Дистанційне навчання 06.05
06.05
Навчання грамоти
Слова – назви дії
предметів. Виконання мовних вправ. Списування тексту, поданого рукописним
шрифтом

1 Каліграфічна хвилинка
— Напишіть каліграфічно велику літеру Д.
— Поясніть, як вона пишеться.
— Запишіть у зошит.
Перегляньте відео. Пригадайте слова-назви дії
предметів.
https://www.youtube.com/watch?v=8Ng3WsmpguU
https://www.youtube.com/watch?v=8Ng3WsmpguU
2. Робота над словами, які відповідають на питання «що
робить?».
— Доберіть до поданих слів назви дій.
— Запишіть за зразком.
Дощ
(що робить?) … (накрапає).
Сонце
(що робить?) …(світить).
Сніг
(що робить?) … (падає).
3. Робота над загадкою.
— Відгадайте загадку й запишіть відгадку.
Хто ж то тьохкає й туркоче, і щебече, і деркоче,
І ґелґоче, і курличе, і скрекоче, і кигиче,
Туркотить і цвірінчить, і пугикає, і кряче,
І кує, кудкудаче?..
Всі дорослі й дітлахи
Знають добре: то... (птахи).
— Підкресліть у вірші слова, які відповідають на питання
що робить?.
4. Гра «Хто що робить?» (с. 42).
— Прочитайте і пригадайте, хто як пересувається. Виберіть
правильну відповідь і запишіть пари слів за зразком.
— Прочитайте зразок.
(Кізочка (що
робить?)ходить.)
Білочка (що робить?) …(стрибає).
Змія (що робить?) …(повзає).
Муха (що робить?) …(літає).
Лелека (що робить?) … (літає).
Риба (що робить?) …
(плаває).
Ведмідь (що робить?) …(ходить).
5. Робота над значенням слів.
— Прочитайте слова. Підкресліть слова — назви дій, що ви
виконуєте на уроках.
Читаю, малюю, заважаю, граюся, думаю, відповідаю,
підказую, пишу, списую, співаю, відволікаю, розповідаю, жую, слухаю.
— Пригадаймо правила поведінки в школі!
Вчасно йди завжди до школи
Та не спізнюйся ніколи.
Вчись раніше пробудитись,
Щоб до школи не спізнитись.
Чемним будь, завжди вітайся
І при цьому — усміхайся.
Всіх вітай: дітей, батьків,
Друзів і учителів.
Слухай вчителя уважно
І веди себе поважно.
Щоб зуміти все зробити
Та все добре зрозуміти.
На уроці не гукай,
Завжди руку піднімай.
Там, де шум і крик буває,
Працездатності
немає.
6. Спишіть текст, поданий рукописним шрифтом
6. Спишіть текст, поданий рукописним шрифтом

Навчання грамоти
Читаю оповідання про дітей. Н. Вернигора «Моє місто». «Несправжня
вулиця» (за О. Кротюк)
1.Гра «Магазин»
— Що купили діти в магазині? Знайдіть малюнки, що відповідають звуковим
схемам.

— Чи доводилося вам з рідними ходити до магазину? Які
магазини ви відвідували? Які покупки ви робили?
— Запрошую вас у магазин! Вам необхідно зробити покупку
із трьох предметів.
Гра «Що покладем у
кошик?»
В розмальованій хустині,
Солоденька всередині.
Коли нею почастують,
Діти тішаться, ласують. (Цукерка.)
Тісто,
ягоди і крем,
Шоколад,
прикраси, джем.
Дуже
страву цю люблю
Її
в кондитерській куплю. (Тістечко.)
Як навколо об'їси —
Серединки не проси.
Ми такі гостинці:
Дірка в серединці. (Бублики.)
На
бурульку овоч схожий,
Та
розтанути не може.
В
корінці всі вітаміни
У
руденької... (морквини).
Сотню хусточок напнула,
Щоб у вуха не надуло,
І на шию ще хустину
Пов'язала... (капустина).
Фрукт
заморський і чубатий,
Носить
панцир він картатий.
Смаком
здивував всіх нас
Соковитий...
(ананас).
Помаранчева шкуринка
Та смачненька серединка.
Родом з теплих він країн.
Фрукт цей зветься... (апельсин).
— Що ви покладете у свій кошик? Поясніть свій вибір.
2. Слухання вірша Н. Вернигори «Моє місто»
3.Опрацювання тексту
«Несправжня вулиця» (за О. Кротюк)
- Про що йдеться у тексті?
- Втексті йдеться про несправжню вулицю?
- Чи задоволені були діти покупками?
-Якою ви б намалювали свою вулицю?
- Чому дідусеві не сподобалася вулиця?
- Що б ви зробили, аби ваша вулиця була найкращою?
3.Вправа «Продовжте речення».
Гарний день видався (для кого?) ... для Лесі з Дмитриком.
Дідусь купив онукам (що?) ... альбом, олівці, цукерки.
Повернувшись додому, Леся з Дмитриком узялися малювати (що?) ...
магазин, автобус, вулицю. — Чудова робота! — похвалив дідусь, — тільки вулиця (чия?)...
не наша.
4. Складання правил поведінки на
вулиці.
1. Ніколи не сміти
на вулиці. Папірці викидай у зазначеному місці.
2. Не псуй дерева, квіти.
3. Не дражни на вулиці тварин.
4. Ніколи не переходь дорогу на червоне світло, навіть коли поблизу
немає машин, краще переходити дорогу в спеціальних місцях для переходу — так
безпечніше.
5. Якщо тобі потрібно перейти дорогу, а в тому місці немає світлофора,
то уважно подивись в обидві сторони, щоб упевнитись, що поблизу немає машин, а
тільки потім переходь.
6. Будь особливо обережним під час переходу вулиці, коли в очі світить
сонце, яскраве сонячне світло сліпить очі, тоді ти можеш не помітити машину, що
наближається. Якщо на тобі немає шапочки з козирком, закрийся від сонця рукою
чи книжкою.
7. Грайся тільки на ігровому майданчику. Не вискакуй на проїжджу частину
з м'ячем чи іграшкою: ти ризикуєш не побачити машину і потрапити під її колеса.
8. Не катайся на велосипеді проїжджою частиною вулиці — це дуже
небезпечно.
Математика
Числовий промінь.Знаходження невідомого доданка. Геометричні фігури
Усний рахунок:

-Пригадайте, як знайти невідомий доданок?


