Дистанційне навчання 26.05
26.05

Фізкультура
Навчання грамоти
Вправи для розвитку навичок читання
1.Спробуй пограти та доповнити слова:

Вправи з таблицями Шульте
Таблиці Шульте — це таблиці чисел від 1 до 25, де числа
розташовані у випадковому порядку.
Варіанти
завдань:
● назви та покажи всі числа в порядку зростання;
● назви та покажи всі числа в порядку убування;
● покажи всі числа, що діляться на два.
Можна ускладнити завдання та виділити центральну клітинку червоним кольором. Орієнтуємо дитину дивитися на червону клітинку, але показувати ті числа, що називає вчитель. Тільки потрібно слідкувати, щоб дитина дивилася саме в центр таблиці.
Можна дати завдання знайти та показати всі числа за визначений час. Для цього доречно спочатку визначити час, який потрібен для виконання, а потім його зменшити в два або три рази.

● назви та покажи всі числа в порядку зростання;
● назви та покажи всі числа в порядку убування;
● покажи всі числа, що діляться на два.
Можна ускладнити завдання та виділити центральну клітинку червоним кольором. Орієнтуємо дитину дивитися на червону клітинку, але показувати ті числа, що називає вчитель. Тільки потрібно слідкувати, щоб дитина дивилася саме в центр таблиці.
Можна дати завдання знайти та показати всі числа за визначений час. Для цього доречно спочатку визначити час, який потрібен для виконання, а потім його зменшити в два або три рази.
Вправа «Хто прислів'я складе, той мудрість знайде»
Потрібно переставити слова так, щоб вони утворили відоме
прислів'я.
читає той Хто знає багато все
Хто багато читає, той все знає.
Вправа «Склади слова з літер слів»
Шкарпеточка (рак, перо,
шпак, точка, пара, Петро, карточка...);
горошиночка (гора,
шина, шинок, риночка, корч, нори, шир...);
снігопад (нога, погін, ніс,
сіно, дно, піна, сніг, сніп...).
Гра «Перестав букви, щоб вийшло
нове слово»
Село осел
Лісок сокіл
курча ручка
старий айстри
кіт тік
марка рамка
кури руки
гори роги
тіло літо
банка кабан
сосна насос
нора рано
Вправа «Кожній букві — своє місце»
Назви подані літери, поміркуй. Перестав їх так, щоб
вийшло знайоме тобі слово.
ГИНАК (книга) РУЖЛАН (журнал)
КАВІТЛИС (листівка)
ТАЗЕГА (газета)
Анаграми-тексти
У сілі
тоСяв ражкий недь. гоІр і реСгій шіпли в сіл. ниВоліси
діп лияною. маТлубаніть. киЯй візр в сугтому ліглі? аТ ец дура лібка!
У лісі
Стояв жаркий день. Ігор і Сергій пішли в ліс. Вони сіли
під ялиною. Там була тінь. Який звір в густому гіллі? Та це руда білка!
миЗа
тоСять гомозні докинь. пеТер ріпотні вокзали і жилі.
віДчатка ат лопхчики рустом жі- бать ан вокзанку. ниВо вокзають оп дульо ан
вокзалах. кільСки міхус і дарості!
Зима
Стоять морозні деньки. Тепер потрібні ковзани і лижі.
Дівчатка та хлопчики гуртом біжать на ковзанку. Вони ковзають по льоду на
ковзанах. Скільки сміху і радості!
айГ
аз кірою будовий айг. иМ сачто лугяємо в агю. взДінко
пісвають жичі. віЦтуть ноквалії. кіЯ ниво худмяні! реБежіть іц вітки. еН вірть
їх.
Гай
За рікою дубовий гай. Ми часто гуляємо в гаю. Дзвінко
співають чижі. Цвітуть конвалії. Які вони духмяні! Бережіть ці квіти. Не рвіть
їх.
Навчання грамоти
Розділові знаки наприкінці речення. Побудова, правильне
інтонування і записування речень
Перегляньте казочку про речення. Пригадайте, які розділові знаки ставляться в кінці речення?
https://www.youtube.com/watch?v=v_vnzQPhVTg

Перегляньте казочку про речення. Пригадайте, які розділові знаки ставляться в кінці речення?
https://www.youtube.com/watch?v=v_vnzQPhVTg


Математика
Повторення і систематизація. Екскурсія"Математика навколо нас"






