Дистанційне навчання 29.04
29.04
Навчання грамоти
Читаю вірші про
пори року. Ф. Петров «Від зими і до зими». «У якому місяці?» (За К. Перелісною)

1.Читання пірамідок слів.

1.Читання пірамідок слів.
зи
ма
вес на лі то
тра
вень
жов тень лю
тий
листо пад бере зень кві тень
Робота над
загадкою.
Із дванадцяти братів
Троє землю прикрашали,
Троє сонцем зігрівали,
Троє сипали дощами,
Троє віяли снігами.
Як же звати цих братів?
3. Бесіда.
- Скільки є братів
- місяців?
- Прочитаємо назви
місяців.
Січень Липень
Лютий Серпень
Березень Вересень
Квітень Жовтень
Травень Листопад
Червень Грудень
-
Який
з них зараз за вікном, які ознаки допомогли розпізнати що саме зараз цей місяць?
- Після
цього загадку кілька разів читають учні.
4.Опрацювання
тексту. Вірш Ф. Петрова «Від зими до зими»
1)
Читання
твору
5.Словникова робота:
копиця — (сіна) стіжок ;
гаптувати — вишивати.
Березень плаче — з
берізок тече сік. Квітень квітує — починають розцвітати весняні квіти. У травні
швидко росте трава, а в червні її косять. У липні цвіте липа і бджоли летять до
лип збирати нектар. А в серпні косять хліб. Раніше зрізали стебла жита (ржи),
пшениці серпами, і тому місяць отримав таку назву. У вересні зацвітає верес —
вічнозелений низенький кущик із дуже дрібним і численним листям та лілово-рожевими квіточками,— тому і місяць —
вересень. У вересні починають збирати фрукти. А ось чому місяці жовтень і
листопад дістали такі назви, ви самі, мабуть, знаєте і можете розповісти.
«Гаптує сорочку», тобто вишиває різними кольорами. У грудні починаються морози.
Земля змерзається у грудки ,тому і грудень. Починається зима.
6.Робота над
малюнками
- Розгляньте
малюнки. Які
пори року зображено на них?
Назви місяці кожної
пори року.
7.Самостійне вірша К. Перелісної «У якому місяці?»
Навчання грамоти
Поділ слів на
склади. Виконання мовних вправ. Вибіркове списування
1.Мовні ігри
1) Гра «Добери склад».
— Доберіть склад, щоб утворилося слово.
Гру...— ша... — кали... — воро... — по... — сос... — коро...
2) Гра «Чарівні склади».
Місцями поміняй склади
І з них слова нові склади.
Марко — комар, банка — кабан, наша — шана, лапи — пила, трава — ватра,
маса — сама, трохи — хитро, рама — мара.
2. Закріплення
навичок письма вивчених букв
Письмо великих букв Л, М, А, Я.
3. Каліграфічна хвилинка
Завдання
— Напишіть каліграфічно:
Кр ан вел ньо
Крашанки і писанки — прикраса великоднього столу.
Завдання
— Прочитайте речення.
У книзі сорок сторінок. У сорок скрипучий голос. На березі пасуться
кози. На березі з’явилися листочки.
— Прочитайте речення, правильно наголошуючи слова. Спишіть речення.
Слово із одним складом називається односкладовим (рак, мак), двома – двоскладовим (ко-ма, па-ва, пав-лін), …, багатьма – багатоскладовим (по-лу-ни-ця).
Склад, що закінчується голосним звуком, називається відкритим (риб-ка). Склад, що закінчується приголосним звуком, називається закритим (мак, риб-ка).
Склад, що починається голосним звуком, називається неприкритим (а-на-нас, О-ля). Склад, що починається приголосним звуком, називається прикритим (а-на-нас, О-ля). Українська мова має переважно прикриті склади.
Слова з рядка в рядок переосять по складах за правилами.
1. Односкладові слова не переносять: мак, рак.
2. Не переносять склад, що складається з одної букви (неправильно о-рел).
3. Букви й та ь під час переносу слів не можна відривати від попередньої букви. Перенось так: ліній-ка або лі-нійка, ляль-ка або ля-лька.
4. Буквосполучення ьо, буквосполучення йо при переносі не розривається: пеньо-чок, пе-ньочок, пе-ньо- чок, міль-йон.
5. Не можна розривати буквосполучення дж, дз, коли воно позначає один звук [дж], [дз]: ґу-дзик, си-джу, за-дзеленчав, по-дзвонив, хо-джу.
Переглянь відео і запам'ятай!
4.
Виконання письмових вправ
Гра
«Шифрувальник»
—
Запишіть слова. Поділіть слова на склади, поставте наголос.
РБЕБО
КАЛБІ
КВВО
МІДЬДЕВ
КАЛДЖІБ
—
Яка тварина «зайва»? Поясніть свій вибір. (Бджілка)
—
Переставте речення так, щоб утворився текст. Запишіть його. Поставте наголос у
словах першого речення.
1)
На зупинці в автобус зайшла старенька бабуся.
2)
Бабуся подякувала Ігореві й сіла.
3)
Хлопчик схопився з місця.
4) Ігор з мамою їхали автобусом.
5.Вибіркове списування. Спишіть слова: спочатку
двоскладові, а потім трискладові:
Молоток, лимон,
пінгвін, літак, листочок, маляр, кактус, бабуся, корабель, актор, дзвіночок.
Фізкультура

