Дистанційне навчання 07.10

 Середа 07. 10

Математика

Тема. Додавання у межах 20

1. Хвилинка каліграфії

— Установіть закономірність і запишіть числа, вставляючи пропущені.

3; 13; 4; 14; ...; ...; ...; ...; ...; ...; 8; 18; ...; ....

2. Математичний диктант

• До суми чисел 8 і 4 додати 13.

• Число 9 збільшити на 4 і додати 70.

• Число 6 збільшити на 5 і додати 31.

3.Робота за підручником

Ст. 27, №1,2,5 – усно

№3,4 – письмово

4. Розв'язування логічних задач

• Скільки двоцифрових чисел можна записати за допомогою цифр 1; 5; 7? (Цифри не можна повторювати.) (15; 17; 51; 71; 57; 75)

• У сім’ї 7 дочок. Кожна з дочок має одного брата. Скільки у цій сім’ї хлопчиків? (1 хлопчик)

   Українська мова

Тема. Навчаюся правильно переносити слова. Перенос слів із буквосполученнями дж,дз та апострофом.

1. Хвилинка каліграфії

Дж  ме ел ик Джмелик

— Запишіть іще три слова з буквосполученням дж.

2. — Як вимовляються слова з буквосполученнями дж, дз? Наведіть приклади слів із ними.

(Як [дж], [дз], [дз’]. Бджола, дзьоб, ґедзь)

— Щоб назвати кожен звук у цих словах, про що треба пам’ятати?

— Запишіть звукові моделі даних слів.

Бджола        – o  – o

Дзиґа         – o  – o

Ґедзь         – o ═

3.Робота за підручником (Ст. 24-25)

Прочитати правило

Виконати вправи №7,8

— Запишіть слова сім’я, пір’я і складіть їх звукові моделі.

— Поділіть для переносу слова кам’яний і дерев’яний. Не відокремлюйте апостроф від попередньої букви.

— Прочитайте правило на С. 25 і запам’ятайте його. Наведіть власні приклади поділу для переносу слів з апострофом.

Виконати вправи № 9, 10

4. Словниковий диктант

— Записуйте слова, поділяючи їх на склади для переносу. Звертайте увагу, що апостроф не відокремлюється від попередньої букви.

Здо-ро-в’я, п’я-те-ро, ім’я, в’ють, ма-ті-р’ю, пі-р’я, бур’-ян, м’я-кий, со-ло-в’ї, п’я-тір-ка.

Мистецтво

Тема. Про що розповів натюрморт.  Балет. Слухання: К.Хачатурян балет «Цибуліно» (фрагменти). Перегляд: мультфільм «Цибуліно» (фрагмент). Гра «Оживи картину». Виконання: «Ходить гарбуз по городу» (українська народна пісня).


К.Хачатурян балет «Цибуліно» (фрагменти)

https://www.youtube.com/watch?v=LNIc7Yiw_b8

мультфільм «Цибуліно»


https://www.youtube.com/watch?v=WgoXHBiIJdE

«Ходить гарбуз по городу» (українська народна пісня)

https://www.youtube.com/watch?v=QLNRbUsVHAM

Фізична культура

Тема:"Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Бігові вправи. Стрибки на місці з поворотами,"по купинах".Стрибки у довжину. Рухлива гра."

https://www.youtube.com/watch?v=6ivMqKGE2_E

 

 

 

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Дистанційне навчання 30.04