Дистанційне навчання 04.05
04.05
Я досліджую світ
Я маю право на права

1.Перегляньте відео
-Який висновок можна зробити?
Такі
всі різні, а тому цікаві
В
суспільство вносить кожен щось своє.
Хороші,
добрі, хитрі і лукаві,
Сумні,
веселі – різні люди є.
2.Конституція – основний Закон будь-якої держави. «Декларація прав дитини» - документ, який захищає права дітей.
3. Переглянь відео
Роздивись малюнки на ст.66 і
прочитай. Запам'ятай! Використовуючи своє право, не зашкодь іншим людям.
4. Гра «Доповни речення»
Ось
народиться маля,
Воно
має право на ….(життя)
(діти
мають право на життя)
*
Після народження дитя
Після народження дитя
Має право на …. (ім’я)
(діти мають право на ім’я)
*
Доки ви ще дітлахи,
*
Доки ви ще дітлахи,
Про вас піклуються …(батьки).
(право на любов і піклування)
*
Хто про здоров’я дбає дітей,
*
Хто про здоров’я дбає дітей,
Той своєчасно звертається до …(лікарів)
(право на медичну допомогу)
*
Щоб мандрувати вам по світу,
*
Щоб мандрувати вам по світу,
Потрібно всім здобути …(освіту)
(право на освіту)
*
Гарно друзям зустрічатись,
Разом добре ….(спілкуватись).
(право на спілкування)
*
Всім, хто любить працювати,
*
Всім, хто любить працювати,
Треба ще й ….(відпочивати)
(право на відпочинок і дозвілля)
*
Хтось танцює, хтось співає,
*
Хтось танцює, хтось співає,
Ну а хтось вірші ….(складає)
(право на розвиток таланту)
5. ПРО ПРАВА ДИТИНИ
Івасика-Телесика
Украла люта відьма.
Як гірко, як невесело
Його батькам самітнім.
Як боязко хлопчині
Без мами і без тата.
Сидить він на калині
І просить гусеняток:
«Гуси-гуси-гусенята,
Візьміть мене на крилята,
Понесіть до мами й тата...
Гуси-гуси-гусенята
Взяли його на крилята
Та й віднесли у село.
Ох і радощів було!
То
у казці. Але нас
Хай
та відьма не лякає.
Є
закон, який не дасть
Розлучить
дитя з батьками.
Покарають
грізні судді того,
Хто
дитину вкрав.
Всі
права — хорошим людям.
А
у злих ніяких прав.
І. Жиленко
6. Робота з підручником
7. Перегляньте відео
1.
Слухання
вірша Аркадія Музичука «Якого кольору промінці»
Відповіді
учнів на запитання
—
Які квіти впізнавали колір сонячних промінців? Називайте їх так, як ви
запам’ятали.
—
Який колір промінців побачив мак? А який колір побачила ромашка?
-Який
колір хотіли бачити листочки? А який колір побачила волошка? А кульбабка?
Читання вірша Єлизавети Гуменко «Олівці» (с.
94).
Прочитати
цей вірш самостійно
ВЕСЕЛКОВА
ЛІЧИЛКА
В лузі дощик із квіток
Кольоровий сплів вінок.
У долину, аж до річки,
Простяглись барвисті стрічки.
Ось червона, перша стрічка, —
Колір стиглої сунички.
Друга — наче мандаринки,
Що оранжеві в них спинки.
Третя — жовта, наче сонце,
Зазирає у віконце.
А четверта — то зелена,
Як листок берізки, клена.
П'ять — блакитна, барвінкова,
Наче квіточка святкова.
Шоста — синя, як ті сливи,
Що дощі вмивали й зливи.
Сьома — вкрили ліс та балки
Фіолетові фіалки.
Із семи стрічок веселих
Утворилася веселка,
І щоб знати кольори,
Ти лічилку повтори.
Леся Вознюк
— Що має сім
кольорів? (Веселка.)
— Назвіть ці кольори.
-А чому
утворюється веселка?
Після дощу, поки маленькі
краплі води ще втримуються потоками повітря, промені сонця проходять крізь них,
переломлюються, відбиваються й повертаються до нас. Коли сонячні промені
проходять крізь краплі, то світло розкладається на кольори спектра від червоного
до фіолетового.
Чим більші краплі води,
тим яскравіший і насиченіший колір веселки. Двоє людей, які стоять поруч, не
можуть побачити абсолютно однакову веселку, тому що розмір і щільність крапель
у різних місцях не однакові. Поступово кількість і розмір крапельок
зменшується; вони або випаровуються або падають на землю, — тоді веселка
втрачає свою яскравість, а потому і зовсім зникає.
Звісно, веселку можна
побачити не лише після або під час дощу: вона утворюється біля водоспадів,
фонтанів, на тлі кожної, зокрема й штучно створеної завіси води.
Веселку можна побачити й
уночі, але тоді вона буде менш яскрава, тому що місячне світло менш інтенсивне,
ніж сонячне, а за слабкої освітленості знижується чутливість наших очей.
Людство пов'язує веселку з
безліччю повір'їв і легенд. У давньогрецькій міфології, наприклад, веселка — це
дорога, якою ходила посланниця між світом богів і світом людей Іріда. У давніх
слов'ян уважалося, що веселка п'є з озер, рік і морів воду, що потім
проливається на землю дощем. Вона також фігурує в багатьох народних прикметах
пов'язаних із прогнозом погоди. Наприклад, веселка висока і крута передвіщає
гарну погоду, а низька й полога — погану.
Опрацювання
тексту «Розмова кольорів».
— Скільки кольорів згадується у вірші? (Сім.)
— Скільки кольорів згадується у вірші? (Сім.)
—
Назвіть їх. (Червоний, оранжевий, жовтий, зелений, блакитний, синій,
фіолетовий.)
—
Яким кольором зображено травичку?
—
Яким кольором зображено лисичку?
—
Яким кольором небо?
—
А яким сонечко?
—
А якими кольорами зображено квіти?

Прописати рядок числа 89
Робота з підручником с.116
1.Розглянути схему розв'язування задачі(усно).
2.Письмово виконати завдання 1, 2.
3.Усно розглянути завд.3.
Робота в зошиті с.41.
Математика
Задачі. Істинні та хибні рівняння та нерівності
1. Математичний диктант
Знайди суму чисел 60 і 22
До числа 27 додай 3
Збільш число 37 на 12
Знайди різницю чисел 96 і 6
Від числа 88 відніми 33
Від якого числа треба відняти 22, щоб вийшло 33?
2.






Прописати рядок числа 89

Робота з підручником с.116
1.Розглянути схему розв'язування задачі(усно).
2.Письмово виконати завдання 1, 2.
3.Усно розглянути завд.3.
Робота в зошиті с.41.
Коментарі
Дописати коментар