Дистанційне навчання 09.04



09.04
Аудіоказка про хворобу немитих рук
Навчання грамоти
Написання складів та слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант. Розвиток зв’язного мовлення
1.     Загадка
П’ять братів разом працюють і усю сім’ю годують (пальці руки)
2.     Вимова і звуко-буквений аналіз слів п’ять, сім’я.
3.     Написання складів, буквосполучень, коротких слів.
В’я    б’ю   в’ї     п’є
4.     Написання слів п’ять, м’яч, в’юн, дев’ять, пам’ять.
5.     Гра «Утвори словосполучення»
М’який … (диван), солом’яний … (бриль),
Дерев’яна … (ложка), солов’їний … (спів),
Гусяче … (пір’я), сухий … (бур’ян),
Цікава … (п’єса), духмяна … (м’ята)
6.     Пояснювальний диктант
П’є, б’ють, м’яч, хом’як, м’ята, п’ята, пір’я, подвір’я, сім’я, солов’ї, дев’ять, комп’ютер,м’який, рум’яний, п’ятеро, зав’язати.
7.     Робота у зошиті  (ст. 62)

Навчання грамоти
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Як ми виграли комп’ютер»
1.     Звуко-буквений аналіз слів-відгадок.
Ні се, ні те, а кожному треба,
І кожний має, та ніхто не вгадає.  (ім’я)
         Летів птах та на воду бах!
         Води не змутив і сам не полетів. (пір’їна)
Сорок п’ят і сорок п’ят. Скільки буде? (80 п’ят)
         Чорну гадюку візьму я в руку – вона не вкусить(в’юн)
Його б’ють, а він не плаче, а ще вище скаче. (м’яч)
2.     Робота за Букварем (ст. 74)
3.     Читання слів із Букваря
4.     Читання тексту «Як ми виграли комп’ютер»
5.     Відповіді на запитання

Мистецтво
Візерунки на писанках. Створення Великодньої писанки за зразком чи власним задумом
1. Казка про писанку 
https://youtu.be/dfzFbMGyS3g
https://www.youtube.com/watch?v=HNUGBnWkcbY

Дизайн і технології
Великодні писанки. Робота з папером. Виготовлення великодньої аплікації за зразком
1. Казка "Писанка Чарівне Яйце" 
https://youtu.be/LI4SZtt3Npo
2. Виконання роботи 














https://www.youtube.com/watch?v=pimS6B18u0M


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Фізична культура 2 семестр

Фізична культура 1 семестр