Дистанційне навчання 12.05


12.05
Я досліджую світ
Зустрічаємо літо! Створення «Книжки літа»

Слухаємо пісеньку

https://www.youtube.com/watch?v=ipQbDitr_s8


1. Загадка
Сонечко яскраве
Увесь  день палає,
На травиці в гаї
Цілий день ми граєм.
Раді всі малята
Цілий день купатись,
Веселиться й грати,
На сонці засмагати.
Як пора ця зветься,
Коли все сміється                           
І відпочиває?
Коли ж це буває?
(Влітку)
2. Гра «Докажи словечко»       

В небі ластівка …                    
З вітром листя …              
Воду п’є …                        
Сонце …                            Спека.                         
Дозріває …                           
Яка пора? …                                
(Слова- підказки: летить, шелестить, лелека, палить, жито, літо)
  
3. Літні місяці
- Коли починається літо? У якому місяці?                                                          ЧЕРВЕНЬ

Той, хто бачив, як розкішні    
маки вогняно цвітуть,                      
як в садах дозріли вишні,           
аж гілки додолу гнуть,                 
той, хто в пору косовиці              
на узліссі поміж трав       
соковиті полуниці                           
в повні кошики збирав,              
той розкаже сам, напевно,       
чом це здавна між людей          
на Вкраїні зветься червнем
перший літній місяць цей.
Н. Забіла

ЛИПЕНЬ
В липні липа розцвітає.        
Скрізь пшениця дозріває.     
Солод –меду повні соти,
Щедрить липень сонце –злотом.

СЕРПЕНЬ
Серпень серпиком збирає    
Хліба стиглі урожаї.                        
З кошиком до лісу ходить  
Діткам яблуками годить,
Сливами і кавунами,      
Зеленими огірками
4. РУХАНКА
https://www.youtube.com/watch?v=7pGnVGCLSsk
5. Робота зпідручником
Опрацювання тексту на с. 70 за запитаннями:
- Що буває тільки влітку?
- Яка погода буває лише влітку?
Опрацювання малюнків               на с. 70-71
- Чому саме ці малюнки розміщено на сторінці про літо?
- Що ви будете робити влітку?
- Як будете загартовуватися?
За малюнком скласти розповідь про літні розваги дітей
 Правила поведінки на воді (мультик)
https://www.youtube.com/watch?v=Vi_nirK1hY0
Безпечна поведінка влітку
Робота з підручником
Читання тексту на с. 71
Спільне обговорення правил безпечної поведінки влітку (мультик)
https://www.youtube.com/watch?v=iQQ8R306SU0

Руханка
https://www.youtube.com/watch?v=YF8FEnr_8d4
5. Загадки
Літо, літечко! Як гарно, любо навкруги!                                            
- Саме в цю пору розпускаються і цвітуть найяскравіші квіти: синьоокі волошки, червоні маки, сніжно-білі ромашки, пишні рожі, розкішні троянди.
Дівчинка трима в руці
Хмарку- пух на стебельці.
Як подуєш ти на нього —
Не залишиться нічого
(Кульбаба)           
На просторах поля золотого
Сині зірочки тремтять.
Мов шматочки неба голубого,
Виграють, виблискують, горять
(Волошки)
Стебельце — шорстка драбинка,
У середині чорна вуглинка,
Пелюстки блискучі, як лак
Це квітує … (мак).
Стоять у полі сестрички:
Жовте очко, білі вічка.
(Ромашки)
Літо приносить багато ягід, фруктів: черешні, полуниці, суниці, яблука, груші…
Загадки
Червона, солодка, ароматна,
Росте низько — до землі
близько.
(Суниця)
Зелені сережки
На гіллі висіли,
На сонечці підсмажились
І почервоніли!
(Вишня, черешня)
Чи то сонце,
Чи то злива —
Пригостить нас влітку … (слива).
Кавунчики дрібненькі,
Смугасті та кисленькі,
У колючки вбралися
І кущиком назвалися.
(Аґрус)
Соковите, червоненьке,
Круглобоке, солоденьке.
(Яблуко)
Лампочка вгорі висіла,
Стала смачна, пожовтіла.
Діти лампочку зірвали,
З апетитом скуштували.
(Груша)
6. Створюємо «Книжку літа»
Діти малюють ягоди, якими ласують, квіти, які розквітли біля дому і виконують поробку
Мультик «Шматочок літа»
https://www.youtube.com/watch?v=AnNRAGoTddw

7. Продовжити речення:           
« Найбільше мені сподобалося …»,                       
«Найбільше мене вразило…»,
« Мені залишилося незрозумілим…» ,                 
«Я люблю літо тому ,що …»


Навчання грамоти
Службові слова. Побудова і записування речень із службовими словами

