дистанційне навчання 07.05


07.04
Навчання грамоти
Читаю про дружбу і друзів. П.Воронько «Друзяки». «Бігла білка» (за Л.Савчук). Прислів’я
Потребности ребенка в разные периоды жизни (с рождения до 15 лет)
1.Правила дружби!
1. Дружба — це правда і чесність кожного.
2. Поважай тих, з ким дружиш.
3. Що вимагаю від друга, насамперед вимагаю від себе.
4. Ніколи нікого не обманюй, не ображай.
5. Ні до кого не чіпляйся, грай чесно, не дражнись.
6. Будь терплячим, не засмучуйся через невдачу.
7. Ти не кращий за всіх, але і не гірший за всіх!
8. Якщо вмієш добре грати, то навчи іншого.
9. Успіху можна досягти тільки разом, в колективі. Частіше кажи: «Нумо дружити», «Нумо грати!».
10. Ходи до школи. І хай вона буде тобі на радість!
2. Слухання вірша Платона Воронька «Друзяки».
3. Опрацювання вірша «Бігла білка» (за Людмилою Савчук)
4. Робота над притчею.
Жили-були два добрі товариші. В один момент вони посперечалися, і один з них дав ляпаса іншому.
Останній, відчуваючи біль, але нічого не кажучи, написав на піску: «Сьогодні мій найкращий друг дав мені ляпаса».
Вони продовжували йти і знайшли оазис, у якому вирішили скупатися. Той, який отримав ляпас, ледь не потонув і його друг його спас. Коли він отямився, він написав на камені: «Сьогодні мій найкращий друг урятував мені життя».
Той, хто дав ляпаса і який врятував життя своєму другові, запитав його:
— Коли я тебе образив, ти написав на піску, а тепер ти пишеш на камені. Чому?
Друг відповів:
— Коли хто-небудь нас ображає, ми повинні написати це на піску, щоб вітри могли це стерти. Але коли хто-небудь робить що-небудь нам гарне та добре, ми повинні викарбувати це на камені, щоб жоден вітер не зміг стерти це з нашої пам'яті.
— Чого навчає нас ця історія?
— Що є основою справжньої та вірної дружби? (Уміння пробачати і ніколи не залишати друга в біді.)
5. Гра «Збери прислів'я» (робота в парах).

Дружба та багатство —
... й вітер вириває.
Один — за всіх,
... наша сила.
Де гурт —
... дорожче багатства.
Одиноке дерево
... там і сила.
В нашій дружбі
... і всі — за одного.


Навчання грамоти
Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Вправляння у читанні числових виразів
1.Гра «З якої казки?»
«Біжить та й біжить... Перестріває його Вовк:
— Колобок, Колобок, я тебе з'їм!
— Не їж мене, Вовчику-братику, я тобі пісеньки заспіваю.
— Ану заспівай!
Я по засіку метений,
Я із борошна спечений, —
Я від баби втік,
Я від діда втік,
Я від Зайця втік,
То й від тебе втечу!» («Колобок».)
— Скільки звіряток у казці «Колобок»?
— Скільки людей?
— Назвіть вигаданого персонажа.
«Аж суне Вовчик — та й собі до рукавички, питається:
— А хто-хто в цій рукавичці живе?
— Мишка-шкряботушка, Жабка-скрекотушка, Зайчик-побігайчик та Лисичка-сестричка. А ти хто?
— Та я Вовчик-братик. Пустіть і мене!
— Та вже йди!
Уліз і той. Уже їх п'ятеро». («Рукавичка».)
— Скільки звіряток хотіло жити у рукавичці?
2. Каліграфічна хвилинка
— Напишіть каліграфічно велику літеру Х.
— Напишіть каліграфічно велику і малу літеру Жж.
— Поясніть, як вони пишуться.
— Запишіть їх у зошит.
3. Робота над віршем
— Прочитайте вірш.
Мав Сергійко десять слив,
Ними друзів пригостив:
Дві — Наталочці віддав,
Три — одержав Ярослав.
І Тимку дісталося двійко.
Скільки сливок з'їв Сергійко?
Ігор Січовик
- Як звати хлопчика?
- Сергійко мав сливи?
- Яким був хлопчик?
- Чим можна поділитися із товаришами?
- Чи зустрічали ви щедрих друзів?
-З ким ви ділилися у своєму житті?
— Підкресліть слова, які відповідають на питання скільки?.
— Допишіть речення.
У Сергійка було …(десять) слив.
Наталочці він віддав…(дві) сливи.
Ярослав одержав … (три) сливи.
Тимку дісталося …(дві) сливи.
Сергійко з'їв …(три) сливи.
4 Робота над логічною задачею.
— Прочитайте вірш.
Десять рук у рукавичках
Ліплять бабу-сніговичку.
Десять ніг місять сніг.
Ну а скільки діток всіх?
Станіслав Шаповалов
— Скільки всіх діток? (П'ятеро.)

— Запишіть відповідь.

Мистецтво
Створюємо красу. Диригент. Виконання: гра «Оркестр». Слухання: М.Лисенко хор «А вже весна» з опери «Зима і Весна»

Відвідуючи концерти, ти можеш побачити, що перед оркестром чи хором стоїть людина з паличкою. Це — диригент. Його праця дуже відповідальна. Від його рухів залежить злагодженість звучання великого колективу музикантів — оркестру чи хору.
Зверни увагу на виразні рухи диригента.

М. Лисенко. Хор "А вже весна" з опери "Зима і Весна"

https://www.youtube.com/watch?v=uwTRc1y97jU

Як відтворили весняний настрій музичні колективи - оркестр і хор?
Звучання яких інструментів оркестру ти впізнаєш?
Чи відповідає настрій картини прослуханій музиці?

Порівняй різні музичні колективи — хор та оркестр.
В якому з них тобі хотілося би брати участь?



Дизайн і технології
Клоун"Веселунчик".Робота з папером.Послідовність дій під час створення аплікації.Виготовлення клоуна за зразком


 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Фізична культура 2 семестр

Фізична культура 1 семестр