Дистанційне навчання 18.03
18.03.2020
Навчаняя грамоти
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Удома краще» (за Т. Волгіною)
1.
Читання
групи слів на одному диханні
щітка щедрий
щука щойно
щит щирий
2.
Гра
«Впіймай букву «Щ»
Ще дощ іде, періщить злива,
Щенятко вимокло, як хлющ.
А щиглик, щебетун щасливий,
Щебече, пурхнувши на кущ.
3.
Робота
за Букварем
Робота над текстом «Удома краще». Відповіді на запитання.
Виразно читаємо текст «Удома краще».
-Де побував Романко?
-Розкажіть про своє місто.
-Яке народне прислів'я зустрілося в тексті?
-Як Ви розумієте його зміст?
-Перегляньте відео. Що нового ви дізналися про наше місто?
https://www.youtube.com/watch?v=bOa8UxR7008
Розповіді учнів про своє місто.
Навчаняя грамоти
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і
записування речень.
1.
Звуко-буквений
аналіз слова дощ. Змінити схему так,
щоб вона підходила до слова борщ.
2.
Робота
у прописах.
Читання вірша, що на ст.52. відповідати на питання.
Виконати завдання, що на ст.53
Математика
Додавання десятків до двоцифрових чисел
1.
Математичний
диктант
Запишіть числа: шістнадцять, одинадцять, чотирнадцять,
сімнадцять, двадцять сім, п’ятдесят сім, дев’яносто шість, сорок три.
У кожному числі підкресліть однією рискою одиниці, двома
рисками – десятки.
Запишіть усі числа, що містять 5 десятків.
Запишіть усі числа, що містять 5 одиниць.
Запишіть числа сьомого десятка.
Обчисліть різницю чисел 40і1, 67і7, 54і3.
2.
Робота
з підручником. Усно №1,2. Письмово №3,
5. Задачу №4 – з поясненням. Виконати практичну роботу.
3.
Робота
у зошиті. Виконати всі завдання зі
сторінки 25.
4.
Самостійна
робота.
Збільшити на 20 кожне з чисел: 15, 25, 75, 45, 55, 35,
65.
5.
Логічна
задача.
Сьогодні середа, дощить. Синоптики пообіцяли через
тиждень теплий сонячний день. Який це буде день тижня? А через 3 дні знову
дощитиме. Який це буде день тижня?
Фізична культура
ЗРВ для формування правильної постави. Перелізання через
перешкоду висотою 80см. Рухливі ігри.
https://www.youtube.com/watch?v=FX0dx1LLJ4A
https://www.youtube.com/watch?v=FX0dx1LLJ4A
Коментарі
Дописати коментар