дистанційне навчання 08.04



08.04

Навчання грамоти
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктування.
1.     Мовна зарядка
Джміль гуде і жук гуде.
Хто кого перегуде?
2.     Звуко-буквений аналіз слова джміль
3.     Виділити з вірша слова з буквосполученнями дз, дж
Джерело
В такі яскраві ночі
Щось джерело шепоче
Й до ранку не засне.
Невтомне, наче серце,
дзвени, брини, джерельце,
та не забудь мене.


Уникальная карта родников Крыма — Стоп Хлам Крым













4.     Написання під диктовку складів і слів
Джа           джо            джу            джи            дже
Ча              чо               чу               чи               че
Джем, джин, джгут, джміль, бджола, ходжу, цілющі джерела, раджу.
5.     Списування речень з друкованого тексту (з «Букваря» - вірш «Джміль»)
6.     Творча робота
Доповни речення словами з буквосполученнями дж дз.
Від мого плаща відірвався … ( ґудзик )
Під деревом зацвіли голубі … (дзвіночки)
У лісі задзюрчало … (джерело)
Над квіткою кружляли … і … (бджоли і джмелі)    

Навчання грамоти
Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Опрацювання тексту Д. Чередниченка «П’ятеро», вірша Н.Гуркіної «Маю десять пальців я…». Робота з дитячою книжкою
1.     Гра «Впіймай звук [дж]»
Джміль ромашці щось на вушко
Про джмелів і полетів.
Дикий мак по-джентльменськи
Підслухати не схотів –
І голівку відхилив.
2.     Творча робота
Склади речення зі слів
     4            3       2           1
джунглях,  у,  живуть, мавпи
         2            1                          5        4                6              3
дзижчали,  джмелі й бджоли,  над, кружляли, дзвіночки, і
3.     Знайти «зайве»  слово:
Тато, мама, я, брат, сестра, книга
-Що об’єднує цих людей?  (вони –родина)
Придумайте речення
У моїй родині є мама, тато, брат, сестра і я.
4.     Відгадати ребус
7 я (сім’я)
Вимовити слово сім’я. Зробити звукову модель слова. Викласти це слово буквами.
Аналіз слова.
5.     В українській мові є такий знак, який показує роздільну вимову у словах. Він називається апостроф.
         Я такий же, як знак розділовий
         І відомий шкільній дітворі,
         Та в словах української мови
         Я пишусь не внизу, а вгорі.
         Спробуй лиш написати ім’я –
         Зразу стану потрібним і я.
6.     Звуко-буквений аналіз слів  п’явка, в’юн.

Медицинская пиявка в Новосибирске - BLIZKO





Вьюн обыкновенный: содержание, фото-видео обзор


7.     Робота з Букварем (ст. 72-73)
Читання слів з апострофом
Звуко-буквений аналіз окремих слів
Робота над текстом «П’ятеро»
Вивчення напам’ять вірша Наталі Гуркіної
Створення колажу своїми руками
Робота над текстом «Пальчики»
Звуко-буквений аналіз слова солов’ї
Трели запели: в окрестностях Новосибирска появились соловьи | НГС ...
Соловьи в Терлецком парке: v_zabugin — LiveJournal


8.     Робота над віршем «Гарна звичка»
Словикова робота
Хом’як – польовий гризун з товстим, неповоротким тілом і добре розвиненими защічними мішками; шкідник польових і городніх  культур.
Спритний – швидкий, меткий, моторний.
Пристосував – приладнав, зробив, використав.
                   Гарна звичка
Хомка, Хомка, хом’ячок,
Посмугований бочок.
В Хомки гарна звичка є –
Хомка рано устає.
Прибирає двір і хатку
Й почина робить зарадку.
Раз,два, три, чотири, п’ять.
Хоче Хомка дужим стать.
Краткая информация о хомяке

















