Дистанційне навчання 20.03
20.03
Я досліджую
світ
Які ви вдома
Доповнити вірш :
Все - із доброго чи злого - починається з …
Листя … з листочка,
З нитки … сорочка.
З пагінця чи з бруньки – гілка,
З гілки – дудочка-сопілка,
Хліб – з маленької зернини,
Дощ – із чистої краплини.
Пагорбок стає горою,
А роса стає водою.
Навіть річечка-ріка … з струмка.
День турботою … ,
Кожен за своє береться.
… мерщій дрімоту
І рукам … роботу.
І … невтомно, вміло
Хоч мале, та добре діло.
Слова
для довідок: починається, виросте,
витчеться, почнеться, усміхнеться, проганяй, давай, роби, малого.
1.
Що
роблять діти,зображені на малюнках? (ст.
40-41)
2.
А
як поводишся вдома ти?
3.
Знайти
відмінності на малюнках
4.
Як
ти прибираєш у своїй кімнаті?
5.
Читання
вірша В. Симоненка
·
На
що скаржився Лесик? Толя? Володя?
·
Кого
з хлопчиків ви підтримуєте?
·
Що
можете порадити кожному з них?
·
Що
вдома виконуєте із задоволенням? А що вам не подобається робити?
Перегляньте мультик.
https://www.youtube.com/watch?v=Gg2p7j2qqAo
-Чи правильно робили мишенята?Чому?
Кожна справа важлива,навіть найменша,бо з малого діла виростає більш.Головне-хотіти щось робити!
Перегляньте мультик.
https://www.youtube.com/watch?v=Gg2p7j2qqAo
-Чи правильно робили мишенята?Чому?
Кожна справа важлива,навіть найменша,бо з малого діла виростає більш.Головне-хотіти щось робити!
Математика
Додавання
одноцифрових чисел до двоцифрових. Віднімання одноцифрових чисел від
двоцифрових.
1.
Усно
відповісти на питання
·
Як
називаються числа при додаванні?
·
Яке
число при додаванні може бути найбільшим?
·
Яке
число при відніманні може бути найбільшим?
·
Як
обчислити невідомий доданок? Невідомий від’ємник?
·
Як
пов’язані арифметичні дії додавання і віднімання?
·
Сформулюйте
переставний закон додавання. Коли ми його застосовуємо?
·
Як
дізнатися, на скільки одне число більше чи менше за інше?
·
Як
порівняти два двоцифрові числа?
·
Як
порівняти двоцифрові числа з однаковою кількістю десятків?
·
Як
називається число, що має у записі 0 одиниць?
·
Чи
може бути двоцифрове число з 0 десятків? Чому?
2.
Каліграфічна
хвилинка
-
Здогадайтеся,
про яке число я хочу сказати . Горішки для Попелюшки, поросята, ведмеді,
світлофор. (3)
-
Що
ви можете розказати про число 3? Яке число отримаємо, якщо у розрядній таблиці
запишемо дві цифри 3? (33). Дайте характеристику цьому числу.
Написати рядок
числа 33.
3.
Робота
з підручником (ст. 100)
1)
№1
розглянути пояснення додавання
№2
розглянути пояснення віднімання
Прочитати
і вивчити правило
2)
Письмово
виконати №3.
3)
Усно
№4,5
4)
Виконати
практичну роботу
4.
Робота
у зошиті з друкованою основою (ст. 27)
1)
Утворити
істинні рівності і нерівності
2)
Виконати
обчислення
3)
Геометричне
завдання
Мистецтво
Казкові розповіді.
Розміщення елементів зображення з дотримання їх просторового
взаєморозташування. Малювання
первоцвітів


ЗРВ для формування правильної постави. Різновиди ходьби та бігу. Зіскок з
гімнастичної лави. Рухливі ігри.
https://www.youtube.com/watch?v=7pGnVGCLSsk
https://www.youtube.com/watch?v=7pGnVGCLSsk
Навчання грамоти
Закріплення
звукового значення букви «еф». Опрацювання вірша за В. Кравчуком і тексту «Виставка
малюнків»
1.
Загадки
Робить
справи немалі,
Бо
працює на землі
І
вирощує у полі
Овочі
й зерна доволі (фермер)
Встаємо ми дуже рано,
Бо наша робота –
Людей відвозити
Рано на роботу (шофер)
Звуко-буквений
аналіз слів-відгадок
2.
Гра
«Хто (або що) зайвий?
Фантазер,
фотограф, фартух, фармацевт.
Федір,
Федот, Флоренція, Филимон.
Ферма,
флейта, фляга, фламінго.
3.
Робота
з підручником
1)
Читання
слів в колонках.
2)
Робота
над віршем за В. Кравчуком про футбол.
3)
Опрацювання
текстів. Відповіді на питання.
4)
Робота
над скоромовками
5)
Опрацювання
тексту «Виставка малюнків»
6)
Робота
над малюнками
Навчання грамоти
Письмо
великої букви Ф, буквосполучень та слів із нею. Складання й записування речень.
1.
Написання
букві складів під диктовку.
аф фа
уф фу ва
хво ві фі хві
2.
Звуко-буквений
аналіз слова телефон.
3.
Робота
в зошиті ст.55
4.
Списування
речення з друкованого тексту
Федір вивчив
алфавіт.
Коментарі
Дописати коментар