Дистанційне навчання 28.04


28.04
Я досліджую світ
Символи держави – прапор, герб, гімн
Державні символи України. Стенди пластикові: продажа, цена в ...

1.Легенда. Давно-давно жила колись жінка. І було в неї три сини. Росли вони чесними, сміливими, дуже любили свою матусю. Підросли вони і вирішили піти у світ. Вирушив у дорогу найстарший син. Мати на згадку про себе подарувала йому золоту корону з трьома промінцями. Пішов син між люди. Як його назвали? (Тризуб). Настала черга середнього сина. Йому мати подарувала в дорогу синьо-жовту тканину. Своїми звитяжними ділами  прославляв він свою матір. Яке ім’я одержав середній син? (Прапор). А там, де був найменший син, завжди лунала дзвінкоголоса пісня. Адже мати своєму наймолодшому синові подарувала красивий солов’їний  голос. І одержав син за свій голос і величний спів ім’я Гімн.
Словничок
Державний символ – знак, зображення або мелодія, які відображають якісь суттєві прикмети певної держави.

 2. Поетична хвилинка.
Наш герб
Наш герб – тризуб –
Це воля, слава й сила.
Наш герб – тризуб.
Недоля нас скосила,
Та ми зросли, ми є,
Ми завжди будем,
Добро і пісню
Несемо  ми людям.     Наталка Поклад
Наш прапор
Небеса блакиті сяють з глибини,
А пшеничні й житні мерехтять лани.
Образ цей не зблідне, хоч минуть жнива,             
Це знамено рідне – злото й синява.
Прапор наш, як літо, в сонці майорить:                
По долині – жито, по горі блакить.
                       Дмитро Павличко
1.Прапор.Сині і жовті барви використовувалися під час війни під проводом Б.Хмельницького. Потім їх почали використовувати Українські Січові стрільці та Українська Повстанська Армія. Вибір кольорів був умотивований такими міркуваннями.
Жовтий колір - це колір пшеничної ниви, колір хліба, зерна, що дарує життя всьому сущому на землі, це колір жовтогарячого сонця, без лагідних променів якого не дозрів би, не заколосився б хліб. Це символ достатку українського народу. Блакитний, синій колір - це колір ясного, чистого, мирного неба. Це колір води, без якої не дозрів би хліб. І ще - це колір миру.

Прапор – Державний символ України. Легенди, історія, значення

   2.  Тризуб – тисячолітній священний знак, і ми пишаємося тим, що він став Державним Гербом нашої країни.
У слові тризуб міститься число «три». Така повага до трійки невипадкова. Наші предки були переконані, що тризуб (трійця) відображає триєдність сили, яка створила світ і життя в ньому.
       Сучасний герб символізує спорідненість поколінь, мир і творчу працю і є продовженням у розвитку традицій українського народу, продовженням славних сторінок історії України.
Державні символи Президента України | Національна бібліотека ...











3. Державним гімном України є пісня «Ще не вмерла України ні Слава, ні Воля», Слова цієї пісні так припали до серця українцям, що вони навіть приписували їх Т. Г. Шевченку. Проте справжнім автором тексту є Павло Чубинський.
    Створення українського гімну бере початок з осені 1862 року: український етнограф, фольклорист, поет Павло Платонович Чубинський пише вірш «Ще не вмерла Україна». Поширення цього вірша сталося миттєво.
Знаний композитор того часу Михайло Вербицьций, захоплений віршем Павла Чубинського пише музику до нього. Вперше вірш був надрукований у 1863, а з нотами — 1865. Офіційно «Музична редакція» державного гімну була прийнята Верховною радою України 15 січня 1992 року, закон про Гімн України — 6 березня 2003 року.

Гімн, герб та прапор України - презентація з я і Україна










4. Слухання гімну.

5. Робота за підручником ст. 64-65

Державні символи

https://www.youtube.com/watch?v=UTpSQvivMnM

Народні символи 

https://www.youtube.com/watch?v=uQGQ8ALsrP8

Навчання грамоти
Приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. Удосконалення вимови окремих звуків. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.
1. Мовні ігри
1) Гра «Заміни букву, щоб вийшло слово».
З о — метал, яким паяють,
Його люди добре знають.
О на с зміни,
З ним ти речення склади. (Олово, слово)
2) Гра «Нові слова».
— Переставте букви, щоб отримати нове слово.
Наприклад: осел — село.
Лісок, гори, тіло, дошка, нора, лови, наголос, смола, сосна.
2. Закріплення навичок письма вивчених букв
Письмо великих букв С, Є, Х, Ж, О, Ю, Ф, З.

3. Пропедевтика української мови
— Прочитайте букви, що позначають приголосні звуки.
Бб Вв Гг Ґґ Дд Жж Зз Йй Кк Лл Мм Нн Пп Рр Сс Тт Фф Хх Цц Чч Шш Щщ
— Яка буква позначає два звуки?
— Яка буква завжди позначає м’який звук?
— Які букви позначають дзвінкі звуки?
— Які букви позначають глухі звуки?
4. Виконання письмових вправ
Завдання
— Уважно прочитайте слова. Що змінилося в кожному слові?
— Назвіть звуки, якими відрізняються пари слів.
пісок — лісок     
слива — злива
халат — салат    
лід — ліс
— Спишіть слова, підкресліть букви, що позначають приголосні звуки.
Завдання
Списати текст. Підкреслити букви, що позначають приголосні звуки

Лариса і Олена у степу. Тут квіти, трави. Олена сплела великі вінки. Високо пролетів орел.


