Дистанційне навчання 20.05
20.05
Навчання грамоти
Слова, протилежні за значенням. Виконання
мовних вправ. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом
Переглянь відео "Протилежні за значенням слова". Завдання виконуйте усно.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=24&v=EAJHJ95U9mo&feature=emb_logo
Переглянь відео "Протилежні за значенням слова". Завдання виконуйте усно.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=24&v=EAJHJ95U9mo&feature=emb_logo
1.
Пропедевтика української мови
— Слова, протилежні за значенням,
завжди утворюють пару. Вони допомагають яскраво й точно висловлювати думки.

Перегляньте відео. Виконайте
завдання усно.
2. Каліграфічна хвилинка

Робота в зошиті ст.
35
— Знайдіть
протилежні за значенням слова та з'єднайте їх лінією.
(Повільно — швидко, кінець — початок, говорити
— мовчати, новий — старий, веселий — сумний.)
— Прочитайте текст.
Зима. Холодно. По
небу пливуть важкі хмари. Зимові дні короткі, а ночі довгі.
— Замініть виділені
слова протилежними за значенням.
— Запишіть новий текст.
(Літо. Жарко. По
небу пливуть легкі хмари. Літні дні довгі, а ночі короткі.)
Спишіть текст:

Навчання грамоти
Канікули! А. Костецький «Канікули».
Вправи для розвитку навички читання
1. Розминка. Завдання «Які слова
заховалися?».
— Запишіть якомога більше слів,
складених із букв слова КАНІКУЛИ.
Наприклад:
Канікули — лин, лук, акули,
кулик, ні, на, Ніка, нулик, Ліна, Ніл, клин, ну.
2.Опрацювання вірша А.
Костецького «Канікули»

Робота за малюнком.
— Розгляньте уважно малюнок.
— Кого ви бачите на малюнку?
— Скільки зображено дітей?
— Який настрій у них?
— Чому?
— Прочитайте вірш.
— Поміркуйте! Хто звертається до
дітей?
Виразно прочитай вірш с.109.
Математика
Моделі до задач. Дії з іменованими числами
Усний рахунок:

Усно:

(2 см і 2 л порівняти не можна, адже сантиметри і літри - різні
величини.)
Робота в зошиті - с.47
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи для метання м’яча. Вправи для опанування навичок володіння м’ячем (вправи з малим м’ячем). Рухлива гра
1. Види ходьби:
- ходьба на носках, руки на пояс;
- ходьба на зовнішній та внутрішній стороні стопи, руки до плечей;
- ходьба перекатом з п’ятки на носок, оберти руками вперед та назад.
2. Бігові вправи:- повільний біг;
- біг «змійкою»;
- біг схресним кроком;
- біг із захлестом гомілки назад;
- біг із доторканням руками до внутрішньої частини стопи;
- те саме, але із доторканням руками до зовнішньої частини стопи.
3.Вправи на розслаблення та відновлення дихання:
- поперемінне потрушування правою і лівою ногою;
- ходьба з глибокими вдихами та глибокими видихами.
4. Імітація метання на місці і в русі.
В.п.- стоячи лівим (правим) боком у напрямку метання, випад вправо (вліво), ліва (права) рука в сторону, м'яч у правої (лівої) напівзігнутої руці, кисть з м'ячем відведена в сторону на рівні вуха, вага тіла на напівзігнутої правої (лівої) нозі, стопа правої (лівої) ноги розгорнута носком назовні на 30-45 градусів, поворот плечового пояса на 30-45 градусів з невеликим пригинання в попереку, активним розгинанням правої (лівої) ноги, тулуба та правої (лівої) руки виконати.
Те ж іншою рукою.
Рухливі ігри
Коментарі
Дописати коментар