Дистанційне навчання 14.04
14.04
3. Відповіді на питання:
Навчання грамоти
Я досліджую світ
Як ставитися до
інших
1.
Розповідь
Буває, що діти
чинять неправильно, бо не знають, як треба. І тим самим викликають до себе
погане ставлення людей. Жити дуже важко, коли ти відчуваєш байдуже, а то й
неприємне ставлення інших. Треба бути товариськими, чемними, не бути жадібними.
2.
Вірш
Наталчина
пригода
Ох, невесело Наталці:
Рукавички загубила.
Може десь лежать у балці –
Сніжки там з дітьми ліпила.
Ох, невесело Наталці:
Не знайшлись вони, пухнасті.
Йде додому – мерзнуть пальці.
Хто поможе у нещасті?
Стрів її на стежці Вова,
Дівчинку хлопчині жалко.
Рукавички зняв і мовив:
3. Відповіді на питання:
-
Яка
пригода трапилася з Наталкою?
-
Хто
і як допоміг дівчинці?
-
Чи
траплялося, що вам теж допомагали?
-
А
кому допомагали ви?
Навчання грамоти
Закріплення
звукових значень вивчених букв. Опрацювання віршів М. Хоросницької «Я навчився
вже читати..», В. Зорик «Книжка»
1.
Мовна
зарядка «Доповни словосполучення»
Великий камінь – маленький … (камінець).
Великий прапор – маленький - … (прапорець).
Великий корінь – маленький - … (корінець).
Великий гребінь – маленький - … (гребінець).
Великий ремінь – маленький … (ремінець).
2.
Робота за Букварем. (ст. 75)
Читання вірша М. Хоросницької «Я навчився вже читати»

Прочитай та відгадай загадку
Бачити - не бачить,
Чути - не чує.
Мовчки говорить,
дуже мудрує. (книга)

