Дистанційне навчання 25.05


25.05
Я досліджую світ
Праця людей влітку (продовження)
Роботи в саду городі та квітнику в липні - Smak.ua
1.Вірш Анатолія Костецького «Справи літа»:
Знаєш, скільки справ у літа?
Їх усіх не полічити!
Треба нам підсмажить спини,
Ніс убрати в ластовиння,
Накупати нас у річці
Наперед на три сторіччя,
Та іще подарувати
Лісу й лугу буйні шати.
Словом, справ — не полічити!
Та найбільше треба літу,
Щоб зуміли я і ти
Набагато підрости!
Анатолій Костецький
Запитання для обговорення:
-Про які справи літа згадується у вірші? (засмага, пов'язана з нею поява ластовиння, купання у водоймах, зміни у рослинному світі природи та ін.)
-Яку літню справу автор вірша вважає найважливішою? (зростання дітей)
-Які ще літні справи ви можете назвати?

-А яку з цих літніх справ ви назвали б найважливішою?
2. Перегляньте презентацію

Навчання грамоти
Розділові знаки наприкінці речення. Побудова, правильне інтонування і записування речень
Мультимедійний супровід до уроку навчання грамоти (читання) за ...
— Прочитайте запис:
Ми прийшли до
Ще
Я ж тільки хотів
— Чи можна сказати, що це речення?
— Чому?
— Чи містять вони закінчену думку?
— Доповніть речення так, щоб вони містили закінчену думку.
Кілька слів, одне чи два —
І думка утворилася.
Це не просто вже слова —
З них речення зробилося.
— Отже, речення виражає закінчену думку.
1. Каліграфічна хвилинка (зошит №4 с. 46).
— Чи вмієте ви каліграфічно писати літери?
— А покажете, як ви це робите?
— Напишіть каліграфічно велику та малу літери Кк.
— Поясніть, як вони пишуться.
— Запишіть їх у зошит.
2. Робота над інтонуванням речення.

— Прочитайте речення.

— Скільки у ньому слів?

— Запишіть його у зошит.

— Усно змініть речення так, щоб у кінці стояв знак питання. (Скільки Оленка прочитала книжок про звірів?)

3. Робота над реченнями. 
— Прочитайте текст. Скільки у ньому речень? (Сім.)

На вулиці міста усе поспішає. 
Ідуть пішоходи. Несуться трамваї. 
Автобуси мчать. Пробігають таксі. 
Усі поспішають. Працюють усі. 
                                                За Н. Забілою

— Спишіть речення, у яких згадуються різні види транспорту. 
Завдання за вибором 
Тест «Транспорт, що рухається дорогою завдяки електриці».

тролейбус    А

велосипед    Б

трамвай        В

автобус         Г

Гра «Подумай і скажи» 
Узявши за початок літеру іншого кольору й «перестрибуючи» через одну, прочитайте назви міського транспорту.
 sndti_f+2-524
Відповідь. Тролейбус, трамвай, автобус.

