Дистанційне навчання 04.02

 

П’ятниця 04.02

Я досліджую світ

Тема. Людина – частина природи і суспільства.



Бесіда про правила поведінки в природі.

— Чи завжди людина з розумінням ставиться до природи? Дуже часто люди наносять природі маленькі і великі рани. Деякі з них природа так і не зможе залікувати, а деякі обертаються непоправною шкодою для самої людини.

— Чи дотримуєтесь ви правил поведінки у природі, гуляючи в парку або лісі? (Не можна ламати гілки дерев і кущів, зривати квіти, ловити метеликів і жуків, убивати жаб і птахів, чіпати руками яєчка в гнізді пташки,  розпалювати вогнище в лісі, не смітити.)

— Звичайно, зламана гілочка або одна зірвана квітка — це зовсім мала ранка для природи. Виросте на дереві ще одна гілочка, залишиться в полі ще одна квіточка. А тепер подумайте, якби всі учні нашого класу зламали лише по одній гілочці, скільки б їх було? А якби кожен з нас зірвав лише одну квіточку? А по три? Чи була б ця ранка маленькою для природи?

— Кожна квіточка в природі залишає після себе насіння, з якого потім виросте нова рослинка. Чи залишаться у лузі квіти, якщо ми будемо збирати їх оберемками?

— Що станеться з річкою, якщо кожний відпочиваючий буде залишати після себе сміття?

— Наносить людство природі і великі непоправні рани. Дуже часто, щоб побудувати нове місто або прокласти дорогу, доводиться знищувати ліси. Вирубують дерева заради деревини, якої людям потрібно дуже багато. Тому з кожним роком на Землі залишається все менше лісів.

Проте все більше забруднюються повітря й вода. Із заводів та фабрик дим і пил потрапляють у повітря, а в річки й ставки — стічні води з різними шкідливими речовинами.

Через те, що лісів стає менше, а повітря й вода забруднюються, страждають багато рослин і тварин, а також і самі люди.

Людина — розумна істота. Вона вміє розмовляти, мислити, працювати. Людина розуміє, що добре, а що погано, де добро, а де зло, має певні обов’язки. Людина може мріяти й творити.

Хто тебе навчив розмовляти, малювати, читати, одягатися та ще багато чого?

Лише в оточенні інших людей — у суспільстві — дитина може стати справжньою людиною. У родині, дитячому садку, школі дитину виховують і навчають. Людина — частина суспільства.

Людина є частиною природи і суспільства.

Обговори вчинки дітей, які гідні справжньої людини. Наведи власні приклади таких дій.


Робота за підручником (ст.94-95)

Робота у зошиті (ст.50-52)

Математика

Тема. Сполучний закон множення. Розв’язування простих задач способом складання рівнянь.

Урок онлайн (Zoom)

Українська мова

Тема. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Будова слова». Діагностувальна робота

Тест 

Код доступу 9253693

Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9253693

Дизайн і технології

Тема. Святкова листівка






Самостійна робота

Фізична культура

Тема. ОВ, ЗРВ. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для розвитку сили. Лазіння по похилій гімнастичній лаві. Рухлива гра







Рухлива гра






Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Фізична культура 2 семестр

Фізична культура 1 семестр