Дистанційне навчання 20.04
ВІВТОРОК 20.04
МАТЕМАТИКА
Тема. Контрольна робота
Запрошую на
конференцію Zoom
Людмила Чернега приглашает вас
на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: математика
Время: 20 апр. 2021 10:45 AM
Хельсинки
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/88979137388?pwd=MGM0R0c3NGVoREpYcEtVRmRaeXFXZz09
Идентификатор конференции: 889 7913 7388
Код доступа: zYjEM7
Контрольна робота
І варіант
1.Обчисли.
86 – 5 ∙ 10= (100 -36) : 8=
54 : 6 • 7= 24:3 + 44=
(50 – 46) : 4
= 7 • 8 + 39=
2. Добери пропущені
числа, щоб рівності були правильними:
57 - ... = 42 ... • 7 = 56
... + 36 = 87 48 : ... = 6
3. Задача
Біля школи росло 8
беріз, а кленів – у 5 разів більше. Каштанів було на 23 менше, ніж кленів.
Скільки каштанів росло біля школи?
4. Розв'яжи вираз
по діях
44 + (63 : 7 + 27)
=
Контрольна робота
ІІ варіант
1. Обчисли.
96 – 7 • 5 = (100 - 44) : 8=
42 - 24 : 6 = 24 : 4 + 44=
(50 – 47) • 7
= 3 • 5 + 49=
2. Добери пропущені
числа, щоб рівності були правильними.
45 - ... = 24 7 • ... = 49
... + 27 = 65 63 : ... = 9
3. Задача
Діти посадили 18
кущів білих троянд, а червоних у 3 рази менше. Тюльпанів посадили на 27 більше,
ніж червоних троянд. Скільки тюльпанів посадили діти?
4. Розв'яжи вираз
по дія
63 - (39 + 48 : 8)
=
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема. Будова
тексту. Навчаюся визначати частини тексту. Навчальне аудіювання
Запрошую на конференцію Zoom
Людмила Чернега приглашает вас
на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: українська мова
Время: 20 апр. 2021 11:30 AM
Хельсинки
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/83958346672?pwd=aHQ2LzVEU1NZZHZFNE53MDRGOFF6dz09
Идентификатор конференции: 839 5834 6672
Код доступа: 1109Nh
Згадайте:
Сьогодні вивчимо будову тексту
Виконайте усно:
Перевірте себе:
— Отже, з яких частин складається
текст?
— Доберіть заголовок до
прочитаного тексту.
Запишіть текст в зошит.
—
Зверніть увагу на те, що кожна частина тексту пишеться з нового рядка. Це
— абзац.
Навчальне аудіювання
Гаряча квітка
Того року була рання весна. В середині квітня зацвіли сади. Настав травень.
Маленька дівчинка Оля пішла одного ясного весняного ранку в сад і побачила велику червону квітку троянди. Вона побігла до мами й радісно сказала:
- Мамо, червона троянда зацвіла.
Мама прийшла в сад, поглянула на червону квітку, усміхнулася. Потім глянула на небо, і лице її стало тривожним.
З півночі сунула чорна хмара. Повіяв вітер, хмара закрила сонце. Стало холодно.
Мама з Олею сиділи в кімнаті й з тривогою дивилися в вікно.
Мов білі метелики, полетів сніг. Все довкола побіліло. Вітер затих. Сніжинки м’яко падали на землю, а потім перестали падати.
Мама з Олею пішли в сад. На зеленому листі біліли снігові шапки. Земля вкрилася сніжно – білим килимом. Тільки троянда червоніла, мов велика жарина. На ній блищали крапельки роси.
- Вона гаряча, їй не страшно, - промовила Оля й радісно усміхнулася.
(141 слово, В.Сухомлинський)
Тестові завдання
1. Коли відбуваються події, описані у тексті?
А Восени
Б Навесні
В Влітку
2. Яка квітка зацвіла у саду?
А Троянда
Б Лілія
В Конвалія
3. Що зробила дівчинка Оля?
А Зрізала квітку на букет
Б Зателефонувала подружці і розповіла про квітку
В Побігла до мами і поділилася радістю
4. Чому лице мами стало тривожним?
А З півночі сунула чорна хмара
Б Бо Оля зрізала квітку
В Мамі не сподобалася квітка
5. Встав у речення пропущене слово.
На зеленому листі біліли ___________________ шапки.
6. Встанови послідовність подій у тексті.
Тільки троянда червоніла, мов велика жарина
В середині квітня зацвіли сади
Повіяв вітер, хмара закрила сонце
7. Запиши речення, яке не зустрічалося у тексті.
- Мов білі метелики, полетів сніг
- Того року була рання весна
- Мама з Олею сиділи в кімнаті і радісно дивилися у вікно
8. Спиши слова, які описують Олю.
Добра, ввічлива, сором’язлива, неуважна, весела, турботлива, спостережлива.
ЧИТАННЯ
Тема. Як не залишитися самому. В. Чухліб «Заячий холодок»
1.Прочитати текст.
2.Дати відповіді на питання
✵ Чи правильним виявилося твоє припущення про зміст казки?
✵ Знайди в тексті слова , якими автор характеризує капловухого Зайця. Добери свої слова-ознаки.
✵ У чому
виявлялася нахабність Зайця?
✵ Намалюй Зайця
таким, яким уявляєш його на початку та в кінці казки.
✵ Чи можна
сказати, що Заєць зрозумів свою провину? Обґрунтуй відповідь рядками з тексту.
✵ Пригадай
прочитані казки українських письменників. Що в цих творах є казковим? А що
могло бути насправді?
✵ Наведи по
кілька прикладів народних і літературних казок. Назви їхніх авторів.
✵ Прочитай
вірш-загадку Дмитра Білоуса. Відгадай, про яку казку йдеться і хто її автор.
Коментарі
Дописати коментар