Дистанційне навчання 04.12
П’ятниця 04.12
Дизайн
і технології
Тема. Створюємо мишку.
1. Відгадати загадку.
У норі хатинку має
хліб, сирочок
полюбляє.
По підлозі тишком-нишком
Бігає сіренька… (Мишка)
Я досліджую світ
Тема. Що я вмію і люблю.
1. Слухання і обговорення вірша «Детимам і Явсесам».
Мала мати два сини,
Дивно звалися вони:
Трохи старший – Детимам,
А молодший – Явсесам.
Явсесам за кожне діло
Бравсь охоче, бравсь уміло:
- Вчусь робити я все сам!
Детимам же тільки хниче
Та щоразу маму кличе:
- Я не вмію… Де ти, мам?..
Явсесам сьогодні зрана
Клеїв іграшки старанно –
Літаки та голуби.
Детимам сидів та хлипав:
- І мені таке зроби!
Детимаму мовить мама:
- Так не гоже, Детимам
Вчися, синку, в Явсесама,
Пробуй все робити сам.
О. Пархоменко.
- Чому брати мали такі імена?
- Яку пораду давала мама Детимаму?
- Чому вона так йому казала?
- Яких хороших справ чи умінь навчили вас батьки, коли ви
працювали разом?
2. Кожна людина має захоплення, тобто вміє виконувати
певну дію найкраще. Одні люблять співати, інші – танцювати. Хтось захоплюється
малюванням, хтось цікавиться музикою, спортом. Одна людина любить те, що не
подобається іншій. У вільний час кожен старається займатися тим, від чого
одержує задоволення.
3. Робота за підручником. (ст. 52-53)
Розгляньмо, які захоплення можуть мати діти вашого віку.
Твої смаки – це те, що тобі подобається, наприклад: музика, одяг, їжа, ігри, спорт.
Твої захоплення – це те, чим любиш займатися у вільний від навчання час.
Робота в зошиті. (ст. 46)
Українське читання
Тема. Робота з
дитячою книгою.
Робота починається,
Казка відкривається.
Ось у казці синій лис,
Золоте курчатко,
Шапочка червона
І царівна-жабка.
Скаче білочка руда
Й Капітошка – мов вода.
Казка – різнобарвне свято,
В ній героїв є багато.
1. Гра «Так - ні»
Засвоїти правила поводження з книгою
- Перед тим, як брати книжку до рук, їх потрібно помити.
- Гортати книжку брудними руками не можна.
- Користуватися закладкою під час читання потрібно.
- Загинати сторінки у книжках не можна.
- Малювати в книжці не можна.
- Виривати із книжки сторінки не можна.
- Читати книги під час їжі не можна.
- Класти в книги олівці, ручки не можна.
- Книги та підручники потрібно обгортати.
- Ставитися дбайливо до книжок необхідно.
https://www.youtube.com/watch?v=z7lvcyE87UM
Математика
Тема. Додавання суми до числа.
1. Хвилинка каліграфії
— Установіть закономірність і запишіть числа, вставляючи
пропущені.
7; 7; 77; 77; 7; ...
2. Робота з підручником.
Розгляньте
малюнки і поясніть, як до числа 6 додавали числа 2 і 3.
6
+ (2 + 3) = 6 + 5 = 11
6
+ (2 + 3) = 6 + 2 + 3 = 8 + 3 = 11
6
+ (2 + 3) = 6 + 3 + 2 = 9 + 2 = 11
—
Щоб додати суму до числа, можна послідовно додати до числа кожний доданок.
Завдання 1,2,3-усно;
Завдання 4,5-письмово
3. Складання і розв'язування задачі за коротким записом
Було — 8 ...
Приїхало — 2 ... і 7 ...
Стало — ?
4. Обчислення значень виразів
15 + (5 + 7)
64 + (8 + 6)
13 + (7 + 5)
8 + (6 + 2)
5. Розв'язування логічних задач
• Біля будинку ростуть 2 липи, 5 яблунь і 8 груш. Скільки
всього плодових дерев ростуть біля будинку?
• Записано числа від 1 до 50. Скільки разів у записах
зустрічається цифра 3?
Фізична культура
Тема. Тема.
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з предметами. Підтягування у
висі лежачи та у висі (хлопці). Танцювальні кроки. Рухлива гра.
Учень займає
положення вису лежачи, хватом зверху. Голова, тулуб, ноги – це пряма лінія. За
командою "Можна!" згинаючи руки, він підтягується до такого
положення, щоб підборіддя було над перекладиною. Потім учень повністю випрямляє
руки, опускаючись у вис лежачи. Вправа повторюється стільки разів, скільки в
учня вистачить сил.
Не дозволяється
згинати і розгинати тулуб у грудній та поперековій ділянці хребта, кульшових та
колінних суглобах, робити допоміжні рухи ногами, відпочивати у положенні вису
лежачи більше 3-х секунд.
Рухлива гра.
https://www.youtube.com/watch?v=qw_wJPpJ9co
Коментарі
Дописати коментар