Хомяк Брандта — Википедия

Математика
Маса. Одиниці маси

1.     Усний рахунок.
      Айболить  вий шов з автобуса   і рухається далі , та раптом перед ним рівчак.  Треба покласти перекладину. Із геометричних фігур спробуйте скласти  прямокутник.  Виміряйте довжину. Чому дорівнює ? (8 см )
Айболить вирішив зайти до аптеки , щоб придбати необхідні ліки. Але, щоб їх придбати , потрібно виконати завдання.
Дві баночки,на вигляд однакові, чим вони можуть відрізнятися? Виявляється, що є властивості предметів, котрі ми не завжди можемо побачити. Щоб виявити  такі властивості, потрібно взяти предмети до рук.
2.     Коли ми говоримо легше й важче, то маємо на увазі властивість предметів, яка називається масою.
·          
  Масу можна виміряти зважуванням.
·         1 кілограм — одиниця вимірювання маси.
Для вимірювання маси на терезах використовують гирі.
У давні часи існували міри, які використовувалися тільки в одній країні: в Україні — пуд, в Англії — фунт. Людям щоразу доводилося пояснювати одне одному, яку масу вони позначають тією або іншою мірою. Тому вони домовилися використовувати однакові міри маси.
Кілограм — це міра маси, яку використовують люди в усьому світі. І всі розуміють одне одного.
А на письмі кілограм умовно позначають кг(умовна позначка пишеться без крапки).


Наголос у слові «ваги»
Дізнатися,яка різниця між терезами і вагами, вам допоможе наступне відео

Які прилади допомагають людям порівнювати предмети за масою?
 (терези)
Які терези ви знаєте ? (ваги для малюків, аптечні, медичні,  магазинні, ювелірні, побутові, вантажні)

Купить Весы для взвешивания новорожденных электронные Momert мод ...Ваги — ВікіпедіяВесы автомобильные от компании «Восток» | Купить электронные ...

Ваги кухонні Sencor SKS03 - купити недорого в інтернет-магазині ...


Платформні ваги



Ваги напольні електричні ALPARI ЕВ3571-S: продажа, цена в Вінниці ...


Ваги торгові (магазинні) CAS - EM - ВКФ Промсервіс



















Музей ваг (Київ) : Ваги Беранже та Роберваля















Якщо чаші терезів урівноважені – значить маса предметів рівна. Якщо чаша одна  піднялася, а інша опустилася – маси предметів різні.
Терези порівнялися – значить маси рівні. Якщо ліва чаша вагів опустилась, значить , маса предмета на лівій шальці більша.
3.     Робота за підручником ( ст. 105)
4.     Робота у зошиті ( ст. 33)
5.     Логічні задачі-смішинки
Що важче: 1кг борошна чи 1кг заліза?(маса однакова)
Курка півню каже: «Друже,
Бачу ти поправивсь дуже…»
Півень згодився: « Угу ».
І подибав на вагу.
Став Петько двома ногами
І затяг два кілограми.
Ого - го,- гукнув, - ану,
Стану тільки на одну…

Скільки зараз півень важить? (теж два).
Фізична культура

Організовуючі та загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для профілактики плоскостопості. Вправи для опанування навичок володіння м’ячем (вправи з великим м’ячем). Рухлива гра.

1.     Ходьба (10с.), Ходьба із зупинками за сигналом (25с.), ходьба звичайна (10с.), ходьба з високим підніманням стегон, руки в сторони – «долаємо перешкоди» (10с.), ходьба звичайна (10с.), ходьба на зовнішньому (внутрішньому) боці стопи (по 10с.), ходьба звичайна (10с.), біг у середньому темпі (15с.), біг з високим підніманням стегон (15с.), ходьба звичайна (10с.).
2.     Вправи для опанування навичок володіння м’ячем: ловіння м’яча однією та двома руками після відскоку. (кидок м’яча об стіну з наступним ловінням його з відскоку від підлоги)
3. Вправи для профілактики плоскостопості.
Плоскостопие и лечебная гимнастика: 22 простых упражнения от ...













Массаж теннисным мячом. Эти упражнения может сделать каждый ...















Упражнения от плоскостопия - Береги спину!
















Профилактика плоскостопия у детей



О самом главном. Упражнения для лечения плоскостопия / Все выпуски ...Игровая зарядка для профилактики и лечения плоскостопия для детей ...


Комплекс упражнений для стоп при вальгусной деформации у ребенка















Що таке плоскостопість і його причини. Плоскостопість - симптоми ...
Волшебный платочек», «Цветные канаты», «Цветочки», «Утяжелители ...



4.     Рухливі ігри       

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Фізична культура 2 семестр

Фізична культура 1 семестр