Дистанційне навчання 06.05



06.05
Навчання грамоти
Слова – назви дії предметів. Виконання мовних вправ. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом
Добукварик - презентація з різне
1 Каліграфічна хвилинка
— Напишіть каліграфічно велику літеру Д.
— Поясніть, як вона пишеться.
— Запишіть у зошит. 
Перегляньте відео. Пригадайте слова-назви дії предметів.


https://www.youtube.com/watch?v=8Ng3WsmpguU
2. Робота над словами, які відповідають на питання «що робить?».
— Доберіть до поданих слів назви дій.
— Запишіть за зразком.
Дощ (що робить?) … (накрапає).
Сонце (що робить?) …(світить).
Сніг (що робить?)  … (падає).
3. Робота над загадкою.
— Відгадайте загадку й запишіть відгадку.
Хто ж то тьохкає й туркоче, і щебече, і деркоче,
І ґелґоче, і курличе, і скрекоче, і кигиче,
Туркотить і цвірінчить, і пугикає, і кряче,
І кує, кудкудаче?..
Всі дорослі й дітлахи
Знають добре: то... (птахи).
— Підкресліть у вірші слова, які відповідають на питання що робить?.
4. Гра «Хто що робить?» (с. 42).
— Прочитайте і пригадайте, хто як пересувається. Виберіть правильну відповідь і запишіть пари слів за зразком.
— Прочитайте зразок.
 (Кізочка (що робить?)ходить.)
Білочка (що робить?)  …(стрибає).
Змія (що робить?)   …(повзає).
Муха (що робить?)  …(літає).
Лелека (що робить?)  … (літає).
Риба (що робить?)  … (плаває).
Ведмідь (що робить?)  …(ходить).
5. Робота над значенням слів.
— Прочитайте слова. Підкресліть слова — назви дій, що ви виконуєте на уроках.
Читаю, малюю, заважаю, граюся, думаю, відповідаю, підказую, пишу, списую, співаю, відволікаю, розповідаю, жую, слухаю.
— Пригадаймо правила поведінки в школі!
Вчасно йди завжди до школи
Та не спізнюйся ніколи.
Вчись раніше пробудитись,
Щоб до школи не спізнитись.
Чемним будь, завжди вітайся
І при цьому — усміхайся.
Всіх вітай: дітей, батьків,
Друзів і учителів.
Слухай вчителя уважно
І веди себе поважно.
Щоб зуміти все зробити
Та все добре зрозуміти.
На уроці не гукай,
Завжди руку піднімай.
Там, де шум і крик буває,
Працездатності немає. 
6. Спишіть текст, поданий рукописним шрифтом

Навчання грамоти

Читаю оповідання про дітей. Н. Вернигора «Моє місто». «Несправжня вулиця» (за О. Кротюк)
1.Гра «Магазин»
— Що купили діти в магазині? Знайдіть малюнки, що відповідають звуковим схемам. 

sndti_f+2-450

— Чи доводилося вам з рідними ходити до магазину? Які магазини ви відвідували? Які покупки ви робили? 
— Запрошую вас у магазин! Вам необхідно зробити покупку із трьох предметів.

Гра «Що покладем у кошик?»
В розмальованій хустині,
Солоденька всередині.
Коли нею почастують,
Діти тішаться, ласують. (Цукерка.)
                   Тісто, ягоди і крем,
                   Шоколад, прикраси, джем.
                   Дуже страву цю люблю
                   Її в кондитерській куплю. (Тістечко.)
Як навколо об'їси —
Серединки не проси.
Ми такі гостинці:
Дірка в серединці. (Бублики.)
                   На бурульку овоч схожий,
                   Та розтанути не може.
                   В корінці всі вітаміни
                   У руденької... (морквини).
Сотню хусточок напнула,
Щоб у вуха не надуло,
І на шию ще хустину
Пов'язала... (капустина).
                   Фрукт заморський і чубатий,
                   Носить панцир він картатий.
                   Смаком здивував всіх нас
                   Соковитий... (ананас).
Помаранчева шкуринка
Та смачненька серединка.
Родом з теплих він країн.
Фрукт цей зветься... (апельсин).

— Що ви покладете у свій кошик? Поясніть свій вибір.
2. Слухання вірша Н. Вернигори «Моє місто»
3.Опрацювання тексту  «Несправжня вулиця» (за О. Кротюк)
 - Про що йдеться у тексті?
- Втексті йдеться про несправжню вулицю?
- Чи задоволені були діти покупками?
-Якою ви б намалювали свою вулицю?
- Чому дідусеві не сподобалася вулиця?
- Що б ви зробили, аби ваша вулиця була найкращою?
3.Вправа «Продовжте речення».
Гарний день видався (для кого?) ... для Лесі з Дмитриком.
Дідусь купив онукам (що?) ... альбом, олівці, цукерки.
Повернувшись додому, Леся з Дмитриком узялися малювати (що?) ... магазин, автобус, вулицю. — Чудова робота! — похвалив дідусь, — тільки вулиця (чия?)... не наша.
4. Складання правил поведінки на вулиці.
1. Ніколи не сміти на вулиці. Папірці викидай у зазначеному місці.
2. Не псуй дерева, квіти.
3. Не дражни на вулиці тварин.
4. Ніколи не переходь дорогу на червоне світло, навіть коли поблизу немає машин, краще переходити дорогу в спеціальних місцях для переходу — так безпечніше.
5. Якщо тобі потрібно перейти дорогу, а в тому місці немає світлофора, то уважно подивись в обидві сторони, щоб упевнитись, що поблизу немає машин, а тільки потім переходь.
6. Будь особливо обережним під час переходу вулиці, коли в очі світить сонце, яскраве сонячне світло сліпить очі, тоді ти можеш не помітити машину, що наближається. Якщо на тобі немає шапочки з козирком, закрийся від сонця рукою чи книжкою.
7. Грайся тільки на ігровому майданчику. Не вискакуй на проїжджу частину з м'ячем чи іграшкою: ти ризикуєш не побачити машину і потрапити під її колеса.
8. Не катайся на велосипеді проїжджою частиною вулиці — це дуже небезпечно.


