Дистанційне навчання 08.05


08.05
Мистецтво
Створюємо красу. Кольори: світлі й темні. Розбіл і замутнення спектральних кольорів; відтінки кольорів. Малювання гілочки яблуні (тонований папір, гуаш)


Квітуча яблуня за сонником

Пора цвітіння дерев завжди зачаровувала художників. Як багато  гарного настрою вона дарує нам усім — і дорослим, і дітям!


Які  почуття викликає в тебе картина?
 Які кольори  використали художники?
Доведи, що на картині  зображено весну.

Якими кольорами ти намалюєш ніжну квітучу гілочку
весняного дерева?
 Якими будуть квіти на ній?
 Який колір ти вибереш для стовбура?
 Пригадай, як зробити будь-який колір світлішим.
Намалюй квітучу гілочку яблуні на тонованому папері (гуаш).
 Роздмухуючи пляму, спочатку утвори  гілочку.
Потім намалюй цвіт пальчиком, змоченим у білу фарбу, а  листочки — у зелену.

Варіант 1



Варіант 2



Поспостерігай за квітучими деревами, помилуйся їх красою
 для створення гарного  настрою.


Я досліджую світ

Ми всі різні, а світ у нас – один на всіх

Los Niños que asisten a una Congregación son Más Felices y tienen ...

На світі живе дуже багато людей і всі вони різні. Люди відрізняються  за кольором шкіри, волоссям, кольором та формою очей, одягом, звичаями.
Усі ми – люди,  і усі ми подібні між собою.
Усі ми – різні, і цим цікаві один одному.
Що спільного між усіма людьми на Землі і чим вони відрізняються ?
Сядьмо тепер в міжнародний вагон.
І через гори – гайда за кордон.

Там за кордоном, на першій же станції,




Зразу відчуєм, що ми вже у Франції.
Там по - французьки говорять усі.

Замість «спасибі» кажуть «мерсі»

Потім поїдем у інші країни,
Різних хлоп’ят і дівчат там зустрінем.
Що розмовляють по – шведські, по – грецьки,
І по – німецькі, і по – турецьки…
Мені скажуть «здрастуй», а я – «до побачення»,
Але це не має великого значення,-
Із іноземними тими дітьми,
Великими друзями станемо ми.


Ми всі пов’язані одне з одним. Ми всі прагнемо миру, добра, дружби. Ми всі різні, але живемо на одній планеті Земля.
Що спільного між усіма людьми на Землі і чим вони відрізняються?


Математика
Дії з іменованими числами. Задачі. Упорядкування чисел за зростанням

Пригадай:






1.Каліграфічна хвилинка.Розташуй числа у порядку зростання(від найменшого до найбільшого).
7  77  39  67  2  65  44  88  5  24
 Робота за підручником (с.118):
завд.1,3,5 - письмово,
інші-усно.
Робота в зошиті - с.43.

Фізкультура
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи для метання м’яча. Вправи для опанування навичок володіння м’ячем (вправи з малим м’ячем). Рухлива гра
1. Види ходьби:
- ходьба на носках, руки на пояс;
- ходьба на зовнішній та внутрішній стороні стопи, руки до плечей;
- ходьба перекатом з п’ятки на носок, оберти руками вперед та назад.
2. Бігові вправи:- повільний біг;
- біг «змійкою»;
- біг схресним кроком;
- біг із захлестом гомілки назад;
- біг із доторканням руками до внутрішньої частини стопи;
- те саме, але із доторканням руками до зовнішньої частини стопи.
3.Вправи на розслаблення та відновлення дихання:
- поперемінне потрушування правою і лівою ногою;
- ходьба з глибокими вдихами та глибокими видихами.
4. Імітація метання на місці і в русі.

 Урок №11. Метання малого м'яча на дальність з розбігу
 В.п.- стоячи лівим (правим) боком у напрямку метання, випад вправо (вліво), ліва (права) рука в сторону, м'яч у правої (лівої) напівзігнутої руці, кисть з м'ячем відведена в сторону на рівні вуха, вага тіла на напівзігнутої правої (лівої) нозі, стопа правої (лівої) ноги розгорнута носком назовні на 30-45 градусів, поворот плечового пояса на 30-45 градусів з невеликим пригинання в попереку, активним розгинанням правої (лівої) ноги, тулуба та правої (лівої) руки виконати.

Те ж іншою рукою.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Фізична культура 2 семестр

Фізична культура 1 семестр