Дистанційне навчання

Завдання для дистанційного навчання з 21.02 до 23.02 2018 року
Шановні батьки, дорогі діти! У зв'язку з погіршенням епідеміологічної ситуації, колегіум переходить в режим дистанційного навчання. Всі завдання з предметів і рекомендації переглядайте, будь ласка, на сторінках блогу. Для дітей - сторінка "учням", оголошення батькам - сторінка "батькам". Завдання з предметів: англійська мова, інформатика ви отримаєте у блогах своїх вчителів з цих предметів. Надсилайте звіт про роботу на електронну пошту
 Середа 21. 02
Основи здоров’я
Тема. Безпека у населеному пункті. Правила поведінки дітей надворі.
Практична робота: «Моделювання ситуацій дорожнього руху (з дорожніми знаками).
Тестова перевірка
1. Для введення обмежень у русі застосовують... 
2. Загальною ознакою попереджувальних дорожніх знаків є... 
3. Працівник ДАІ, який регулює дорожній рух,... 
4. Нормативний документ, який встановлює порядок дорожнього руху на всій території України
5. Інформують про розміщення об'єктів сервісу... 
6. Загальною ознакою заборонних знаків є... 
Прочитайте оповідання В. Драгунського «На Садовій великий рух»
Дітям необхідно знати кілька правил безпеки на випадок зустрічі з незнайомцями:
● Гуляти краще з друзями. Якщо біля вас зупинилася машина, відійдіть від неї якомога далі. Якщо людина здається вам підозрілою, небезпечною, перейдіть на інший бік вулиці.
● Якщо раптом хтось тягне вас за собою — виривайтеся, кусайтеся. І головне — кричіть. Краще кричати такі слова: «Залишіть мене! Я вас не знаю! Мене крадуть! Це — чужа людина! Він — не мій батько!». Такі фрази швидше притягнуть увагу людей.
● Ще треба пам'ятати, що небезпечними можуть бути не лише чоловіки, а й жінки, бабусі, молоді хлопці, дівчата.
Добре запам'ятайте закон «не»:
● Не розмовляйте з незнайомцями;
● не сідайте в машину до незнайомців;
● не грайтеся дорогою зі школи додому;
● не гуляйте з настанням темряви. 
Вікторина «Подумай, відповідай»
o   Чи безпечно гуляти по дахах?
o   Чим небезпечні горища та підвали?
o   Чим небезпечний відкритий люк на тротуарі?  
.   Чи завжди безпечні гойдалки у дворі? 
o   Які небезпечні місця для розваг є біля твого будинку?
Робота в зошиті 
Бліц-опитування
- Що може статися біля трансформаторної будки? …
 - А біля дороги? …
- До яких наслідків може призвести гра на сходах? …
- Трапляється, що діти граються у ліфті. Дуже небезпечно, якщо при цьому вони ще там щось палять. Що може статися у таких випадках? …
- А що може спричинити пожежа у ліфті? …
- На сміттєзвалищах можуть водитися отруйні комахи, гадюки. Там находять притулок різні бродячі і здичавілі тварини. Яку шкоду вони можуть вам заподіяти?...
 Який же висновок по темі «Небезпечні місця для ігор» можна зробити?
Урок  української мови
Тема. Спостереження за влучним вживанням  іменників-синонімів, іменників-антонімів у тексті, розмірковування про їх роль.
Пригадати:
-          Що таке іменник?     ( Іменник – це частина мови, що означає назву  предметів і відповідає на питання: хто? що?).
-          Іменники можуть бути  …  (назвами істот (хто?) і неістот (що?).
-          ще бувають іменники… (Власними, загальними).
-          Більшість іменників належать до родів…  (Чоловічий, жіночий, середній).
-          Іменники мають   … (Числа – однина і множина).
-          Іменники змінюються за…. (питаннями)
Скласти прислів’я. Записати
Марнує, годує, людину, а, лінь, праця.
-          Знайдіть слова, які відповідають на питання –що? 
-          Яка особливість  цих слів у прислів’ї ?
-          Як називаються слова , що мають протилежне значення? 
Наприклад: Ніч – день, зима – літо, радість – сум.
Дібрати синонімічний ряд до слова – ліс.