4. Вправа «Квест-цікавинка».
До якого виду транспорту ви звикли? Громадський транспорт, автомобіль, велосипед, мотоцикл? Улітку на морі можна пересуватися на рікшах, а вирушивши до іншої країни, можна покататися на підвісній дорозі або амфібусі. Не знаєте, як це виглядає? Подивіться! 
Сигвей — це не нововведення вже і в Україні. Але вперше сигвей був винайдений 2001 року саме в США. Ці електричні самобалансовані самокати є одними з найпопулярніших транспортних засобів у США.
 sndti_f+2-523
5. Робота над інтонуванням речення (зош. №4 с. 47).
— Прочитайте кожне речення із правильною інтонацією.
— Чому в кінці речення поставлено різні розділові знаки?
6. Робота над розділовими знаками в кінці речення.
— Прочитайте речення.
— Спишіть їх. Поставте у кінці кожного речення потрібний розділовий знак.
Це морозиво дуже смачне.
Хто прилітає навесні із вирію?
Діти відвідали шкільну бібліотеку.
Цінуй та бережи книжку!
Скоро канікули!
7. Розвиток мовлення (складання власних речень).
— Придумайте свої речення зі знаками оклику, питання, крапкою.
— Запишіть їх у зошит.
8. Робота над реченнями зі словами «над», «під», «з», «у», «на» (зош.№4 с. 48).
—Прочитайте речення. Упишіть у речення пропущені слова: у, з, на, під, над.
Книжка стоїть на полиці.
Ручка лежить у пеналі.
Мишка вилізла з нірки.
Чайки літали над морем.
Жук заховався під листком.
9. Гра «Закінчи речення»
Правила руху у нашій країні
Для пішоходів усюди єдині.
Знати їх добре усі ми повинні:
Хлопці й дівчата,
Й дорослії люди...
Тільки тоді порядок в нас буде.
Червоне світло — зупинись
І на всі боки подивись.
Жовте світло всіх попереджає,
До уваги діток закликає.
Зелене світло — шлях відкрито,
Дорогу переходьте, діти.
Вправа «Мікрофон»
— Скільки кольорів має світлофор?
— На який колір повинні переходити пішоходи?
— До чого закликає червоне світло?
— Про що попереджає жовте світло?
— Поміркуйте, як закінчити речення.
— Усно висловіть свої міркування.
Дотримуй правил дорожнього руху тому, що...


Математика
Повторення і систематизація. Екскурсія"Математика навколо нас"
Спробуй пограти і пригадати об'ємні  геометричні фігури:




















Мистецтво
Узагальнення та систематизація знань. Завдання Лясольки та Барвика.

Завдання Лясольки та Барвика:
1. Добери до картин музичні твори, подібні за настроями.


  

2. Які види театру ти знаєш?

3. Розклади слова у відповідні мистецькі скрині.
Яке слово «зайве»?





4. Визнач настрій сонечок і пригадай музичні твори  з подібними настроями.



СЛОВНИЧОК

Абетка Лясольки
Диригент — керівник оркестру, хору.
Музичні звуки — звуки, які співають або виконують на музичних інструментах. Звуки бувають високі та низькі,
 довгі та короткі, гучні й тихі.
Композитор — людина, яка створює музику.
Мелодія — основа, душа музики.
Оркестр — великий колектив музикантів.





Пісня — музичний твір, призначений для співу.
Соліст — співак, музикант або танцюрист, який один виконує
  сольну партію (соло).
Танець — вид мистецтва, рухи під музику.
Темп — швидкість виконання музики: рухливо, повільно,
 помірно.
Хор — великий колектив співаків.


Абетка Барвика
Кольори:
основні: жовтий, червоний, синій;            
похідні: зелений, оранжевий, фіолетовий; 

тепліжовтий,                                              оранжевий,       
                               
 червоний;
                                   


холодні: блакитний,                                     синій, 
                                                               
 


                                                        фіолетовий.



Палітра — спеціальна дощечка, на якій художники змішують фарби.
                                          


Орнамент — візерунок, що повторюється, яким прикрашають
  різні предмети і споруди.



Художник — людина, яка малює картини.
Скульптор — людина, яка створює об’ємні зображення з різних матеріалів (глини, каменю, металу).



Абетка Лясольки та Барвика

Балет — вистава, зміст якої розкривається за допомогою
 танцювальних рухів під музику.

Декорація — художнє оформлення сцени до  вистави.

Опера — спектакль, зміст якого розкривається за допомогою
 співу та гри оркестру.
Ритм — чергування коротких і довгих звуків у музиці; повторення або чергування кількох елементів в образотворчому  мистецтві, зокрема в орнаменті.
Театр — вид мистецтва, а також місце, де відбувається театральна  вистава.






Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Фізична культура 2 семестр

Фізична культура 1 семестр