Дистанційне навчання 04.12

 П’ятниця 04.12

Дизайн і технології

Тема. Створюємо мишку.


1. Відгадати загадку.

У норі хатинку має

 хліб, сирочок полюбляє.

По підлозі тишком-нишком

Бігає сіренька… (Мишка)

 



Я досліджую світ

Тема. Що я вмію і люблю.

1. Слухання і обговорення вірша «Детимам і Явсесам».

Мала мати два сини,

Дивно звалися вони:

Трохи старший – Детимам,

А молодший – Явсесам.

Явсесам за кожне діло

Бравсь охоче, бравсь уміло:

- Вчусь робити я все сам!

Детимам же тільки хниче

Та щоразу маму кличе:

- Я не вмію… Де ти, мам?..

Явсесам сьогодні зрана

Клеїв іграшки старанно –

Літаки та голуби.

Детимам сидів та хлипав:

- І мені таке зроби!

Детимаму мовить мама:

- Так не гоже, Детимам

Вчися, синку, в Явсесама,

Пробуй все робити сам.

                                О. Пархоменко.

- Чому брати мали такі імена?

- Яку пораду давала мама Детимаму?

- Чому вона так йому казала?

- Яких хороших справ чи умінь навчили вас батьки, коли ви працювали разом?

2. Кожна людина має захоплення, тобто вміє виконувати певну дію найкраще. Одні люблять співати, інші – танцювати. Хтось захоплюється малюванням, хтось цікавиться музикою, спортом. Одна людина любить те, що не подобається іншій. У вільний час кожен старається займатися тим, від чого одержує задоволення.

3. Робота за підручником. (ст. 52-53)

Розгляньмо, які захоплення можуть мати діти вашого віку.

Твої смаки – це те, що тобі подобається, наприклад: музика, одяг, їжа, ігри, спорт.

Твої захоплення – це те, чим любиш займатися у вільний від навчання час.

Робота в зошиті. (ст. 46)

Українське читання

Тема.  Робота з дитячою книгою.

Робота починається,

Казка відкривається.

Ось у казці синій лис,

Золоте курчатко,

Шапочка червона

І царівна-жабка.

Скаче білочка руда

Й Капітошка – мов вода.

Казка – різнобарвне свято,

В ній героїв є багато.

1.  Гра  «Так - ні»

Засвоїти правила поводження з книгою

- Перед тим, як брати книжку до рук, їх потрібно помити.

- Гортати книжку брудними руками не можна.

- Користуватися закладкою під час читання потрібно.

- Загинати сторінки у книжках не можна.

- Малювати в книжці не можна.

- Виривати із книжки сторінки не можна.

- Читати книги під час їжі не можна.

- Класти в книги олівці, ручки не можна.

- Книги та підручники потрібно обгортати.

- Ставитися дбайливо до книжок необхідно.

https://www.youtube.com/watch?v=z7lvcyE87UM

Математика

Тема. Додавання суми до числа.

1. Хвилинка каліграфії

— Установіть закономірність і запишіть числа, вставляючи пропущені.

7; 7; 77; 77; 7; ...

2. Робота з підручником.

Розгляньте малюнки і поясніть, як до числа 6 додавали числа 2 і 3.

6 + (2 + 3) = 6 + 5 = 11

6 + (2 + 3) = 6 + 2 + 3 = 8 + 3 = 11

6 + (2 + 3) = 6 + 3 + 2 = 9 + 2 = 11

— Щоб додати суму до числа, можна послідовно додати до числа кожний доданок.

Завдання 1,2,3-усно;

Завдання 4,5-письмово

3. Складання і розв'язування задачі за коротким записом

Було — 8 ...

Приїхало — 2 ... і 7 ...

Стало — ?

4. Обчислення значень виразів

15 + (5 + 7)

64 + (8 + 6)

13 + (7 + 5)

8 + (6 + 2)

5. Розв'язування логічних задач

• Біля будинку ростуть 2 липи, 5 яблунь і 8 груш. Скільки всього плодових дерев ростуть біля будинку?

• Записано числа від 1 до 50. Скільки разів у записах зустрічається цифра 3?

Фізична культура

Тема. Тема. Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з предметами. Підтягування у висі лежачи та у висі (хлопці). Танцювальні кроки. Рухлива гра.

Учень займає положення вису лежачи, хватом зверху. Голова, тулуб, ноги – це пряма лінія. За командою "Можна!" згинаючи руки, він підтягується до такого положення, щоб підборіддя було над перекладиною. Потім учень повністю випрямляє руки, опускаючись у вис лежачи. Вправа повторюється стільки разів, скільки в учня вистачить сил.

Не дозволяється згинати і розгинати тулуб у грудній та поперековій ділянці хребта, кульшових та колінних суглобах, робити допоміжні рухи ногами, відпочивати у положенні вису лежачи більше 3-х секунд.



Рухлива гра.

https://www.youtube.com/watch?v=qw_wJPpJ9co


 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Фізична культура 2 семестр

Фізична культура 1 семестр