Я досліджую світ
Узагальнення
знань учнів. Підсумок за рік.
1. Перегляньте навчальне відео:
2. Гра "Види тварин"
https://learningapps.org/watch?v=pi8dzwd4n19
3. Гра "Дикі та свійські тварини"
https://learningapps.org/watch?v=ptzf45w6k19
4. Гра "Де живуть тварини?"
https://learningapps.org/watch?v=p77bo0ut319
5. Гра "Чим живляться тварини?
https://learningapps.org/watch?v=pcicr4ebt19
6. Гра "Ланцюги живлення"
https://learningapps.org/watch?v=p4cepcmyt19
Фізкультура
Організовуючі й загальнорозвивальні вправи. Рухливі народні ігри та естафети. Визначення динаміки фізичної підготовленості учнів
Народні рухливі ігри
https://www.youtube.com/watch?v=ArKmMNmhymkРухливі ігри
https://www.youtube.com/watch?v=qw_wJPpJ9co
Українські народні ігри для дітей молодшого шкільного віку
Вітер і флюгер
Вчитель спершу з'ясовує, чи знають учні, де північ, південь, захід і схід, а потім пропонує їм таку гру. Вчитель — "вітер", учні — "флюгери". Коли вчитель говорить: "Вітер дме з півдня", "флюгери" повертаються на південь і витягують руки вперед (долоні разом). Коли вчитель каже: "Вітер дме зі сходу" — "флюгери" повертаються на схід. Якщо вчитель говорить: "Буря", "флюгери" обертаються на місці, "штиль" - усі завмирають. Гру проводять у швидкому темпі. Переможцем вважають того, хто зробить найменше помилок.
Влучи м'ячем
Діти шикуються в коло на майданчику, у центрі стоїть учень із маленьким м'ячем у руках. Він підкидає м'яч угору і називає ім'я будь-кого з дітей. Усі швидко розбігаються, а учень, ім'я якого назвали, намагається спіймати м'яч. Як тільки учень спіймав або взяв м'яча, він голосно вигукує : "Стій!". Усі зупиняються, а ведучий кидає м'яча у будь-кого, намагаючись влучити в ноги. Той, у якого влучили, стає ведучим. Якщо йому не вдається влучити у когось з гравців, то він швидко піднімає м'яча, бере його в руки і знову вигукує "Стій!" дітям, які в цей час тікають від нього. Якщо ведучому не вдасться за три кидки в кого-небудь влучити, гра повторюється спочатку.
Влучи у мішень
Влучи м'ячем
Діти шикуються в коло на майданчику, у центрі стоїть учень із маленьким м'ячем у руках. Він підкидає м'яч угору і називає ім'я будь-кого з дітей. Усі швидко розбігаються, а учень, ім'я якого назвали, намагається спіймати м'яч. Як тільки учень спіймав або взяв м'яча, він голосно вигукує : "Стій!". Усі зупиняються, а ведучий кидає м'яча у будь-кого, намагаючись влучити в ноги. Той, у якого влучили, стає ведучим. Якщо йому не вдається влучити у когось з гравців, то він швидко піднімає м'яча, бере його в руки і знову вигукує "Стій!" дітям, які в цей час тікають від нього. Якщо ведучому не вдасться за три кидки в кого-небудь влучити, гра повторюється спочатку.
Влучи у мішень
Учні утворюють дві команди і стають на протилежних сторонах майданчика. Кожний гравець тримає в руках малий м'яч, всередині майданчика лежить великий м'яч. Вчитель дає сигнал, після чого всі водночас кидають свої м'ячі у великий м'яч, намагаючись зсунути його на бік суперника. Коли м'яч буде зрушено, гравці збирають свої м'ячі й стають на місця; гра продовжується.
Виграє команда, яка більше разів зрушить м'яч суперника.
Баранець
Гру можна проводити на спортивному майданчику або в залі. Обирається "баранець". Решта - його "хвостики". Баранець тримає скакалку або лозинку. Учасники гри утворюють ланцюжок, у якому першим стоїть "баранець".
За сигналом "хвостики" починають бігти за "баранцем", а той намагається доторкнутися лозинкою (скакалкою) до останнього в ланцюжку гравця. Для цього "баранець" то прискорює, то сповільнює біг, повертається то праворуч, то ліворуч або й зовсім зупиняється. "Хвостики" намагаються не "відриватися" від свого ведучого й стараються уникнути його дотику. Той, до кого баранець доторкнувся або хто "відірвався" від ланцюжка, вибуває з гри. Перемагає той, хто найдовше протримався "хвостиком". Потім він стає "баранцем".
За сигналом "хвостики" починають бігти за "баранцем", а той намагається доторкнутися лозинкою (скакалкою) до останнього в ланцюжку гравця. Для цього "баранець" то прискорює, то сповільнює біг, повертається то праворуч, то ліворуч або й зовсім зупиняється. "Хвостики" намагаються не "відриватися" від свого ведучого й стараються уникнути його дотику. Той, до кого баранець доторкнувся або хто "відірвався" від ланцюжка, вибуває з гри. Перемагає той, хто найдовше протримався "хвостиком". Потім він стає "баранцем".
Бій півнів
На землі (підлозі) креслять коло діаметром 2 м. Гравців ділять на дві команди, і вони стають у дві шеренги біля кола одна проти одної. Капітани посилають по одному гравцю зі своїх команд у коло. Кожен із цих гравців стає на одну ногу (другу піднімає), руки кладе за спину. За сигналом "півні" починають виштовхувати плечем і тулубом один одного з кола, причому намагаються не оступитись. Кому це вдається, стає переможцем і виграє одне очко для своєї команди. Гра триває доти, поки всі не побувають у ролі півнів. Виграє команда, гравці якої більше разів були переможцями.
Якщо учасник, який перебуває в колі, стає на обидві ноги, його вважають переможеним. Якщо ж під час виштовхування обидва гравці вийдуть з кола, перемога нікому не присуджується, а на їхнє місце стає наступна пара. Під час поєдинку не дозволяється забирати руку з-за спини. Цю гру можна проводити й без розподілу на команди. Гравці за бажанням виходять в середину кола на змагання. Переможець залишається, а проти нього виходить новий гравець, який бажає помірятися силою. Потрібно стежити за правилами гри. Гравцям забороняється виштовхувати один одного руками. Гра сприяє розвитку сил, спритності, кмітливості, здатності до самооцінки, вміння оцінювати сили товаришів, а також вчить наполегливості у досягненні мети.
Білки, жолуді, горіхи
Дітей розподіляють на трійки. Вони беруться за руки і утворюють кола на всій території майданчика. Кожен гравець у колі дістає назву: "Білка", "Жолудь", "Горіх". Одного з дітей вибирають ведучим. На виклик вчителя "Горіхи!", "Білки!", або "Жолуді!" діти швидко міняються місцями в різних колах, а ведучий намагається зайняти місце в одній із трійок, дістаючи назву гравцям, який вибув. Учень, що залишився без місця, стає ведучим. Перемагають діти, які жодного разу не були в ролі ведучого.
Коментарі
Дописати коментар