Словникова робота 
                       Байрак – це невеликий лісок за балкою, горбом.
                       Чорноліс – густий зарослий ліс, чагарник.
Прочитай, добираючи з дужок потрібні за змістом слова.  
Ранком до будинку підлетіла … (зграя, група) горобців.
Вони сіли на кущі і весело … (співали, щебетали, цвірінькали).
Раптом горобці побачили під вікном годівницю.
Вони … (злетіли, знялися, спурхнули) з куща і полетіли до годівниці.
Тепер кожного ранку горобці … (їли, клювали, харчувалися, підживлювались) у нашій годівниці.
Замінити словосполучення слів іншими, синонімами. Записати           
            Сонце сміється                              
            Туман лягає                          
            Ліс шепоче                  
            Хмара проливає сльози          
З однією парою словосполучень слів склади і запиши речення.
Самостійна диференційована робота.
1 варіант
Вибрати найбільш влучне слово із синонімічного ряду іменників:
їжа, страва, харч, корм, пожива.
Восени люди заготовляють для тварин  -------------- . 
Комахи під корою дерев знаходять  ------------------. 
У дорогу турист взяв із собою   --------------
2 варіант
Заміни словосполучення найбільш влучним іменником – синонімом. 
Восени падає листя  -  ------------- .
Сильний дощ  -    -------------  .
Дрібний осінній дощ  - -------------.
Скласти 3 – 4 речення,  в яких вжиті  іменники синоніми. Записати.
Літературне читання
Тема. Сучасні дитячі твори. Д. Кузьменко «Чим корова не собака» (уривок).
Познайомитися з творчістю Д. Кузьменко. Читати, переказувати текст.
ХРЕСТОМАТІЯ  СУЧАСНОЇ  УКРАЇНСЬКОЇ  ДИТЯЧОЇ  ЛІТЕРАТУРИ 3- 4 КЛАСИ
Фізична культура
Повторити правила  БЖД. Релаксаційні та ігрові вправи. Ходьба. Різновиди ходьби. Повільний біг. Нахили вперед, назад, ліворуч, праворуч. Підготовчі вправи з великим м’ячем. Перекочування м’яча, підкидання м’яча. Ведення м’яча лівою і правою рукою. Перекочування м’яча по підлозі лівою і правою рукою. Удари м’яча об підлогу однією і двома руками. Рухливі ігри.
Математика
Тема. Переставний і сполучний закони множення.
Математичний диктант.
*    Різницю чисел 80 і 17 зменшити у 9 разів;
*    50 збільшити на добуток чисел 8 і 6;
*    Частку чисел 54 і 9 зменшити у 3 рази;
*    Суму чисел 60 і 12 зменшити у 9 разів;
*    60 зменшити на добуток чисел 6 і 9;
*    Добуток чисел 9 і 9 зменшити на 31.
Знайти і вилучити «зайве число»
200;500;800;1000;400;300;500;100;900;600.
Обчислити письмово
456 +180    69 + 831     646 – 190   635 – 76
Обчислити. Порівняти
3∙4∙2=
4·2·3=
-Що у них спільного?
-Чим відрізняються?
-Висновок.
а ∙ в = в ∙ а – переставний закон множення.
У виразах поставте по різному дужки та обчисліть.
(4∙2)∙3=                         (3∙2)∙5=
4∙(2∙3) =                        3∙(2∙5)=
Висновок: множити можна в будь-якому порядку. Результат множення не залежить від порядку запису множників.
Самостійна робота.
Розставте дужки і обчисліть
         І варіант                                                  ІІ варіант
2∙4∙7                    2∙4∙8                              2∙3∙7                              2∙4∙8
3∙2∙8                    4∙3∙2                              3∙2∙7                             4∙3∙2
4∙2∙6                    5∙2∙4                              4∙2∙5                              6∙2∙4
6∙2∙2                    7∙3∙3                              7∙2∙2                              8∙3∙3
Розв’язати задачу

За 1 год пекар випікає 7 калачів. Учень випікає 5 калачів.  На скільки калачів менше спече учень, ніж пекар за 8 годин?         

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Фізична культура 2 семестр

Фізична культура 1 семестр