– З чого складається наше мовлення? (З речень.)
– З чого складаються речення?
– Назвіть «кругле слово». (М’яч, обруч, сонечко.)
– Як такі слова називаються? (слова-назви предметів)
– Назвіть «рухливе слово» (Стрибати, бігати.)
– Як такі слова називаються? (слова-назви дій)
– Яку ще групу слів ми знаємо? (слова-назви ознак)
1.Казка
— Колись у королівстві Граматики жили слова. І кожна група слів жила окремо. Окремо жили слова — назви предметів, слова — назви ознак, слова — назви дій. І от королева Граматика вирішила подружити їх і послала на допомогу службові слова.
Так і бігають ці маленькі помічники з речення в речення. Скрізь треба встигнути, всім допомогти, бо без них слова не можуть ні в гості сходити, ні на лаві посидіти, ні у вікно визирнути.

ТРУД
ПРАЦЯ
РОБОТА
ХОРОША
ПОЧЕСНИЙ
ВАЖКА
ТРУДИТИСЯ
ПРАЦЮВАТИ
РОБИТИ

Службові слова: у, в, під, за, через, і, та, а, але…
2.Скласти словосполучення і речення за допомогою службових слів.
Трудитися на славу.
Важка у мене робота.
Робота у класі.
Праця на городі.
3. – Уважно послухайте вірш Тамари Коломієць та порахуйте в ньому службові слова. (6)
Світлий ранок в темний ліс
на сніданок роси ніс.
По бадиллі, по корчах
у барилі на плечах.
(Тамара Коломієць
9. Самостійна робота із деформованим текстом.
службові слова:
від     до     за     і     на     під     над
та     в     у     перед     біля     через
але     а     або     що     щоб     із
Запишіть правильно текст, вставляючи службові слова.

Діти пішли … ліс. Вони побачили … дереві білочку.   … повітрі кружляли сніжинки.   … деревом видні сліди зайчика.


Навчання грамоти
Читаю про дитячі ігри. Л. Дяченко. «М’ячик-пустунець». Е. Саталкіна «Лічилочка»
1.Вправа «Ми йдемо шукати друга»
Діти утворюють коло. Зі словами «Ми йдемо шукати друга, ми йдемо шукати друга, ми йдемо шукати друга» рухаються по колу. Промовляючи куплет забавлянки, зупиняються й через одного повертаються до сусіда.
Зупинились — подивились.
(Виконують команду.)
Долоньки — до долоньок.
(Продовжують рух в іншу сторону, повторюючи слова і команди.)
Зупинись — подивись.
Долоньки до долоньок.
Ми йдемо шукати друга. (3 рази.)
Зупинись — подивись.
Плече до плеча.
Ми йдемо шукати друга. (3 рази.)
Зупинись — подивись.
П'ятка до п'ятки.
Ми йдемо шукати друга. (3 рази.)
Зупинись — подивись.
Вушко до вушка.
Ми йдемо шукати друга. (3 рази.)
Зупинись — подивись.
Носик до носика.
2.Гра «Кубик запитань»
— Чи любите ви грати в ігри?
— Яка ваша улюблена лічилка?
— Яка ваша улюблена гра?
— Чим ви любите займатися у вільний час?
— У які ігри ви любите гратися самі, а в які — з друзями?
— Яка ваша улюблена пора року, аби грати в різні ігри?
3. Робота над ребусом
sndti_f+2-475

4. Опрацювання оповідання Л. Дяченко «М'ячик-пустунець»
1.Читання оповідання Л. Дяченко «М'ячик-пустунець»
— Чи відповідає малюнок змістові тексту? Чому ви так уважаєте?
2.Гра «Продовжте речення»
М'ячик-пустунець вистрибував по... (двору).
Діти навперейми намагалися спіймати... (м'ячик).
М'ячик вислизнув із рук, і в шибці з'явилася... (дірка).
Тарасиків тато поклав у кутку... (м'ячик) за те, що він нашкодив.
Дітям стало... (соромно), тому вони попросили вибачення.
— За що діти повинні перепросити м'ячика
5. Вправа «Квест-цікавинка»
Дворові ігри — частково втрачені, але не забуті!
1. «Класики». Для їхнього проведення знадобляться асфальт, крейда і намальоване ігрове поле з десяти клітин приблизно 30X30 см. Завдання полягає в тому, щоб кинути камінчик і пострибати туди, куди він упав. Якщо ви не потрапили туди, куди потрібно, варто поступитися місцем іншому. Усе просто і примітивно, але розвиває спритність, а також кмітливість і логічне мислення.
2. «Хованки». Це так захопливо чекати, коли тебе знайдуть, ховатися там, де ніхто ще не був, а також перебігати на нові місця крадькома, коли «нишпорка» майже знайшов твій притулок. Часто доводиться побігати, поки знайдеш відповідне для гри місце, до того ж дуже цікаво грати великою кількістю людей, адже місця хованок необмежені.
3. «Стрибки через гумку». Гра для дівчаток, у якій розвиваються м'язи ніг, кмітливість і спритність, бо так цінується той, хто придумав нову комбінацію і жодного разу не помилився. А якщо не пощастило, то чесно поступися місцем іншому.
4. «Гра у м'яч» (від банального футболу, баскетболу до вибивайла). Наприклад, суть однієї з таких ігор у тому, щоби гравці перекидали одне одному м'яча, стоячи в хаотичному порядку, а ведучий, який стоїть посередині, намагається його впіймати.

