дистанційне навчання 18.05


18.05
Навчання грамоти
Читаю про домашніх тварин. Робота з дитячою книжкою. Оксана Іваненко «Кошенятко Няв-Няв»
Американці за рік витратили на домашніх тварин майже 70 млрд ...
1.Опрацювання оповідання Оксани Іваненко «Кошенятко Няв-Няв».
Якось уранці забула маленька дівчинка налити молока своєму кошеняті. Кошенятко було голодне. Воно хотіло попросити молока у дівчинки. І раптом забуло, як треба просити. Вибігло воно на подвір'я і гірко заплакало. На подвір'ї зустріло корову.
— Чого ти плачеш, бідне кошенятко? — питає корова Зорка.
— Ну, як же мені не плакати, — каже кошенятко, — я таке голодне, а не знаю, як попросити їсти. — Та це дуже просто, — каже Зорка, — я тебе навчу. Ти скажи: м-у-у, тебе й нагодують.
— Ні, — каже кошенятко, — це корови так просять. І побігло далі. Коло воріт стояло лоша.
— Чого ти плачеш, бідне кошенятко?
— Як же мені не плакати? — каже кошеня, — я голодне, а не знаю, як просити їсти.
— Це дуже просто, — каже лоша, — скажи: гі-гі-гі, тебе й нагодують. Я завжди так прошу.
— Ні, — каже кошенятко, — це коні так просять, кошенятка інакше повинні просити. І побігло далі. А назустріч йому півень.
— Котятко, котятко, чого ти плачеш?
— Та як же мені не плакати, каже кошеня, — я їсти хочу, а не знаю, як треба просити.
— Ну, я тебе навчу, — каже півник, — ти закричи: «Ку-ку-рі-ку!» — ось і все. Я завжди так прошу. — Ні, — каже кошенятко, — це тільки так півні співають.
І побігло далі. Прибігло до комори. А назустріч звідти виходить великий чорний кіт.
— Чого ти, кошенятко, плачеш?
— Як же мені не плакати — їсти дуже хочеться, а я забуло, як попросити їсти.
— Та ти скажи: няв-няв, — відповідає чорний кіт. Згадало кошенятко, зраділо і побігло просто до дівчинки.
— Няв-няв, — занявчало воно так голосно, ніби старий чорний кіт.
— Що ж це таке? — схопилася дівчинки за голову. — Я ж забула молока дати кошеняті!
Вона взяла мисочку і аж по самі вінця наповнила молоком. А кошенятко аж до денця вилизало.
Запитання

-         Про кого йдеться у творі?
-         Я можу помилитися, але, здається, кошенятко дуже хотіло їсти?
-         Чому кошеня було голодним?
      Чим можна годувати кошеня?
-         Чому кожен із тварин хотів допомогти кошеняті?
-         Як ви доглядаєте за тваринами?
2. Гра «Хто що їсть?»

-          Що їсть коровка? (Траву.)
-          А хто любить гризти моркву? (Заєць.)
-          Хто любить молочко? (Котик.)
-          Кому належить кісточка? (Собаці.)
-          Хто клює зерно? (Курка.)
-          Кому варять кашу? (Свині.)
Я досліджую світ
Тварини влітку.
1.Було це дуже давно. У синіх  морях, на високих горах, у дрімучих лісах, під пухнастими хмарами, на красивій родючій землі є велике Царство тварин. Мешканці цього Царства живуть у казкових палацах. І
зараз ми з вами завітаємо до одного з них.
-         А куди саме ми з вами завітаємо ви дізнаєтеся відгадавши загадку.
  Навесні веселить,
Влітку холодить,
Грибами, ягодами обдаровує,
Восени засинає,
Навесні знову оживає. (ЛІС)

