Дистанційне навчання 04.05


04.05
Я досліджую світ
Я маю право на права
Купити Конституцію України зі змінами та доповненнями
1.Перегляньте відео

-Який висновок можна зробити?
Такі всі різні, а тому цікаві 

В суспільство вносить кожен щось своє.
Хороші, добрі, хитрі і лукаві,
Сумні, веселі – різні люди є.  
2.Конституція – основний Закон будь-якої держави. «Декларація прав дитини» - документ, який захищає права дітей.
3. Переглянь відео
Роздивись малюнки  на ст.66 і прочитай. Запам'ятай! Використовуючи своє право, не зашкодь іншим людям.

4. Гра «Доповни речення»
Ось народиться маля,       
Воно має право на  ….(життя)                                 
(діти мають право на життя)
                      *
Після народження дитя
Має право на  …. (ім’я)
(діти мають  право на ім’я)
                       *
Доки ви ще дітлахи,
Про вас піклуються …(батьки).
(право на любов і піклування)
                         *
Хто про здоров’я дбає дітей,
Той своєчасно звертається до …(лікарів)
 (право на медичну допомогу)
                         *
Щоб мандрувати вам по світу,
Потрібно всім здобути   …(освіту)
(право на освіту)
                         * 
Гарно друзям зустрічатись, 
Разом добре ….(спілкуватись).
(право на спілкування)
                         *
Всім, хто любить працювати,
Треба ще й ….(відпочивати)
(право на відпочинок і дозвілля)
                          *
Хтось танцює, хтось співає, 
Ну а хтось вірші   ….(складає)
(право на розвиток таланту)
5. ПРО ПРАВА ДИТИНИ
 Івасика-Телесика        
Украла люта відьма.           
Як гірко, як невесело      
Його батькам самітнім.      
Як боязко хлопчині
 Без мами і без тата. 
Сидить він на калині               
І просить гусеняток:     
«Гуси-гуси-гусенята, 
Візьміть мене на крилята,
Понесіть до мами й тата...
Гуси-гуси-гусенята        
Взяли його на крилята          
Та й віднесли у село.                
Ох і радощів було! 
 То у казці.  Але нас             
Хай та відьма не лякає.        
Є закон, який не дасть
Розлучить дитя з батьками.
Покарають грізні судді того,
Хто дитину вкрав.               
Всі права — хорошим людям.                                      
А у злих ніяких прав.             
І. Жиленко             

6. Робота з підручником
7. Перегляньте відео 
https://www.youtube.com/watch?v=AwTkn8Jyg3A


Навчання грамоти

Читаю про кольори у природі. А. Музичук «Якого кольору промінці». Є.Гуменко «Олівці». «Розмова кольорів» (за М. Стояном)
Наталя Карпенко. Добірка дитячих віршів про веселку (райдугу ...

1.     Слухання вірша Аркадія Музичука «Якого кольору промінці»
Відповіді учнів на запитання
— Які квіти впізнавали колір сонячних промінців? Називайте їх так, як ви запам’ятали.
— Який колір промінців побачив мак? А який колір побачила ромашка?
-Який колір хотіли бачити листочки? А який колір побачила волошка? А кульбабка?
 Читання вірша Єлизавети Гуменко «Олівці» (с. 94).
Прочитати цей вірш самостійно
ВЕСЕЛКОВА ЛІЧИЛКА
В лузі дощик із квіток
Кольоровий сплів вінок.
У долину, аж до річки,
Простяглись барвисті стрічки.
Ось червона, перша стрічка, —
Колір стиглої сунички.
Друга — наче мандаринки,
Що оранжеві в них спинки.
Третя — жовта, наче сонце,
Зазирає у віконце.
А четверта — то зелена,
Як листок берізки, клена.
П'ять — блакитна, барвінкова,
Наче квіточка святкова.
Шоста — синя, як ті сливи,
Що дощі вмивали й зливи.
Сьома — вкрили ліс та балки
Фіолетові фіалки.
Із семи стрічок веселих
Утворилася веселка,
І щоб знати кольори,
Ти лічилку повтори.
Леся Вознюк
— Що має сім кольорів? (Веселка.)
— Назвіть ці кольори.
-А чому утворюється веселка?
         Після дощу, поки маленькі краплі води ще втримуються потоками повітря, промені сонця проходять крізь них, переломлюються, відбиваються й повертаються до нас. Коли сонячні промені проходять крізь краплі, то світло розкладається на кольори спектра від червоного до фіолетового.
         Чим більші краплі води, тим яскравіший і насиченіший колір веселки. Двоє людей, які стоять поруч, не можуть побачити абсолютно однакову веселку, тому що розмір і щільність крапель у різних місцях не однакові. Поступово кількість і розмір крапельок зменшується; вони або випаровуються або падають на землю, — тоді веселка втрачає свою яскравість, а потому і зовсім зникає.
         Звісно, веселку можна побачити не лише після або під час дощу: вона утворюється біля водоспадів, фонтанів, на тлі кожної, зокрема й штучно створеної завіси води.
         Веселку можна побачити й уночі, але тоді вона буде менш яскрава, тому що місячне світло менш інтенсивне, ніж сонячне, а за слабкої освітленості знижується чутливість наших очей.
         Людство пов'язує веселку з безліччю повір'їв і легенд. У давньогрецькій міфології, наприклад, веселка — це дорога, якою ходила посланниця між світом богів і світом людей Іріда. У давніх слов'ян уважалося, що веселка п'є з озер, рік і морів воду, що потім проливається на землю дощем. Вона також фігурує в багатьох народних прикметах пов'язаних із прогнозом погоди. Наприклад, веселка висока і крута передвіщає гарну погоду, а низька й полога — погану.
Опрацювання тексту «Розмова кольорів».
— Скільки кольорів згадується у вірші? (Сім.)
— Назвіть їх. (Червоний, оранжевий, жовтий, зелений, блакитний, синій, фіолетовий.)
— Яким кольором зображено травичку?
— Яким кольором зображено лисичку?
— Яким кольором небо?
— А яким сонечко?

— А якими кольорами зображено квіти?
Математика
Задачі. Істинні та хибні рівняння та нерівності
1. Математичний диктант
Знайди суму чисел 60 і 22
До числа 27 додай 3
Збільш число 37 на 12
Знайди різницю чисел 96 і 6
Від числа 88 відніми 33
Від якого числа треба відняти 22, щоб вийшло 33?
2. 




 




Прописати рядок числа 89


Робота з підручником с.116
1.Розглянути схему розв'язування задачі(усно).
2.Письмово виконати завдання 1, 2.
3.Усно розглянути завд.3.
Робота в зошиті с.41.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Фізична культура 2 семестр

Фізична культура 1 семестр