Дистанційне навчання 27.04
27.04
Я досліджую світ
Твоя країна – Україна

1.Опрацювання вірша
СОНЯЧНИЙ ДІМ
Привітний і світлий наш сонячний дім,
Як радісно й весело жити у нім.
Тут мамина пісня і усмішка тата.
В любові й добрі тут зростають малята.
Дзвінка наша пісня до сонечка лине:
«Мій сонячний дім – це моя Україна!»
А. Німенко
2.Робота з прислів’ями. Пояснити їхнє значення .
Батьківщина – мати, умій за неї постояти.
Без Батьківщини немає людини.
Бережи Вітчизну, як око, і вона тебе завжди берегтиме.
Будь-кому мила своя країна.
Україна – мати, за неї треба головою стояти.
Всяка пташка своє гніздо знає.
Грудка рідної землі дорожча за золото.
Додому і кінь жвавіше біжить.
Батьківщина – мати, умій за неї постояти.
Без Батьківщини немає людини.
Бережи Вітчизну, як око, і вона тебе завжди берегтиме.
Будь-кому мила своя країна.
Україна – мати, за неї треба головою стояти.
Всяка пташка своє гніздо знає.
Грудка рідної землі дорожча за золото.
Додому і кінь жвавіше біжить.
3.Робота за підручником ст. 62-63
Математика
Числові вирази. Рівності. Геометричні фігури
1. Усна лічба
• Зменшуване 76, від’ємник — 32. Знайдіть різницю.
• Яке число більше 69 на 1?
• Збільшіть це число на 8.
• Зменшуване 59, різниця — 37. Чому дорівнює від'ємник?
• Від якого числа треба відняти 8, щоб вийшло 21?
• До якого числа треба додати 5, щоб вийшло 28?
2. Актуалізація опорних знань
— Визначте істинні та хибні висловлювання. Візьміть до уваги: питальні речення не є висловлюваннями.
• Усі геометричні фігури — многокутники. (Хибне)
• У одному метрі 100 см? (Істинне)
• Щоб порівняти два числа, треба від більшого відняти менше. (Істинне)
• 30 + 7 — це сума розрядних доданків числа 73. (Хибне)
3. Хвилинка каліграфії з логічним завданням
Ряд чисел: 27; 24; 5; 42; 72; 96; 22.
— Визначте «зайве» число. (Число 5 — одноцифрове.)
— Підкресліть ту, яка найбільше вам подобається.
— Назвіть найбільше число.
— Назвіть найменше число.
4. Робота з підручником ( ст.114)
№ 1, 5, 6,7 – письмово, всі інші – усно
Зошит ст. 39
Навчання грамоти
Голосні звуки. Звуковий аналіз слів. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом
1. Мовні ігри
1) Гра «Назвіть "сусідів"».
— Назвіть «сусідів» звука [а] в таких словах: басейн, плащ, залізо, упав, комахи, каже, драбина, жайвір, малий, гай...
2) Гра «Утвори нове слово».
— На початку або в кінці слова додайте букву, щоб утворилося нове слово.
Луг — плуг; риба — рибак; коса — косар; мак — смак.
2. Закріплення навичок письма вивчених букв
Письмо великих букв із заокругленням уліво: І, Ї, Г, П, Т, У, Р.
3.Завдання
— Пригадайте, скільки голосних звуків в українській мові. Назвіть їх.
— Голосні звуки — це звуки, які вимовляються за допомогою голосу.
В українській мові є шість голосних звуків: [а], [о], [і], [и], [у], [е]. На письмі вони позначаються десятьма буквами: а, я, у, ю, і, ї, е, є, и, о.
Послухайте акровірш. Запишіть слово-відгадку.
• Стовпами кожен його ноги називає,
Ламається усе, на що нога ступає.
Охоче ця тварина людям помагає,
Ношу хоботом великим підіймає. (Слон)
4. Гра «Шифрувальник»
— Поміркуйте, хто такий шифрувальник?
— Розшифруйте слова і запишіть їх. Назвіть одним словом. Підкресліть букви, що позначають голосні звуки.
ПАВМА
КАБІЛ
СУКБОР
КАЛАСТІВ
ЛЕКАЛЕ
РОКАСО
5. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом
6. Зошит ст. 4-5
Коментарі
Дописати коментар