Дистанційне навчання 19.03
19.03


1.
Звуко-буквений
аналіз слів з буквою
«ща» з віршика (кущ, хрущ).
«ща» з віршика (кущ, хрущ).
На подвір’ї зелен
кущ.
Над кущем літає хрущ.
Ми прибігли до куща –
Над кущем нема хруща.
2.
Вірш.
Виділення слів зі звуком [ф].
https://www.youtube.com/watch?v=O2yFvtcFT0w&t=121s
https://www.youtube.com/watch?v=O2yFvtcFT0w&t=121s
3.
Артикуляція
звука [ф]. Віднесення його до приголосних
4.
Добір
слів зі звуком [ф] (на початку,в середині, в кінці слова)
6.
Словникова
робота
Фінал
– (італ) кінець, завершення.
Фінальний
матч – заключна зустріч
у спортивних змаганнях, коли визначають переможця.
Фазан – великий промисловий птах із яскравим забарвленням.
Фламінго – дуже красивий птах. Рожеві фламінго занесені до
Червоної книги, охороняється державою
7.
Звуко-буквений
аналіз слова фламінго.
8.
Робота
з букварем.
Викласти букву із підручних матеріалів.
Викласти букву із підручних матеріалів.
9.
Робота
над словами у стовпчиках. Відповіді на запитання.
10.
Читання
вірша про жирафа.
Навчання грамоти
Письмо малої букви ф.
Написання буквосполучень, слів. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.
1.
Звуко-буквений
аналіз слів фонтан, флот.
2.




Складання речення за схемою





3.
Робота
у прописах. Ст.54

2) Писати склади з буквою ф;
1 ![Урок + презентація "Звук [ ф ] буква «еф»"](https://naurok.com.ua/uploads/files/28610/37587/38389_images/8.jpg)
![Урок + презентація "Звук [ ф ] буква «еф»"](https://naurok.com.ua/uploads/files/28610/37587/38389_images/8.jpg)
1) Писати букву ф;

2) Писати склади з буквою ф;
3)
Писати
слова
4)
Написати
речення
Івасик любить футбол.
Івасик любить футбол.
5)
Списати
з друкованого речення рукописним шрифтом.
Яблука, груші, сливи - фрукти.
Яблука, груші, сливи - фрукти.
Казкові
розповіді . Регістр.
Слухання: М. Чемберджі «Казка про синій пролісок». Виконання: А. Іванова «Пролісок».
Перегляд: мультфільм «Квіти дружби» із серії «Уроки тітоньки сови».
«Казка про синій пролісок»
https://www.youtube.com/watch?v=6m3RoT4aDs8
А. Іванова «Пролісок»
«Казка про синій пролісок»
https://www.youtube.com/watch?v=6m3RoT4aDs8
А. Іванова «Пролісок»
https://www.youtube.com/watch?v=VLTByc7pzEw
Мультфільм «Квіти дружби» із серії «Уроки тітоньки Сови»
https://www.youtube.com/watch?v=1dM90FGkiTc
Мультфільм «Квіти дружби» із серії «Уроки тітоньки Сови»
https://www.youtube.com/watch?v=1dM90FGkiTc
Дизайн і технології
Віднімання десятків від двоцифрових чисел.
1.
Каліграфічна
хвилинка
2.
Математичний
диктант:
Запишіть найбільше число третього десятка
Запишіть числа, менші, ніж 16, але більші 12.
Запишіть більше число із чисел 1дес.5од. і 5дес. 1од.
Запишіть числа другого десятка, більші за 17.
Запишіть наступне число до числа 39, 50.
Запишіть попереднє число до числа 86, 90.
3.
Робота
з підручником (ст.99)
Пояснення розв’язання
прикладу 37-10=27 (№1)
Висновок: Десятки
віднімаємо від десятків.
Усно виконати №2
Розв’язання задачі
№3
Мрійниця - ?, на 10 к. менше, ніж
Письмово виконати
№4,5
4.
Робота
у зошиті
Виконати завдання, що на сторінці 26
5.
Логічна
вправа
Петрик накреслив відрізок 15см, а Марійка – 1дм5см. Хто з дітей накреслив
довший відрізок?
Коментарі
Дописати коментар