Математика
Нерівності. Числовий промінь.
Робота з даними
1. Усний рахунок

1. Усний рахунок

2. Каліграфічна хвилинка. Записати усі числа дев'ятого десятка (81 82 ...)
3. Пригадай:

3. Пригадай:

Щоб виконати
додавання на числовому промені, треба «крокувати» від даного числа вправо,
причому слід зробити стільки «кроків», скільки вказує число, яке додаємо. У
такий спосіб опинимося в тій точці числового променя, яка відповідає результату
додавання.
Щоб виконати
віднімання на числовому промені, треба «крокувати» від даного числа вліво,
причому слід зробити стільки кроків, скільки вказує число, яке віднімаємо. У
такий спосіб опинимося в тій точці числового променя, яка відповідає результату
віднімання.

5.Робота у зошиті-с.40
Фізкультура
Організовуючі вправи.
Загальнорозвивальні вправи для метання м’яча. Вправи для опанування навичок
володіння м’ячем (вправи з малим м’ячем). Рухлива гра
1. Види ходьби:
- ходьба на носках, руки на пояс;
- ходьба на зовнішній та внутрішній стороні стопи, руки до плечей;
- ходьба перекатом з п’ятки на носок, оберти руками вперед та назад.
2. Бігові вправи:- повільний біг;
- біг «змійкою»;
- біг схресним кроком;
- біг із захлестом гомілки назад;
- біг із доторканням руками до внутрішньої частини стопи;
- те саме, але із доторканням руками до зовнішньої частини стопи.
3.Вправи на
розслаблення та відновлення дихання:
- поперемінне потрушування правою і лівою ногою;
- ходьба з глибокими вдихами та глибокими видихами.
4. Імітація метання на місці і в
русі.


В.п.- стоячи
лівим (правим) боком у напрямку метання, випад вправо (вліво), ліва (права)
рука в сторону, м'яч у правої (лівої) напівзігнутої руці, кисть з м'ячем
відведена в сторону на рівні вуха, вага тіла на напівзігнутої правої (лівої)
нозі, стопа правої (лівої) ноги розгорнута носком назовні на 30-45 градусів,
поворот плечового пояса на 30-45 градусів з невеликим
пригинання в попереку, активним розгинанням правої (лівої) ноги, тулуба та
правої (лівої) руки виконати.
Те ж іншою рукою.

Коментарі
Дописати коментар