Дистанційне навчання 24.03



24.03
Я досліджую  світ
Турботи тварин навесні.
1.     Вірш
         Шпак та білка
Поки шпак літав у вирій,
Встигла білочка прудка
Поселились у квартирі
У шпака-мандрівника.
Не страшні їй завірюхи,
Не страшні  морози злі –
У шпаківні тепло й сухо,
Ще й запаси чималі
І горішків, і насіння,
І шишок, і всяких страв,
Що торік у дні осінні
Білин рід увесь збирав.
Сніг розстав, струмки, мов ріки.
Дні погожі та ясні.
Із далекої мандрівки
Шпак вернувся навесні.
Білка дякувала щиро
За притулок. Іч яка!
Знов проситись на квартиру,
Мабуть, буде до шпака.

Картинки по запросу "шпак фото птица"











Файл:Білоцерківська білочка.jpg — Вікіпедія

2.     Бесіда
3.     Робота за підручником (ст. 48-49)
1)    Опрацювання текстів та малюнків за запитаннями:
-         Яких тварин зображено на малюнках?
-         Хто з них прокинувся від зимового сну?
-         Коли у звірів народжуються малята?
-         Які перелітні птахи повернулися з теплих країв? Що вони роблять?

Навчання  грамоти
Звуки [дз],  [дз’], позначення їх буквосполученням «дз». Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша А. Зарудного «Дзвіночки»

1.     Читання речень
Федір показав Фросині фокус.
Фросина подарувала Федорові фарби.
2.     Загадка
Відгадайте,діти, хто
Має носик – долото?
Ним комах з кори виймає,
Про здоров’я лісу дбає. (дятел)
3.     Скоромовка
Стук-стук-стук,
Стук-стук-стук.
Лине в лісі перегук…
То у будень і на свята
Трудиться дзьобатий дятел.

4.     Розвиток мовлення.
-       
Картинки по запросу "дятел фото птицы"  














Як ще можна назвати дятла?
-         Що він шукає під корою?
-         За допомогою чого він трудиться?
5.     Ознайомлення з новим звуком
1)    Виділення звука  [дз] у слові дзьоб
2)    Артикуляція звуків [дз],  [дз’] .
3)    Характеристика звука:
[дз] – приголосний твердий звук
[дз’] – приголосний м’який звук
4)                    Утворення складів
[дз] + [а ] = [дза]
[дз’] + [о] = [дз’о]
Аналіз цих складів - вимова окремих звуків, що утворюють даний склад.
5)    Встановлення місця звуків [дз],  [дз’] у словах дзвінок, подзвонює, день, видзьобує, дзеленчить, ґудзик, дзеркало, кукурудза, ґедзь.
6)    Звукове моделювання слова   дзвоник
7)    Словникова робота

Картинки по запросу "колокольчики цветы фото" 

Картинки по запросу "звоночек фото"



-Назвати  квітку, назва якої може скликати учнів на урок
-Довести правильність своєї думки
                                                   дзвонить
Дзвоник
                                                   росте
Дзвоник  - це ударний сигнальний інструмент
Дзвоник  - це трав’яниста рослина з голубенькими й бузковими квіточками.
Дзвін  -це звук, утворений дією за допомогою такого предмета, як дзвоник.
6.     Ознайомлення зі способом позначення  звуків [дз],  [дз’].
-         На письмі ці звуки позначаються двома буквами «де» та «зе».
7.     Робота за «Букварем» ( ст. 66-67)
1)  Звуко-буквений аналіз слів дзиґа , дзьоб
2)  Читання слів у стовпчиках
3)  Робота над віршем «Дзвіночки»

Навчання  грамоти
Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень.
1.Вірш
Голубий дзвоник
Рано в тиші лісовій
Дзенькнув дзвоник голубий,
І почався у пташок
На галявині урок
2. Звуко-буквений аналіз слова дзвоник.
Колокольчик: виды, посадка, размножение и уход

3. Робота у прописах (ст. 58)
Написання буквосполучення «дз»
Написання слів дзвінок, дзиґа, дзеркало, дзьоб.
Написання речення Дзвоник кличе нас до школи.
Написання речення з друкованого тексту.
Математика
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання
1.  Каліграфічна хвилинка.  Числа 4 та 44.
-         Дати характеристику числа 44
-         Назвати числа,що у записі мають дві однакові цифри. Скільки їх у межах 100?
-         Назвіть круглі числа. Як їх утворити з попереднього числа? З наступного?
-         Назвати десятковий склад чисел: 45, 67, 29, 40, 71
-         Що означає розкласти число на розрядні доданки?
2.  Математичний диктант
·        У якому числі 7 десятків,1 десяток і 3 одиниці, 2 десятки, 6десятків і 8одиниць?
·        Запишіть кругле число, що менше 70, але більше 50
·        Запишіть, скільки в числі 16 одиниць
·        Запишіть, скільки у числі 49 десятків
·        Число 50 збільшіть на 20
·        Число 80 зменшіть на 50.
·        Запишіть число, що позначає 1десяток, 10десятків
3.     Удосконалення обчислювальних навичок
Розв’язування прикладів на швидкість
32+7              59-7            16+3           23-2
48-5               15+4           65-3            81+8
98+1              89-8            73+5           17-6
4.     Творча робота над задачею
Складіть задачу про фрукти, в умові якої є числа 14 і 4
Варіанти
-         Скільки всього фруктів у кошику?
-         На скільки більше (менше)…?
-         Було - … Принесли - … Стало - ?
-         Було - … З’їли - … Залишилося - ?
5.     Робота в зошиті (ст. 29)

Фізична культура
Організовуючі та загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для профілактики плоскостопості. Вправи для опанування навичок володіння м’ячем (вправи з великим м’ячем). Рухлива гра.
https://www.youtube.com/watch?v=0U1wPXKIJWo&t=243s
1.     Ходьба (10с.), Ходьба із зупинками за сигналом (25с.), ходьба звичайна (10с.), ходьба з високим підніманням стегон, руки в сторони – «долаємо перешкоди» (10с.), ходьба звичайна (10с.), ходьба на зовнішньому (внутрішньому) боці стопи (по 10с.), ходьба звичайна (10с.), біг у середньому темпі (15с.), біг з високим підніманням стегон (15с.), ходьба звичайна (10с.).
2.     Вправи для опанування навичок володіння м’ячем: ловіння м’яча однією та двома руками після відскоку. (кидок м’яча об стіну з наступним ловінням його з відскоку від підлоги)

3.     Рухливі ігри


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Фізична культура 2 семестр

Фізична культура 1 семестр