Дистанційне навчання 08.10

 

Четвер 08.10

Я Досліджую світ

Тема. Рослини восени

-Які зміни відбуваються з рослинами восени?

-Які кольори переважають восени?

-Що буває тільки восени?

-Чому листя жовтіє і опадає?

-Які ще зміни відбулися з рослинами?Розгляньте малюнки на с.26 - 27  підручника.


https://www.youtube.com/watch?v=VcH9FP680kA

Виконайте завдання в друкованому зошиті на с.24-25

2.Виконайте завдання в друкованому зошиті на с.24-25

3.Тестування

1. Осінь має:

а) три місяці;               б) чотири місяці;                  в) два місяці.

2. Перший місяць осені – це:

а) вересень;               б) жовтень;                 в) листопад.

3. Як називається елемент, який забезпечує забарвлення листочків?

а) монофіт;                 б) хлорофіл;               в) колорит.

4. Які зміни відбулися у житті рослин восени?

а) опала кора;            б) змінює своє забарвлення та опадає листя;

в) буйно цвітуть.

5. Плоди яких рослин дозрівають восени?

а) калина, каштан, горобина;

б) малина, абрикос;

в) черешня, вишня.

4. – Який вигляд мають рослини біля вашого будинку?

- Які зміни відбулися в них?

Українська мова

Тема. Алфавіт. Навчаюся розташовувати слова за алфавітом.

1. Каліграфічна хвилинка

АААааааАаАаАа

аз  зб  бу  ук  ка    азбука  абетка  алфавіт

2. Робота за підручником (ст. 26-27)

Виконання вправи 1. (усно)

- Прочитайте рядки,щоб утворився вірш.

- Як називається це місто? (Азбука, алфавіт, абетка)

- Прочитайте тлумачення слова абетка.

Виконання вправи 2 . (усно)

Виконання вправи 3. (письмово)

Вправа 4. (письмово)

Вправа 6. (письмово)

Читання

Тема. Хазяйнує осінь всюди. Персонаж твору. Н. Остапенко «Господиня Осінь». Читання  в особах. Створення ілюстрації персонажів твору.  

1. Відгадати загадки

Жовта блискавка невпинна
Між деревами пролине,
З гілки плигає на гілку

Ця мала руденька…(білка)

            В мене шубка з колючок,

            В мене сіра спинка.
            Ніс, як чорний п’ятачок,
            Очі-намистинки.
                                (Їжак)

Довговухий пострибайчик.

Відгадайте, хто це?
                        (Зайчик)

        Влітку медом ласував,
        Досхочу малини мав.
        А як впав глибокий сніг,
        Позіхнув і спати ліг.
        Бачив чи не бачив сни,
        А проспав аж до весни.
                            (Ведмідь)

Ця свиня щетину має,

В лісі жолуді шукає,

Хижий, лютий пан іклан

Називається…(кабан).

            Руда хазяєчка

            з лісу прийшла,

            всіх курей перерахувала

            і з собою забрала  (лисиця)

2.Робота за підручником (ст. 29-31)

Прочитати вірш.

-Скільки персонажів у цьому творі?

-Підготуйся до читання вірша в особах.

-Уявіть себе художниками. Спробуйте створити свої ілюстрації персонажів твору.

 Мистецтво

Тема. Про що розповів натюрморт. Натюрморт. Композиційний центр. Гра «Оживи картину». Малювання натюрморту з кавуна та фруктів. (акварель)

1. Робота за підручником (ст. 26-27)

Натюрморт – це зображення квітів, овочів, фруктів, побутових речей тощо.

У створенні натюрморту важлива роль композиції. Головні предмети на картині утворюють іі композиційний центр.

Намалюй смачненький натюрморт з кавуна та фруктів (акварель)





Технологія виконання натюрморту:

1.      Беремо аркуш паперу, кладемо його горизонтально,  і проводимо на ньому лінію, яка розділятиме стіл і все, що знаходиться вище від нього.

2.      У центрі малюємо кавун і апельсин, вони мають форму кола.

3. Не забувайте про композиційний центр та правильно добирайте кольори, щоб вони не зливалися, інакше малюнок буде невдалим. Зверніть увагу, що що зображення повинно відповідати розмірам аркуша.




 


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Дистанційне навчання 30.04