Навчання грамоти
Читаю авторську казку. О. Зубер «Як заєць сон шукав»
1. У кожному слові візьміть останню букву і складіть слово.
Солов'ї    вуж    білка    віник
(Їжак.)
 Казка Їжачок читати онлайн
     Знайдіть зазначені букви. Зі знайдених букв складіть слово.
Ваза      Єнот      Перець
3, 2      1      5, 6
(Заєць.)

заяц картинки, Фотографии и изображения - 123RF

— Як ви гадаєте, що спільного у їжака і зайчика?
— У якій казці можна зустріти цих героїв?
2. Робота за підручником
Робота із заголовком.
— Прочитайте заголовок оповідання. Як ви гадаєте, про що йтиметься у казці?
Читання казки
Гра «Який? Яка? Яке?»
Зайчик який?
Їжак який?
Сова яка?
Читати онлайн казку Юрія Ярмиша про нічний переполох

Гра «Слідопити».
— Знайдіть і прочитайте, коли все почалося.
— Знайдіть і прочитайте, де зайчик шукав сон.
— Знайдіть і прочитайте, до кого він звернувся за порадою.
— Знайдіть і прочитайте, то де зайчик заснув.
Відповісти на запитання
— Хто не міг заснути?
— З ким зустрівся зайчик?
— Чим закінчилася казка? Орієнтовні товсті запитання
— Чому зайчик не міг заснути?
— Як допомогла сова зайчикові?
— Що було б, якби зайчик не зміг знайти сон?

 Гра «Дочитай речення»
Сидить під ялинкою….
Де ж ти сон загубив?....
Позаглядав він під ялинкою…
Пішов Зайчик до старої сосни…
Бачу, бачу !...
А вранці розплющив очі….
Повторне читання казки учнями.(Самостійно).

Робота за малюнками на стр.88-89 букваря.


Математика
Нерівності. Числовий промінь. Робота з даними
1. Усна лічба
• Яке число більше від 15 на 1?
• Яке число менше від 13 на 1?
• Яке число треба відняти від 18, щоб одержати 10?
• Яке число треба додати до 10, щоб одержати 19?
• Запишіть число, у якому 1 десяток 3 одиниці.
• Перший доданок 10, другий доданок 7. Чому дорівнює сума?
• Зменшуване 16, від’ємник 10. Чому дорівнює різниця?
2. Гра «Хто складе якомога більше прикладів»?
Числа: 91; 5; 83; 71; 14; 9
3.Математичний диктант
— Запишіть таку різницю чисел, у якій зменшуване — найбільше число другого десятка, а від’ємник — найменше натуральне число.
— Запишіть суму чисел 14 і 5.
— Число 17 збільште на 2.
— Число 16 зменште на 5.
4. Робота за підручником (ст. 115)
№1,2 -усно
№3. Записати. Пригадати:

Рівність. Нерівність - МАТЕМАТИЧНІ ВИРАЗИ. РІВНОСТІ. НЕРІВНОСТІ ...
№4 - письмово
№5 - виконати за допомогою числового променя



5. Задачі для кмітливих
1) На годівниці сиділо 5 горобців і 2 синиці. Полетіли 3 птаха. Чи був серед них хоча б один горобець?
2) У кошику три яблука. Як поділити їх між трьома дітьми так, щоб одне яблуко залишилося в кошику? (Віддати одне яблуко разом з кошиком.)


Фізкультура
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи для метання м’яча. Вправи для опанування навичок володіння м’ячем (вправи з малим м’ячем). Рухлива гра
1. Види ходьби:
- ходьба на носках, руки на пояс;
- ходьба на зовнішній та внутрішній стороні стопи, руки до плечей;
- ходьба перекатом з п’ятки на носок, оберти руками вперед та назад.
2. Бігові вправи:- повільний біг;
- біг «змійкою»;
- біг схресним кроком;
- біг із захлестом гомілки назад;
- біг із доторканням руками до внутрішньої частини стопи;
- те саме, але із доторканням руками до зовнішньої частини стопи.
3.Вправи на розслаблення та відновлення дихання:
- поперемінне потрушування правою і лівою ногою;
- ходьба з глибокими вдихами та глибокими видихами.
4. Імітація метання на місці і в русі.
Урок №11. Метання малого м'яча на дальність з розбігу

 В.п.- стоячи лівим (правим) боком у напрямку метання, випад вправо (вліво), ліва (права) рука в сторону, м'яч у правої (лівої) напівзігнутої руці, кисть з м'ячем відведена в сторону на рівні вуха, вага тіла на напівзігнутої правої (лівої) нозі, стопа правої (лівої) ноги розгорнута носком назовні на 30-45 градусів, поворот плечового пояса на 30-45 градусів з невеликим пригинання в попереку, активним розгинанням правої (лівої) ноги, тулуба та правої (лівої) руки виконати.

Те ж іншою рукою.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Фізична культура 2 семестр

Фізична культура 1 семестр