5. «Світлофор». На майданчику малюють дві лінії на відстані кількох метрів одна від одної. Це — «дорога». Усі гравці, окрім «світлофора», мають шикуватися за однією з ліній. «Світлофор» чатує на «дорозі». Стоячи спиною до гравців, він називає якийсь колір. Якщо гравець може знайти його на собі, то береться за нього рукою і спокійно переходить через «дорогу». Якщо ж нічого не знайшлося, то слід швидко перебігти на іншу сторону. А «світлофор» повинен ловити порушників. Той, кого він торкається, сам стає «світлофором».
6. «Папужки». Для одних вправ потрібен був лише невеликий м'ячик (ідеально — тенісний), для інших — м'яч більший (волейбольний) і стіна. Орієнтовні вправи для гри: підкинути м'ячик угору, а коли він упаде та відскочить від землі — спіймати; невисоко підкинути м'яч і зловити його; узяти м'ячик у праву руку, відпустити, щоб він почав падати, і одразу зловити його на льоту; покласти м'ячик на долоню, злегка підкинути вгору, зловити тильним боком долоні, знову підкинути і зловити однією або двома руками; підкинути м'ячик угору, плеснути в долоні, а потім зловити м'ячик. У цій грі кожен гравець вправляється доти, доки не помилиться або не впустить м'яча. Після цього гра переходить до наступного гравця, і так по колу, поки хто-небудь перший не закінчить «обов'язкову» програму.
7. «Я знаю...» Гра розвиває не так спритність, як ерудицію. Гравець починає бити м'яч рукою об землю, примовляючи по одному слову на кожен удар: «Я знаю п'ять імен дівчаток: Марія — раз, Іра — два...» І так до п'яти. Потім використовують різні категорії: імена хлопчиків, тварини, квіти, дерева, птахи, назви міст, країн, річок тощо. Якщо хтось збився або впустив м'яча, хід переходить до наступного гравця. Виграє той, хто першим упорався із завданням.
8. «Їстівне-неїстівне». Проста, весела і корисна гра. Усі гравці шикуються в ряд. Ведучий із відстані кількох метрів кидає кожному з них по черзі м'ячик, називаючи якийсь предмет. Якщо це щось їстівне — м'ячик потрібно зловити, якщо ні — відбити або не ловити. Якщо гравець зробив усе правильно — робить крок уперед, якщо помилився — крок назад. Той, хто першим зміг дістатися ведучого, сам стає ведучим.

6. Читання вірша «Лічилочка»


Математика
Нумерація в межах 100. Об'ємні геометричні фігури. Задачі

 


 


Робота за підручником(с.119):

завд.3,4 -письмово,інші-усно.
Робота в зошиті ст. 44


Фіз культура 
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи для метання м’яча. Вправи для опанування навичок володіння м’ячем (вправи з малим м’ячем). Рухлива гра
1. Види ходьби:
- ходьба на носках, руки на пояс;
- ходьба на зовнішній та внутрішній стороні стопи, руки до плечей;
- ходьба перекатом з п’ятки на носок, оберти руками вперед та назад.
2. Бігові вправи:- повільний біг;
- біг «змійкою»;
- біг схресним кроком;
- біг із захлестом гомілки назад;
- біг із доторканням руками до внутрішньої частини стопи;
- те саме, але із доторканням руками до зовнішньої частини стопи.
3.Вправи на розслаблення та відновлення дихання:
- поперемінне потрушування правою і лівою ногою;
- ходьба з глибокими вдихами та глибокими видихами.
 4.  Імітація метання на місці і в русі.

 Урок №11. Метання малого м'яча на дальність з розбігу
 В.п.- стоячи лівим (правим) боком у напрямку метання, випад вправо (вліво), ліва (права) рука в сторону, м'яч у правої (лівої) напівзігнутої руці, кисть з м'ячем відведена в сторону на рівні вуха, вага тіла на напівзігнутої правої (лівої) нозі, стопа правої (лівої) ноги розгорнута носком назовні на 30-45 градусів, поворот плечового пояса на 30-45 градусів з невеликим пригинання в попереку, активним розгинанням правої (лівої) ноги, тулуба та правої (лівої) руки виконати.

Те ж іншою рукою.












Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Фізична культура 2 семестр

Фізична культура 1 семестр