Бесіда
- Який настрій у хлопчика? Чому?Як до того ставляться батьки хлопчика до новини, що він навчився читати?- А твої батьки радіють, коли ти досягаєш у чомусь успіхів?
Прочитай та відгадай загадку
Бачити - не бачить,
Чути - не чує.
Мовчки говорить,
дуже мудрує. (книга)
Читання вірша В.
Зорик «Книжка»
Математика
Дії з іменованими числами та їх порівняння
1.Усне опитування.
Яку арифметичну дію треба виконати між числами, щоб стало більше? менше? Як називаються числа при додаванні? при відніманні?
Як зміниться сума, якщо один із доданків збільшиться? зменшиться? Наведіть
приклад.
Як зміниться різниця, якщо зменшуване збільшиться? зменшиться? Наведіть приклад.
Як зміниться різниця, якщо від того самого числа спочатку відняти менше число,
а потім більше? [Якщо відняти менше, то залишиться більше; якщо ж відняти більше,
то залишиться менше.] Як зміниться різниця, якщо від’ємник збільшиться? [Якщо
від’ємник збільшиться, то значення різниці, навпаки, зменшиться.] Наведіть приклади.
Як знайти невідомий доданок? зменшуване? від’ємник?
2. Актуалізація вміння порівнювати математичні вирази
6+2 *10–3 2+4 *8–4 6см+2см * 10см–3см 2см+4см *8см–4см
Як можна міркувати при порівнянні математичних виразів?
5. Робота за підручником ( ст. 108)
Формування вмінь порівнювати іменовані числа, подані в одиницях маси, місткості. Треба порівняти
5 кг і суму 2 кг, 2 кг, 2 кг. Знаходимо значення суми: 2 кг+2 кг+2 кг=6 кг. Порівнюємо числа: 5кг менше ніж 6 кг, тому між числом і математичним виразом ставимо той самий знак:
5 кг < 2 кг+2 кг+2 кг…
4л і різницю 3л і 1л. 4л * 3л-1л
Розвиток логічного мислення учнів Є декілька банок місткістю 1 л і 2 л. У чотири з них налили доверху 7 л води. Визначте, які саме банки взяли. За умовою задачі є банки місткістю 1 л і 2 л. Спочатку з’ясуємо, чи можна для даної операції застосувати лише однолітрові банки. Виявляється, що ні, оскільки 1+1+1+1=4; 4 < 7. А чи можна застосувати тільки дволітрові банки? Ні, оскільки 2+2+2+2=8; 8 > 7. Таким чином, не можна використати банки однієї місткості, тому розглянемо, як можна поєднати банки різної місткості. У даному випадку можуть бути лише такі варіанти (складаємо таблицю). Отже, слід взяти 1 однолітрову банку та 3 дволітрові.
2. Актуалізація вміння порівнювати математичні вирази
6+2 *10–3 2+4 *8–4 6см+2см * 10см–3см 2см+4см *8см–4см
Як можна міркувати при порівнянні математичних виразів?
5. Робота за підручником ( ст. 108)
Формування вмінь порівнювати іменовані числа, подані в одиницях маси, місткості. Треба порівняти
5 кг і суму 2 кг, 2 кг, 2 кг. Знаходимо значення суми: 2 кг+2 кг+2 кг=6 кг. Порівнюємо числа: 5кг менше ніж 6 кг, тому між числом і математичним виразом ставимо той самий знак:
5 кг < 2 кг+2 кг+2 кг…
4л і різницю 3л і 1л. 4л * 3л-1л
Розвиток логічного мислення учнів Є декілька банок місткістю 1 л і 2 л. У чотири з них налили доверху 7 л води. Визначте, які саме банки взяли. За умовою задачі є банки місткістю 1 л і 2 л. Спочатку з’ясуємо, чи можна для даної операції застосувати лише однолітрові банки. Виявляється, що ні, оскільки 1+1+1+1=4; 4 < 7. А чи можна застосувати тільки дволітрові банки? Ні, оскільки 2+2+2+2=8; 8 > 7. Таким чином, не можна використати банки однієї місткості, тому розглянемо, як можна поєднати банки різної місткості. У даному випадку можуть бути лише такі варіанти (складаємо таблицю). Отже, слід взяти 1 однолітрову банку та 3 дволітрові.
Навчання грамоти
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування
речень, поданих друкованим шрифтом
Гра «Буква заблукала». Виправити помилки
- Букви, що позначають голосні звуки: О С У М А.
- Букви, що позначають приголосні звуки: Л К І Р Т.
Каліграфічна хвилинка. Пропишіть букву, яка є спільною для слів:
ставок, вікно і слива. (в)
— Рядкова буква в («ве») складається з двох елементів: верхньої петлі й овалу.
— Пишемо під рахунок і-раз, і-два-і.
Розгадування анаграм. Здогадайтесь, які слова зашифровані.
(Літо, сітка, вікно, косар, просо, роса, ранок)
Запис букв під диктовку.
Запишіть букви: л, с, а, і, р, т, в, и, к.
Гра «Хто більше?» Утворіть слова, використовуючи букви, які ви записали. (Стіл, лавка, віл, сітка, кіт, ліс, рис)
Фізкультхвилинка
Пугач хвалиться пінгвіну:
— Півень дав мені пір’їну.
Причеплю, причепурюся,
Потім паві покажуся.
Письмо складів під диктовку.Починаємо писати: во ли сі но ра но.
— Якщо ви правильно все записали і не пропустили жодного складу, то ви зможете прочитати п’ять двоскладових слів, утворені з першого і другого складів, з другого і третього складів… Назвіть ці слова. (Воли, лисі, сіно, нора, рано)
Відгадування загадок і запис слів-відгадок.
Він дрімучий та темний,
завжди ріс він і росте,
Не загляне тепле сонце
Крізь гілля його густе.
Що це? (Ліс)
- Хоч бачить він погано,
Але копа старанно.
Під землею вирив хід
Сліпкуватий сірий… (кріт).
- Відкриваються щоночі
Величезні її очі.
Землю темрява вкрива —
Полювать летить… (сова).
- Здивувалась дітвора:
«Це тварина чи гора?
Як же їсть він, як він п’є?»
А для цього хобот є! (Слон)
— Прочитайте слова, які ви записали.
— Яке слово зайве? Чому?
Фізкультхвилинка
У ставку гусак стоїть,
Гусенята й гуска.
Гусенята плюскотять,
Гуска носом плюска.
Письмо речення під диктовку.
Тарас полив липку влітку.
— Чому ми мусимо дбати про дерева?
— Розкажіть, як ви дбаєте про рослини.
Списати речення
Дівчинка Оленка читала книжку. Їй сподобався головний герой. Він був чесний ф порядний.
Фізична культура
Організовуючі й загальнорозвивальні вправи. Вправи для
розвитку координації. «Човниковий» біг. Стрибки у висоту через гімнастичну
палицю, гумову мотузку з місця. Рухливі ігри








"Човниковий" біг
Рухливі ігри








"Човниковий" біг


Рухливі ігри
Дизайн і технології
Робота з
пластиліном. Виготовлення із пластиліну плоских зображень різнобарвного льодяника . Ліплення різнобарвного льодяника за зразком



Загадка
В розмальованій
хустині,
Солоденька
всередині.
Коли нею
почастують,
Діти тішаться,
ласують.
(цукерка)



Коментарі
Дописати коментар