Дистанційне навчання 23.03
23.03
Я досліджую світ
Як дізнатися, що вже весна?
-
Відгадати
загадку
Гостя нова завітала –
Холод-сніг увесь прогнала
І дарує залюбки
Лісу трави і квітки (весна)
-
Читання
і обговорення вірша
ВЕСНА
-
Що
з весною настає?
-
Сніг
у полі розтає
-
А
чому то так буває?
-
Сонце
його пригріває.
-
Що
ж синіє на землі?
-
Ніжні
проліски малі.
-
А
що пнеться з-під листа?
-
То
травичка вироста.
-
А
над полем що бринить?
-
Любий
жайворон летить.


3.
Бесіда
за запитаннями
-
Що
починається з весною?
-
Чому
тане сніг?
-
Які
квіти з’являються першими?
-
Хто
співає над ними?
4.
Робота
з підручником
Опрацювання малюнків на ст. 44-45
Опрацювання тексту «Прикмети весни» на ст. 45
5.
Практичне
вправляння
Виготовлення «Книжки весни» за зразком
Опрацювання
покрокового виконання поробки.
Навчання
грамоти
Закріплення
звукових значень вивчених букв. Словникові вправи. Скоромовки. Опрацювання
тексту «Фунікулер у Києві» . Робота з дитячою книжкою.


1.
Вірш.
Виділення слів зі звуком [ф].
На майдані, де фонтан,
У футбола грав фазан.
Був би класний футболіст –
Заважає довгий хвіст.
2.
Співвідношення
предметних малюнків (або слів) і
звукових схем
Футбол - О – –
Телефон - О – І – О –
Шарф - О І – О І – О –
3.
Робота
за Букварем.
1)
Читання
вірша «Фотографування»
2)
Читання
вірша «На майдані, де фонтан…»
)
https://www.youtube.com/watch?v=AnUtF9apHmM
Прочитай назви міст. Які ще міста України ти знаєш?
https://naurok.com.ua/urok-mista-ukra-ni-130263.html#file141828
Прочитай назви міст. Які ще міста України ти знаєш?
https://naurok.com.ua/urok-mista-ukra-ni-130263.html#file141828
3)
Гра
«Слово у слові»
4)
Робота
над текстом «Фунікулер у Києві»
Навчання грамоти
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування
речень, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв’язного мовлення.
1.
Повторення
вивченого
-
Гра
«Впіймай звук [ф]»
2.
Написання букв і складів під диктовку
аф фа уф фу оф фо
іф фі во ві хво хві хва
3.
Написання
слів.
4.
Робота
у прописах ст. 56-57
Математика
Набуваємо досвіду. Робота
з даними.
В дельфінарії дельфіни дітей забавляли.
П’ять стрибали, три співали,
А два малювали.
Хто з вас може, діти,
дельфінів полічити?
Десять чайок
над морем літали,
Дружно крилами
махали.
Шість на
берег приземлилось.
Скільки чайок залишилось?
Шість машинок у Мишка,
Дві машинки у Сашка.
Підкажіть, будь ласка, їм,
Скільки машинок у
них?
2.
Каліграфічна
хвилинка. Написання чисел 2 та 22
-
Здогадайтесь,
про яке число я хочу я вам розказати. Руки, ноги, вуха, очі. Що ви можете
сказати про число 2? Яке число отримаємо, якщо у розрядній таблиці запишемо дві
цифри? (22). Дайте характеристику цьому числу.
3.
Робота
з підручником. Ст. 101.
№1, №2 – усно
Розв’язання задачі №3

Поспішайко – 6 кабачків
Розв’язання задачі №4
Було
– 7синичок
Прилетіли
- ?
Стало – 29 синичок
Завдання з таблицею
№5, №6.
4.
Робота
в зошиті. ст.28
Мистецтво
Краса і здоров’я.
Хор. Соліст. Слухання: Ф. Шуберт «Вечірня
серенада», Ж.Бізе «Марш Тореадора»
з опери «Кармен». Перегляд: мультфільм «Крижане серце» (фрагмент із фігурним
катанням). Виконання: О.Янушкевич «Пісня про зарядку»
Коментарі
Дописати коментар