 
 Одного разу художник вирішив намалювати ліс. «Що таке ліс? — розмірковував він.— Звісно, ліс — це дерева».
І він намалював дуби, ялини, сосни, куші ліщини, зелену траву і яскраві квіти. а в куточку картини він намалював маленького чоловічка з довгою бородою — дідуся-лісовичка. Бо ж який це ліс без лісовичка?
Повісив художник свою картину на стіну, помилувався нею і кудись поїхав. Коли за деякий час він повернувся, то на картині побачив лише чорні стовбури дерев.
— Що трапилося з лісом? Чому він пропав? — жахнувся він.
— Ти забув намалювати гриби,— озвався дідусь-лісовичок.— Без грибів не буде лісу.
Художник взяв пензля й намалював знову дерева й кущі, траву, квіти, а серед трави — гриби. Проте ліс продовжував усихати.
— Це тому, що у твоєму лісі немає комах,— зауважив лісовичок.
Художник знову взявся за пензля, і на квітах та листячку з’явилися
Яскраві метелики і моторні жуки.
— Ну, нарешті, все в порядку, — вирішив художник і, ще раз помилувавшись картиною, знову кудись поїхав.
А коли він невдовзі з’явився, то не повірив власним очам: на місці розкішного килима з квітів і трав була лише оголена земля. І дерева теж були голі, неначе взимку.
Художник підійшов ближче... і вжахнувся. Весь ліс було вкрито товстим шаром гусені та жуків.
Навіть лісовичок з острахом відсунувся на край картини і вигляд мав дуже засмучений.
— Це ти в усьому винний! — заволав художник.— Ти наказав мені намалювати комах. а вони з’їли весь ліс! Що ж робити? Невже я ніколи не зможу намалювати справжній ліс?
— Ніколи,— мовив лісовичок,— якщо не намалюєш птахів. Тому, що справжній ліс не може існувати без птахів.
Художник не сперечався, взяв пензлі, фарби. Він знову намалював дерева, кущі, траву і квіти. Під деревами й у траві він хитро замаскував гриби, на листя посадив метеликів, бджіл і бабок, а на гілках з’явилися веселі птахи. Працював він довго. Та, коли йому здалося, що роботу закінчено, лісовичок мовив:
— Мені затишно у цьому лісі. Однак я не хочу, щоб він знову загинув.
— Але чому ж він тепер може загинути? Адже в ньому все є!
— Не все,— сказав лісовичок.— Намалюй жабу і ящірку.
І художник намалював жабу та ящірку. І ще різних звірів.
Він закінчив роботу, коли надворі було темно. Художник хотів запалити світло, аби побачити, що ж у нього вийшло, та раптом почув якісь шерехи, форкання, тріск гілок.
— Ось, нарешті, це справжній ліс,— почувся із темряви голос дідуся-лісовичка. Тепер він буде жити. Тому що тут є все: і дерева, і гриби,і квіти, і тварини. Це — ліс.
Художник запалив світло й уважно подивився на картину.
Але лісовичок десь подівся.
А може, він просто причаївся у траві або сховався у кущах. Може, він заліз на дерево, і його не видно було серед листя. Та він міг заховатися в лісі де завгодно. Адже там живуть тисячі й тисячі мешканців, яких неможливо побачити! Але всі вони неодмінно знаходяться в лісі.

2. Гра «Відгадай тварину за описом»

Хто на гілці шишки гриз              
І кидав недоїдки вниз?
Хто по ялинках спритно скаче
І вилазить на дуби?
Хто в дуплі горіхи ховає,
І на зиму сушить гриби?
(Білка)
* * *
Всю ніч літає –                                        
На мишей полює,
Щойно сонце виглядає
Швидко в дупло спати лягає
(Сова)
* * *
  

Не шкодує голови                                          
Цілий день довбає стовбури             
(Дятел)







* * *

Він у дрімучому лісі ріс                               
Сірою шерстю увесь заріс
У зайцях він знає толк
Злий голодний сірий…
(Вовк)

* * *



Ще не впав на землю сніг,                      
Він ховається в барліг.
І до теплої весни
Поринає він у сни.
(Ведмідь)


* * *


Влітку сіренький,                           
А взимку біленький,
Довгі вуха має,
Швидко стрибає.
(Заєць)

* * *

В темнім лісі проживає,                          
Довгий хвіст пухнастий має.
Їй на місці не сидиться.
Як зовуть її?
(Лисиця)
3. Робота за підручником
Зачитування тексту "Тварини влітку" на ст. 74
Опрацювання малюнків на ст. 74-75
4. Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=lIPs843s660

https://www.youtube.com/watch?v=0ozf0X9tuN




Математика
Моделі до задач. Порівняння чисел

1. Перегляньте відео "Задачі на різницеве порівняння. Як розв'язувати задачі на різницеве порівняння"



2. Каліграфічна хвилинка. Прописати 1 рядок цифри 8.


  
3. Робота за підручником-с.121.
   Завдання 2, 5 - письмово, інші - усно.

4. Робота в зошиті- с.46


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Фізична культура 2 семестр

Фізична культура 1 семестр