Дистанційне навчання 14.05


14.05
Навчання грамоти


Читаю про домашніх тварин.   «Передумала» (за О. Кротюк),   «Гарно всім» ( за Н.Марченко)  

Заводити чи не заводити домашню тварину? Діти просять – батьки ...       Друг за гроші, або для чого дитині домашня тварина | Діти в місті ...     10 вагомих причин купити дитині акваріум з рибками | Новини на ... 
Папуга в домі: що потрібно знати батькам :: Нова Доба Черкаси ...



Домашні тварини корисні здоров'я дітей | MedExpress
Домашні улюбленці: користь чи шкода для вашої дитини? | Соціальне ...

1.Робота над ребусами.
— Розгадайте ребуси та дізнайтесь, яких тварин можна купити у зоомагазині.
sndti_f+2-501

sndti_f+2-502
2.Вправа «Квест-цікавинка».
ЯКІ РИБКИ ЧИСТЯТЬ АКВАРІУМ?
Ті, у кого є або був акваріум, не з чуток знають, що за ним потрібен ретельний догляд. Якщо тривалий час не змінювати рибкам воду, то вона набуває зеленувато-бурого відтінку, а стінки акваріума покриваються слизьким нальотом із залишків їжі, мікроводоростей та інших компонентів. Щоб уникнути подібної проблеми, на сьогоднішній день існує безліч хімічних препаратів, що дають змогу протягом пари хвилин прибрати всі незручності. Але можна вчинити значно простіше — поселити в акваріум рибок, які самі його і чистять.
·    Анциструс звичайний
Для акваріумістів-початківців хорошим вибором буде анциструс звичайний. Ця рибка дуже добре пристосовується до співіснування з усіма тропічними видами риб і чудово чистить стінки акваріумів, декоративні камінчики, корчі. Особливо активний анциструс з настанням сутінків. Якщо анциструсу бракує їжі, він може почати об'їдати листя основних водоростей, тому необхідно стежити, аби корм надходив регулярно.
3.Робота над текстом «Передумала» за Оксаною Кротюк (с. 106-107).
Робота за малюнком.
— Розгляньте уважно малюнок.
— Що ви бачите на малюнку?
— Ввійдіть у малюнок та підслухайте, про що йдеться.
Читання тексту
Робота над усвідомленням тексту
-    Як потрібно доглядати за котиком?
-     А за хом'яком?
-     Якого догляду потребує папуга?
-    А акваріумні рибки?
-     Яка тварина вам найбільше подобається?
Запитання
-         Куди прийшли бабуся з онучкою?
-         Я можу помилитися, але, здається, у зоомагазині багато тварин?
-         Чому продавець ретельно пояснював, як потрібно доглядати тварин?
-         Яку тваринку в зоомагазині купили б ви?
-         Чому Марта передумала брати тварин?
-         Що можна порадити дівчинці, аби у неї з'явилася тваринка?
4.Читання вірша «Гарно всім» ( за Н. Марченко)
Робота над усвідомленням тексту.
-         Яких тварин ви запам'ятали?
-         Хто живе у Таміли? (Хом'ячок.)
-         А хто в Іванки? (Миші білі.)
-         Кого має Петрусь? (Два папужки.)
-         Яка тваринка є у Гната? (Черепаха.)
-         А хто є в Олесі? (Кроленята.)

-         Яких тваринок купили батьки для Яни та Міли? (Котиків.)

Мистецтво
До вершини майстерності. Слухання: К. Дебюссі "Доктор Gradus ad Parnassum (Шлях до Парнасу)". Н.Нижанківський "Івасько грає на чельо". Виконання: П.Потапенко, М.Івенсен "Урок" (в ролях)

Щоб стати справжнім митцем, потрібно багато й наполегливо вчитися. Композитори, диригенти, музиканти-виконавці вчаться у спеціальних навчальних закладах — музичних школах, академіях.
Прослухати: 
1. К. Дебюссі "Доктор Gradus ad Parnassum (Шлях до Парнасу)".
https://www.youtube.com/watch?v=Iu4dnTkAniY

2. Н. Нижанківський. Івасько грає на чельо.
https://www.youtube.com/watch?v=Z57SHXjgSl8

Як композитори «розповіли» про маленьких музикантів, що вправляються в грі на інструментах?
Поміркуй, чого навчаються дівчатка на картинах.
 3. Вчимо  пісню
  УРОК
Музика Т. Попатенко Слова М. Івенсен
Хмарка в небі, а по лузі
По траві — тінь пливе.
Ляльки вчать уважно букви:
“А, бе, ве, а, бе, ве…”
Вітре, нам не заважай
І сторінки не гортай,
Ти слів не розбереш,
Тільки всіх зіб’єш.

Підійшло кача поважно.
Підійшло — кря-кря-кря!
І давай щипать відважно
Корінець букваря.
Ти, кача, не заважай,
Ляльок з толку не збивай:
Не “кря-кря-кря”, а як?
А, бе, ве… — ось так.

Ось коза — стук-стук копитцем.
Тут хіба ждуть тебе?
Я коза, я хочу вчиться,
Бе-бе-бе, бе-бе-бе! —
Ти, коза, не заважай,
Ляльок з толку не збивай:
Не “бе-бе-бе”, а як?
А, бе, ве… — ось так.

Причепилося телятко,
І собі. Му-му-му! —
Ой телятко-недоглядко!
Що ти скажеш йому?
Ти, теля, не заважай,
Ляльок з толку не збивай:
Не “му-му-му”, а як? —
А, бе, ве… — ось так

https://www.youtube.com/watch?v=i8RbJkARKws

Що потрібно робити, щоб стати музикантом-професіоналом?
На якому  інструменті ти бажаєш  грати?


Навчання грамоти
Слова, близькі за значенням. Робота з деформованим текстом
1. Робота над загадкою.
Вийшла звідкись гарна дівка,
На ній стрічка семицвітка;
А де з річки воду брала,
Там коромисло зламала. (Веселка.)
— Як ще ми називаємо веселку? (Райдуга.)
2. Каліграфічна хвилинка
— Які літери нагадують форму морської хвилі?
— Пригадаймо, як пишуться великі літери «е», «зе» та «ве».
— Напишіть каліграфічно.
3.Робота з деформованим реченням
1. З      5. море.

4. робиться      3. крапель

2. малих
Запишіть речення до зошита. (З малих крапель робиться море.)
4. Близькі за значенням слова
Зошит ст. 34
Прочитайте слова. (Райдуга, ласощі, гарно, солодощі, секрет, веселка, красиво, таємниця.)
— Знайдіть близькі за значенням слова та з'єднайте їх лінією. (Райдуга — веселка, ласощі — солодощі, гарно — красиво, секрет — таємниця.)
Завдання-пастка
— Потрібно дібрати близькі за значенням слова.
Лід — … (крига)
дощ — … (злива)
мама — … (ненька)
батько — … (тато)
— Прочитайте текст. Замініть виділені слова близькими за значенням.
         Діти розмовляють (говорять). Іринка — чемна (вихована) дівчинка. В Олега веселий (радісний) настрій. Мама зварила добрий (смачний) борщ.

Дизайн і технології

Листівка для тата. Оздоблення виробів із паперу. Виготовлення листівки за зразком





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Фізична культура 2 семестр

Фізична культура 1 семестр