Математика
Числовий промінь.Знаходження невідомого доданка. Геометричні фігури

Усний рахунок:

-Пригадайте, як знайти невідомий доданок?



 Розвиваючі мультфільми. Урок - геометричні фігури


Робота у зошиті- с.42

Фіз культура
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи для метання м’яча. Вправи для опанування навичок володіння м’ячем (вправи з малим м’ячем). Рухлива гра
1. Види ходьби:
- ходьба на носках, руки на пояс;
- ходьба на зовнішній та внутрішній стороні стопи, руки до плечей;
- ходьба перекатом з п’ятки на носок, оберти руками вперед та назад.
2. Бігові вправи:- повільний біг;
- біг «змійкою»;
- біг схресним кроком;
- біг із захлестом гомілки назад;
- біг із доторканням руками до внутрішньої частини стопи;
- те саме, але із доторканням руками до зовнішньої частини стопи.
3.Вправи на розслаблення та відновлення дихання:
- поперемінне потрушування правою і лівою ногою;
- ходьба з глибокими вдихами та глибокими видихами.
4. Імітація метання на місці і в русі.
Урок №11. Метання малого м'яча на дальність з розбігу


 В.п.- стоячи лівим (правим) боком у напрямку метання, випад вправо (вліво), ліва (права) рука в сторону, м'яч у правої (лівої) напівзігнутої руці, кисть з м'ячем відведена в сторону на рівні вуха, вага тіла на напівзігнутої правої (лівої) нозі, стопа правої (лівої) ноги розгорнута носком назовні на 30-45 градусів, поворот плечового пояса на 30-45 градусів з невеликим пригинання в попереку, активним розгинанням правої (лівої) ноги, тулуба та правої (лівої) руки виконати.

Те ж іншою рукою.
Я досліджую світ
Хто що робить

ТОП-10 найпрестижніших професій в Україні. Інфографіка
Які професії найпопулярніші на Волині | Волинь 24 - новини Волині ...


1.Відгадати загадки :
Громадян охороняє
і порушників шукає.
(Поліцейський)
Із пожежами воює,
від вогню усе рятує.
Із кермом приятелює,
все дорогами мандрує.
(Водій)
Залюбки він куховарить —
нам смачненькі страви варить.
(Кухар)
Спритно зайчика за вуха
дістає із капелюха.
(Фокусник)
-«Кожна професія — це вміння добре виконувати певну роботу, створювати різні речі, надавати послуги тощо».
2.Намалювати професії, в яких люди працюють:
·    з іншими людьми;
·     з технікою;
·     з тваринами або рослинами.
3. Запитання для обговорення:
- Чи є серед переліку професій ті, які вам найбільше подобаються? Які?
- Що потрібно робити, щоб досягти успіху у будь-якій професії?
4.Підсумок: «З ким або чим би людина не працювала: з іншими людьми, технікою або рослинами чи тваринами, необхідно мати не тільки хороші знання, а й бути охайними, старанними, працьовитими. Ці риси знадобляться у будь-якій професії».
5. Уявіть, що було б якби:
· Не вийшли на роботу водії громадського транспорту? (Нікуди не можна поїхати, діти не змогли б доїхати до школи, дитячих садків, а дорослі - на роботу);
· Водії, які розвозять продукти? (Немає товарів у продуктових магазинах);
· А чи знаєте ви хто такий електрик? (Це людина яка працює з електрикою, зі струмом). А що сталося б, якщо не було б електрика? (Немає світла. У домівках темно, не працюють холодильники, телевізори, комп'ютери);
· Не працюють пожежники? (Якщо буде пожежа, можуть згоріти всі будівлі);
· Якщо б не було професії вчителя? (Ми б не отримали освіту);
· Не будуть працювати лікарі? (Всі хворітимуть)
6. Прочитайте вірш Ю. Тувіма «Усі для всіх»:
Муляр житла мурує,
А кравець мусить шити...
Але щоб то пошив він,
Якби не мав де жити?
Але й муляр не міг би
Навіть вийти із дому,
Як не мав фартуха б він
Та й штанів ще при цьому.
Пекар чоботи носить -
Швець пошив їх дбайливо.
А шевцеві без хліба
Ну ніяк не можливо!
Для загального блага,
Не жаліючи сили,
Треба всім працювати,
Мій читачику милий.
                   Ю.Тувім
Запитання для обговорення:
· Які професії згадуються у вірші? Чим вони є корисними?
· Чому поет вважає усі професії важливими?
Підсумок: «Усі професії потрібні людям для їхнього комфортного життя, безпеки, навчання, розваг, тому й усі є важливими».
7. Подивитися відео із загадками про професії

8.Продовжити речення: «Я думаю, що найцікавіша професія - це...» або «Я хочу більше дізнатися про професію...».


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Фізична культура 2 семестр

Фізична культура 1 семестр