Дистанційне навчання 20.04

ВІВТОРОК 20.04

МАТЕМАТИКА

Тема. Контрольна робота 

Запрошую на конференцію Zoom

Людмила Чернега приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

 Тема: математика

Время: 20 апр. 2021 10:45 AM Хельсинки

 Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/88979137388?pwd=MGM0R0c3NGVoREpYcEtVRmRaeXFXZz09

 Идентификатор конференции: 889 7913 7388

Код доступа: zYjEM7

Контрольна робота

І варіант

1.Обчисли.

86 – 5 ∙ 10=                        (100 -36) : 8=

54 : 6 • 7=                           24:3 + 44=

(50 – 46) : 4 =                     7 • 8 + 39=

2. Добери пропущені числа, щоб рівності були правильними:

    57 - ... = 42              ... • 7 = 56

   ... + 36 = 87              48 : ... = 6

3. Задача

Біля школи росло 8 беріз, а кленів – у 5 разів більше. Каштанів було на 23 менше, ніж кленів. Скільки каштанів росло біля школи?

4. Розв'яжи вираз по діях

44 + (63 : 7 + 27) =

Контрольна  робота

ІІ варіант

1. Обчисли.

96 – 7 • 5 =                       (100 - 44) : 8=

42 - 24 : 6 =                       24 : 4 + 44=

(50 – 47) • 7 =                  3 • 5 + 49=

2. Добери пропущені числа, щоб рівності були правильними.

        45 - ... = 24                   7 • ... = 49

        ... + 27 = 65                  63 : ... = 9

3. Задача

Діти посадили 18 кущів білих троянд, а червоних у 3 рази менше. Тюльпанів посадили на 27 більше, ніж червоних троянд. Скільки тюльпанів посадили діти?

4. Розв'яжи вираз по дія

63 - (39 + 48 : 8) =

УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема. Будова тексту. Навчаюся визначати частини тексту. Навчальне аудіювання

Запрошую на конференцію Zoom

Людмила Чернега приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

 Тема: українська мова

Время: 20 апр. 2021 11:30 AM Хельсинки

 Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/83958346672?pwd=aHQ2LzVEU1NZZHZFNE53MDRGOFF6dz09

 Идентификатор конференции: 839 5834 6672

Код доступа: 1109Nh

Згадайте:

 


Сьогодні вивчимо будову тексту

 https://www.youtube.com/watch?v=CzD05uxGrjY



Виконайте усно:

 


Перевірте себе:

—  Отже, з яких частин складається текст?

—  Доберіть заголовок до прочитаного тексту.

Запишіть текст в зошит.

—  Зверніть увагу на те, що кожна частина тексту пишеться з нового рядка. Це — абзац.

Навчальне аудіювання

Гаряча квітка

      Того року була рання весна. В середині квітня зацвіли сади. Настав травень.

Маленька дівчинка Оля пішла одного ясного весняного ранку в сад і побачила велику червону квітку троянди. Вона побігла до мами й радісно сказала:

- Мамо, червона троянда зацвіла.

Мама прийшла в сад, поглянула на червону квітку, усміхнулася. Потім глянула на небо, і лице її стало тривожним.

З півночі сунула чорна хмара. Повіяв вітер, хмара закрила сонце. Стало холодно.

Мама з Олею сиділи в кімнаті й з тривогою дивилися в вікно.

Мов білі метелики, полетів сніг. Все довкола побіліло. Вітер затих. Сніжинки м’яко падали на землю, а потім перестали падати.

Мама з Олею пішли в сад. На зеленому листі біліли снігові шапки. Земля вкрилася сніжнобілим килимом. Тільки троянда червоніла, мов велика жарина. На ній блищали крапельки роси.

- Вона гаряча, їй не страшно, - промовила Оля й радісно усміхнулася.

(141 слово, В.Сухомлинський)

 Тестові завдання

1. Коли відбуваються події, описані у тексті?

А  Восени 

Б  Навесні

В  Влітку

2. Яка квітка зацвіла у саду?

А  Троянда

Б   Лілія

В  Конвалія

3. Що зробила дівчинка Оля?

А  Зрізала квітку на букет

Б  Зателефонувала подружці і розповіла про квітку

В  Побігла до мами і поділилася радістю

4. Чому лице мами стало тривожним?

А  З півночі сунула чорна хмара

Б  Бо Оля зрізала квітку

В  Мамі не сподобалася квітка

5. Встав у речення пропущене слово.

На зеленому листі біліли ___________________ шапки.

6. Встанови послідовність подій у тексті.

Тільки троянда червоніла, мов велика жарина

В середині квітня зацвіли сади

Повіяв вітер, хмара закрила сонце

7. Запиши  речення, яке не зустрічалося у тексті.

- Мов білі метелики, полетів сніг

- Того року була рання весна

- Мама з Олею сиділи в кімнаті і радісно дивилися у вікно

8. Спиши слова, які описують Олю.

Добра, ввічлива, сором’язлива, неуважна, весела, турботлива, спостережлива.

ЧИТАННЯ 

Тема. Як не залишитися самому. В. Чухліб «Заячий холодок»


1.Прочитати текст.

2.Дати відповіді на питання

Чи правильним виявилося твоє припущення про зміст казки?

Знайди в тексті слова , якими автор характеризує капловухого Зайця. Добери свої слова-ознаки.

У чому виявлялася нахабність Зайця?

Намалюй Зайця таким, яким уявляєш його на початку та в кінці казки.

Чи можна сказати, що Заєць зрозумів свою провину? Обґрунтуй відповідь рядками з тексту.

Пригадай прочитані казки українських письменників. Що в цих творах є казковим? А що могло бути насправді?

Наведи по кілька прикладів народних і літературних казок. Назви їхніх авторів.

Прочитай вірш-загадку Дмитра Білоуса. Відгадай, про яку казку йдеться і хто її автор.





 


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Фізична культура 2 семестр

Фізична культура 1 семестр