Розвиваючі
мультфільми. Урок - геометричні фігури
Робота у зошиті- с.42
Організовуючі вправи.
Загальнорозвивальні вправи для метання м’яча. Вправи для опанування навичок
володіння м’ячем (вправи з малим м’ячем). Рухлива гра
1. Види ходьби:
- ходьба на носках, руки на пояс;
- ходьба на зовнішній та внутрішній стороні стопи, руки до плечей;
- ходьба перекатом з п’ятки на носок, оберти руками вперед та назад.
2. Бігові вправи:- повільний біг;
- біг «змійкою»;
- біг схресним кроком;
- біг із захлестом гомілки назад;
- біг із доторканням руками до внутрішньої частини стопи;
- те саме, але із доторканням руками до зовнішньої частини стопи.
3.Вправи на розслаблення та відновлення
дихання:
- поперемінне потрушування правою і лівою ногою;
- ходьба з глибокими вдихами та глибокими видихами.
4. Імітація метання на місці і в
русі.

В.п.- стоячи лівим (правим) боком у напрямку метання,
випад вправо (вліво), ліва (права) рука в сторону, м'яч у правої (лівої)
напівзігнутої руці, кисть з м'ячем відведена в сторону на рівні вуха, вага тіла
на напівзігнутої правої (лівої) нозі, стопа правої (лівої) ноги розгорнута
носком назовні на 30-45 градусів, поворот плечового пояса на 30-45 градусів з невеликим пригинання в попереку,
активним розгинанням правої (лівої) ноги, тулуба та правої (лівої) руки
виконати.
Те ж іншою рукою.

Рухлива гра
https://www.youtube.com/watch?v=kPyxgTP0bZA&list=PLElG6fwk_0UmWfbppU9Y_Qp8kOGDOvfDs&index=13&t=0s
Я досліджую світ
Хто що робить


1.Відгадати загадки
:
Громадян охороняє
і порушників шукає.
(Поліцейський)
Із пожежами воює,
від вогню усе
рятує.
Із кермом
приятелює,
все дорогами
мандрує.
(Водій)
Залюбки він
куховарить —
нам смачненькі
страви варить.
(Кухар)
Спритно зайчика за
вуха
дістає із капелюха.
(Фокусник)
-«Кожна професія —
це вміння добре виконувати певну роботу, створювати різні речі, надавати
послуги тощо».
2.Намалювати професії,
в яких люди працюють:
· з іншими
людьми;
· з технікою;
· з тваринами
або рослинами.
3. Запитання для
обговорення:
- Чи є серед
переліку професій ті, які вам найбільше подобаються? Які?
- Що потрібно
робити, щоб досягти успіху у будь-якій професії?
4.Підсумок: «З ким
або чим би людина не працювала: з іншими людьми, технікою або рослинами чи
тваринами, необхідно мати не тільки хороші знання, а й бути охайними,
старанними, працьовитими. Ці риси знадобляться у будь-якій професії».
5. Уявіть, що було б якби:
· Не вийшли на
роботу водії громадського транспорту? (Нікуди не можна поїхати, діти не змогли
б доїхати до школи, дитячих садків, а дорослі - на роботу);
· Водії, які
розвозять продукти? (Немає товарів у продуктових магазинах);
· А чи знаєте ви
хто такий електрик? (Це людина яка працює з електрикою, зі струмом). А що сталося
б, якщо не було б електрика? (Немає світла. У домівках темно, не працюють
холодильники, телевізори, комп'ютери);
· Не працюють
пожежники? (Якщо буде пожежа, можуть згоріти всі будівлі);
· Якщо б не було
професії вчителя? (Ми б не отримали освіту);
· Не будуть
працювати лікарі? (Всі хворітимуть)
6. Прочитайте вірш
Ю. Тувіма «Усі для всіх»:
Муляр житла мурує,
А кравець мусить
шити...
Але щоб то пошив
він,
Якби не мав де
жити?
Але й муляр не міг
би
Навіть вийти із
дому,
Як не мав фартуха б
він
Та й штанів ще при
цьому.
Пекар чоботи носить
-
Швець пошив їх
дбайливо.
А шевцеві без хліба
Ну ніяк не можливо!
Для загального
блага,
Не жаліючи сили,
Треба всім
працювати,
Мій читачику милий.
Ю.Тувім
Запитання для
обговорення:
· Які професії
згадуються у вірші? Чим вони є корисними?
· Чому поет вважає
усі професії важливими?
Підсумок: «Усі
професії потрібні людям для їхнього комфортного життя, безпеки, навчання,
розваг, тому й усі є важливими».
7. Подивитися відео із загадками про професії
7. Подивитися відео із загадками про професії
8.Продовжити
речення: «Я думаю, що найцікавіша професія - це...» або «Я хочу більше
дізнатися про професію...».
Коментарі
Дописати коментар