високо, при цьому дуже низько не нахилятися.
Вправа 6.   В.П.: сидячи, із зігнутими ногами; скакалка на підлозі збоку (Мал.6). 1-2 – поворот кругом обличчям до скакалки, в упор стоячи на колінах; 3-4 – тим же способом повернутися у В.П. При повороті спиратися на прямі руки.
Вправа 7.  В.П.: ноги разом; скакалка за спиною. Біг на місці стрибками з лівої ноги на праву, обертаючи скакалку вперед (Мал.7). Кілька стрибків через скакалку виконуються з правої ноги, а потім з лівої. Спину тримати прямо, голову не опускати, вправу виконувати без напруги. Після стрибків перейти на ходьбу.
Природознавство
Тема. Міні – проект: Добра справа для природи.
Щодня підгодовувати пташок, перевіряти вміст годівничок. Написати декілька речень про те, які саме добрі справи для природи робиш ти.
Російська мова
Тема. Различаем, правильно произносим твердые и мягкие согласные. Сопоставляем произношение и написание слов. Пересказываем прочитанное.
1.Прочитайте пары слов. Определите, какие гласные звуки произносятся в словах (для этого повторите их протяжно). Одинаково ли звучат согласные в парах слов? Какие гласные служат для обозначения мягкости согласных на письме?
Мыл — мил, вол — вёл, лук — люк, рад — ряд, мол — мёл.
— Закончите предложение
Мягкость согласных звуков на письме обозначается с помощью ...
— Какая буква русского алфавита служит для обозначения мягкости согласных, а сама звука не обозначает?
— Сравните произношение и написание слов:
мел — мель, полка — полька, стал — сталь, кров — кровь.
— Переведите на украинский язык и запишите слова парами. Чем различается их произношение и написание в двух близкородственных языках?
Зверь, токарь, косарь, звонарь, царь, корь, дверь.
— Запишите слова. Запомните их произношение и ударение.
Подпись, роспись, звукопись, рукопись, живопись, летопись, скоропись, тайнопись.
Чем отличается их написание и произношение в украинском языке?
Слова : здесь, степь, стена.
Охарактеризуйте первый звук в каждом слове: твердый он или мягкий.
— Подумайте и объясните, почему эти звуки произносятся мягко? 
— Запишите слова, объясните постановку ь:
Молотьба, косьба, борьба, судьба, восьмёрка, письмо, Кузьма.
Запишите предложения. Подчеркните в словах мягкие согласные.
Ночь надвигалась. Красное зарево костров освещало лес. За треском горевших ветвей и фырканьем лошадей слышались лесные голоса.
Читаем и пересказываем текст на странице учебника

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Дистанційне навчання 30.04