Дистанційне навчання 07.04
07.04


Я досліджую світ
Весняні турботи в місті та на селі.
1.
Настала
весна. Сніг розтанув. Ґрунт прогрівся. На полях, городах, у парках, на дачах у
людей з’явилося багато роботи. У народі кажуть : «Проспиш весною – заплачеш зимою»
2.
Робота
з підручником (ст. 52-53)
Читання вірша Н.Забіли «Квіти» (ст. 53)
Опрацювання вірша за запитаннями:
-
Як
садять квіти?
-
Що
потрібно насінню, щоб прорости?
-
Як
називаються квіти, що посадила дівчинка?
Опрацювання малюнків на с. 52-53 за запитаннями:
-
Які
роботи виконують дорослі та діти, зображені на малюнках?
Навесні в селі:





Навесні у місті:





3.
Відгадати
загадку
У садочку понад тином
Я зробив йому хатину.
Він навколо обдивився,
Засміявся й
оселився. (Шпак)


Навчання грамоти
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування
речень, поданих друкованим шрифтом.
1.
Скоромовка
Бджоли, бджоли, бджоленята,
Вилітайте погуляти.
2.
Написання
слів бджоли, бджоленята.
3.
Списування
речення з друкованого тексту
Я ходжу в перший клас.
а) прочитати речення;
б) аналіз речення, слів, буквосполучень;
в) написання речення.
4. Робота у
прописах. Виконати завдання на ст.60
Навчання грамоти
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання
тексту «Дзюдо»
1.
Робота
над скоромовкою
Женя з бджільми не дружив –
Завжди Женя бджіл дражнив.
Женю бджоли не жаліли,
Та дражнила
нажалили!
-Отже, знай!
2.
Читання
складів та слів
Дза дзо дзу дзи дзе
Дзя дзьо дзю дзі джі
Дзвін ґудзик дзюдо дзеркало дзюрчить
3.
Робота
за Букварем (ст. 70-71)
Звуковий аналіз слова дзюдо
Опрацювання тексту «Дзюдо»
Словникова робота
ДЗЮ-ДО - Японська
система самозахисту без використання зброї;
// Вид спортивної боротьби, який допускає застосування больових прийомів.
// Вид спортивної боротьби, який допускає застосування больових прийомів.

Відповіді на
запитання.
Математика
Дії з іменованими
числами та їх порівняння
1.
Каліграфічна
хвилинка
-
Запишіть
у зошит цифри- акробатки: 6 та 9, що поєдналися у двоцифрові числа. Які це
числа? (69, 96)
2.
Математичний
диктант
o
Запиши
числа менші за 50, але більші від 42;
o
Запиши
числа третього десятка;
o
Запиши
числа більші за 33, але менші від 37;
o
Запиши
число, яке має сусідів 55 та 57;
3.
Усне
розв’язування задач
o
Висота
будинку 6м, а школи – на 11м більша. Яка висота школи?
o
Глибина
річки – 12м, а озера на 10м менша. Яка глибина озера?
o
Ширина
вулиці – 6м, а дороги – 16м. На скільки метрів вулиця вужча, ніж дорога?
4.
Робота
за підручником (ст.104)
Виконати завдання №1,2,3, 5 письмово
Усно №4, 6
5.
Робота
у зошиті ( ст. 32)
Фізична культура
Організовуючі та загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу.
Вправи для профілактики плоскостопості. Вправи для опанування навичок володіння
м’ячем (вправи з великим м’ячем). Рухлива гра.
1.
Ходьба
(10с.), Ходьба із зупинками за сигналом (25с.), ходьба звичайна (10с.), ходьба
з високим підніманням стегон, руки в сторони – «долаємо перешкоди» (10с.),
ходьба звичайна (10с.), ходьба на зовнішньому (внутрішньому) боці стопи (по
10с.), ходьба звичайна (10с.), біг у середньому темпі (15с.), біг з високим
підніманням стегон (15с.), ходьба звичайна (10с.).
2.
Вправи
для опанування навичок володіння м’ячем: ловіння м’яча однією та двома руками
після відскоку. (кидок м’яча об стіну з наступним ловінням його з відскоку від
підлоги)


3.
Рухливі
ігри
Коментарі
Дописати коментар